وام مسکن زوجین 1403 | آسان‌ترین روش دریافت وام 960 میلیونی مسکن 🫰​🏦​💸​

وام مسکن زوجین

شرایط نابسامان اقتصادی در دنیای امروز سبب شده تا بسیاری از زوجین جوان برای خرید یا ساخت مسکن خود به تسهیلات بانکی نیازمند باشند. از این رو طرح‌های وام مسکن زوجین ، وام خرید و ساخت مسکن مختلفی توسط بانک‌های متعدد ارائه شده است.

در این مقاله قصد داریم تا با وام مسکن زوجین 1402 و 1403 آشنا شده و مبلغ وام و قسط وام خرید و اجاره مسکن در تهران و شهرستان‌ها را بررسی کنیم. همچنین به معرفی انواع وام خرید و اجاره مسکن در تهران و شهرستان‌ها نیز می‌پردازیم. بنابراین اگر در شرف ازدواج هستید و قصد دارید از این مزایا بهره‌مند شوید، تا انتهای این صفحه با ما همراه باشید.

✅​شرایط ثبت‌ نام وام مسکن زوجین

دریافت وام مسکن زوجین 1402 و 1403 مشروط به داشتن شرایط لازم برای دریافت این وام می‌باشد که از جمله شرایط آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افراد متقاضی وام مسکن زوجین 1402 و 1403 باید دارای حداقل سن 18 سال و درآمد مستقل باشند.
  • هیچ یک از زوجین متقاضی دریافت وام مسکن زوجین 1402 و 1403 نباید از تسهیلات بانک مسکن و وام‌های مسکن استفاده کرده باشند.
  • افراد متقاضی نباید از امکانات دولتی برای تهیه‌ مسکن استفاده کرده باشند.
  • در صورت تمایل به اخذ وام از محل صندوق پس‌انداز مسکن یکم، یکی از متقاضیان دریافت وام مسکن زوجین باید در بانک مسکن حساب صندوق یکم داشته باشد.
  • در صورت تمایل به دریافت وام مسکن زوجین از محل اوراق ممتاز متقاضی نباید سابقه چک برگشتی و بدهی ثبت شده در سیستم‌های بانکی داشته باشد.
  • جهت دریافت تسهیلات از محل اوراق ممتاز باید 6 دانگ واحد مسکونی به نام زوجین باشد.
وام مسکن زوجین

شرایط وام مسکن زوجین بدون سپرده در سال 1403

متقاضیانی که قصد دریافت وام مسکن بدون سپرده را دارند، باید شروط زیر را بپذیرند.

  • وام مسکن بدون سپرده زوجین دارای سود 18 درصد است.
  • وام تسهیلات مسکن بدون سپرده زوجین به هر یک از زوجین به شکل جداگانه پرداخت خواهد شد.
  • میزان وام مسکن زوجین در استان تهران 100 میلیون تومان، در شهرهای بزرگ 80 میلیون تومان و در دیگر شهرها 60 میلیون تومان می‌باشد.
  • زوجین تنها در شرایطی می‌توانند از تسهیلات مسکن بدون سپرده استفاده کنند که اقدام به دریافت سقف وام اوراق برای شهر محل زندگی خود کنند.
  • وام مسکن بدون سپرده زوجین در سال 1403 دارای مدت بازپرداخت 5 ساله بوده و مبلغ هر قسط آن برای تسهیلات 10 میلیون تومانی معادل 254 هزار تومان است.
  • برای دریافت وام مسکن بدون سپرده زوجین، فرد درخواست کننده باید حساب پس‌اندازی با سپرده‌ای معادل نصف مبلغ دریافتی تسهیلات در بانک داشته باشد.
  • ارزش ملک خریداری شده باید از مبلغ خود وام فقط 20 درصد بیشتر باشد.
  • برای دریافت تسهیلات مسکن بدون سپرده زوجین فرد متقاضی باید یک ضامن معتبر با فیش حقوقی و درآمد ماهانه معادل 3 برابر مبلغ قسط وام معرفی کند.

شرایط دریافت وام مسکن با سند خانه در سال 1403

در سال جاری امکان دریافت تسهیلات خرید مسکن با استفاده از سند خانه امکان‌پذیر می‌باشد. البته این طرح تنها برای متقاضیانی بوده که دارای شرایط ذیل هستند.

  • برای دریافت وام مسکن با سند خانه سند ارائه شده