وام با سفته | کدام بانک با سفته وام می‌دهد؟ 🫰​💸​🏦​

وام با سفته

این روزها مشکلات مالی، بسیاری از مردم را ناچار به دریافت وام‌های مختلف کرده است. دریافت وام نیازمند شرایط خاصی بوده که از جمله این شرایط می‌توان همراه داشتن ضامن، فیش کسر از حقوق، گردش حساب مناسب و… اشاره کرد. در میان تمامی وام‌های موجود، وام با سفته جزو وام‌های فوری به شمار آمده که بدون نیاز به معرفی ضامن می‌تواند از بانک‌های مختلف دریافت شود.

در این مقاله قصد داریم دریافت وام‌ با سفته و بانک‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند را مورد بررسی قرار دهیم. برای دریافت بهترین وام‌های بانکی و اطلاع از شرایط با ما همراه باشید.

شرایط دریافت وام با سفته

همانطور که گفته شد برخی از بانک‌ها برای آسان کردن روند دریافت وام، امکان دریافت وام با سفته را در اختیار مشتریان قرار داده‌اند. در واقع هر بانک متناسب با شرایط و ضوابط خود برای دریافت وام‌ها، سفته را جایگزین شرایط خاصی مانند نامه‌ کسر از حقوق، فیش حقوقی یا حتی ضامن می‌کند.

برای دریافت وام با سفته لازم است که رتبه‌ اعتباری بالایی داشته باشید. در ضمن سابقه خوب شما در سیستم بانکی کشور نیز در دریافت این وام تاثیرگذار است. همچنین باید شرایط و ضوابط بانک برای اعطای چنین وام‌هایی را مورد بررسی قرار دهید. توجه به این نکته نیز ضروری بوده که وام فوری با سفته به مبلغ درخواستی نیز بستگی دارد.

وام با سفته

کدام بانک‌ها با سفته وام می‌دهند؟

وام با سفته

بانک‌های مختلفی اعم از بانک ملی، بانک صادرات، بانک ملت، بانک توسعه تعاون، پست بانک ایران، بانک تجارت، بانک سپه، بانک رفاه کارگران، بانک مسکن، بانک آینده، بانک توسعه‌ صادرات ایران، بانک صنعت و معدن، قرض‌الحسنه‌ رسالت و قرض‌الحسنه‌ مهر ایران در زمینه‌ اعطای وام با سفته فعال هستند.

شرایط دریافت وام در برخی از این بانک‌ها آسان‌تر بوده و با سرعت بالاتری صورت می‌گیرد. در ادامه به بررسی شرایط دریافت وام با سفته از بانک‌های آینده، قرض‌الحسنه‌ رسالت و قرض‌الحسنه مهر ایران می‌پردازیم.

✅​وام بانک رسالت با سفته‌ الکترونیک

وام‌های بانک رسالت با کارمزد 2 درصد اعطا می‌شود. مبلغ وام دریافتی از این بانک معادل 100 میلیون تومان بوده و مدت بازپرداخت آن 36 ماه در نظر گرفته شده است. سود وام نیز بین 2 تا 4 درصد متغیر می‌باشد. بدیهی‌ست که دریافت این وام مشروط به رتبه‌ اعتباری بالا و میانگین حساب خوب شما در بانک رسالت می‌باشد.

مشتریانی که حساب سپرده‌گذاری در بانک رسالت ندارند نمی‌توانند از وام 100 میلیون تومانی این بانک استفاده نمایند. با این حال بانک رسالت وام‌های فوری 10 میلیونی و 20 میلیون تومانی را نیز برای افرادی که شرایط سپرده‌گذاری در این بانک را ندارند فراهم کرده است. توجه به این نکته ضروری بوده که این وام فوری برای خرید کالا بوده و باید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رسالت خریداری صورت گیرد.

✅​وام فوری بانک مهر ایران با سفته

قرض‌الحسنه‌ مهر ایران شرایط دریافت وام بانکی با سفته‌ الکترونیکی را در اختیار مشتریان قرار داده است. سود وام‌های این بانک نیز مانند بانک رسالت 2 درصد بوده و مبلغ دریافتی وام نیز 50 میلیون و 100 میلیون تومان می‌باشد. توجه به این نکته ضروری بوده که وام بانک مهر ایران مخصوص افرادی است که دارای حساب واریز حقوق در بانک مهر ایران می‌باشند.

در واقع تمامی افراد شاغل و مستمری ‌بگیر در دستگاه‌های اجرایی و همین‌طور نهادهای عمومی دولتی و غیردولتی و شرکت‌های بخش خصوصی که حقوقشان به حساب بانک مهر ایران واریز می‌شود. تمامی این افراد مشمول دریافت وام فوری بانک مهر ایران با سفته می‌باشند.

لازم به ذکر است که علاوه بر حساب واریز حقوق، دریافت این وام مشروط بر آن است که مشتریان دارای رتبه‌ اعتباری A، B یا C در این بانک باشند. برای دریافت وام 50 میلیون تومانی فوری نیازی به ضامن نبوده و تنها ارائه‌ نامه کسر از حقوق و احراز توان بازپرداخت تسهیلات کفایت می‌کند. جهت دریافت وام 50 تا 100 میلیون تومانی نیز علاوه بر رتبه اعتباری A، B و C، می‌توان با ارائه نامه‌ کسر از حقوق و متناسب با شرایط مشتری و نوع وام ارائه سفته یا چک نسبت به دریافت وام اقدام کرد. توان بازپرداخت مشتری در این مورد نیز باید بررسی گردد.

وام با سفته

چنانچه بر اساس تشخیص بانک، کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی شرایط ذکر شده در بالا را ندارند، اما واریز حقوق آن‌ها به حساب بانک مهر ایران صورت می‌گیرد نیز می‌توانند در شرایط ویژه نسبت به دریافت وام فوری اقدام نمایند. شرایط دریافت این وام متناسب با رتبه‌ اعتباری مشتری و مبلغ وام متفاوت است.

  • مشتریانی که دارای رتبه‌ اعتباری A و B بوده و متقاضی دریافت وام تا سقف 50 میلیون تومان هستند می‌توانند بدون ارائه‌ ضامن و تنها با ارائه‌ نامه‌ کسر از حقوق و ارائه‌ سفته یا چک متناسب با نوع قرارداد و همچنین احراز توان بازپرداخت تسهیلات نسبت به دریافت این وام اقدام نماید.
  • مشتریانی که درخواست دریافت وام فوری بین 50 تا 100 میلیون تومان را داشته و از رتبه اعتباری A، B یا C برخوردار هستند، باید علاوه بر ارائه‌ سفته یا چک و احراز توان بازپرداخت تسهیلات، 1 نفر ضامن معتبر نیز به همراه داشته باشند.

✅​وام فوری بانک آینده با سفته

بانک آینده نیز در زمینه‌ ارائه‌ وام فوری با سفته فعال است اما مقدار وام و سود آن با وام‌های فوری ارائه شده توسط قرض‌الحسنه‌ مهر ایران و قرض‌الحسنه‌ رسالت تفاوت بسیاری دارد. وام با سفته بانک آینده دارای مبلغ 20 میلیون تومان بوده و سود آن 21 درصد می‌باشد. مدت بازپرداخت وام نیز 12 ماه در نظر گرفته شده است. با این حال مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به وام، وام فوری این بانک را به صورت یک روزه دریافت نمایند. وام فوری بانک آینده با سفته و با استفاده از رتبه‌ اعتباری پرداخت شده و جهت خرید کالا می‌باشد.

وام با سفته

دریافت وام میلیاردی با سفته

مشتریانی که درخواست وام 1 میلیارد تومانی داشته و تمایلی به معرفی ضامن ندارند، باید علاوه بر ارائه‌ سفته میلیاردی، یک سند خودرو و یک سند ملک نیز ارائه دهند. در این شرایط مشتری می‌تواند بین 60 تا 70 درصد از ارزش سند را به همراه سفته وام دریافت کند. به عنوان مثال سندی با ارزش 2 میلیارد تومان می‌تواند برای دریافت وامی تا سقف 1 میلیارد و 300 میلیون تومان استفاده شود. در ضمن علاوه بر ارائه‌ سند ملک یا خودرو می‌توان از طلا یا سیم‌کارت نیز به عنوان ضامن استفاده کرد.

در دریافت وام با سند سیم‌کارت امکان دریافت وام تا مقدار 80 الی 90 درصد از ارزش سیم‌کارت وجود دارد. البته توجه به این نکته ضروری بوده که سیم‌کارت ارائه شده باید همراه اول باشد. روند دریافت چنین وام‌هایی نیز در دفتر خانه‌ اسناد قانونی صورت می‌گیرد.

شما تجربه دریافت وام با سفته را داشته‌اید؟

مشکلات مالی زندگی باعث می‌شود تا بسیاری از افراد ناچار به دریافت وام شوند. دریافت وام از بانک‌ها دارای شرایط و ضوابط خاصی بوده و معمولا از چند هفته تا چند ماه به طول می‌انجامد. در این مدت نیز ارائه‌ ضامن‌های مختلف، فیش حقوقی، نامه کسر از حقوق، چک و… الزامی است. برای آسان کردن فرآیند دریافت وام، برخی از بانک‌ها شرایط دریافت وام فوری با سفته و بدون ضامن را در اختیار مشتریان قرار داده‌اند.

از جمله بانک‌های ارائه‌دهنده‌ این وام می‌توان به بانک‌های آینده، قرض‌الحسنه‌ مهر ایران و قرض‌الحسنه‌ رسالت اشاره کرد. البته دریافت وام فوری با سفته از این بانک‌ها مشروط به رتبه‌ اعتباری بالا و سابقه‌ خوب در سیستم بانکی کشور می‌باشد.

آیا تا به حال تجربه دریافت وام با سفته داشته‌اید؟ به نظرتان بهترین وام در حال حاضر کدام است؟ کدام بانک را به عنوان مناسبترین بانک با شرایط بهره کم می‌شناسید؟ اگر تجربه دریافت تسهیلات از بانک‌ها را داشته‌اید، حتما سوریتو و خوانندگان این متن را از شرایط و چالش‌های خود مطلع کنید. همچنین اگر دوست داشتید این مقاله را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *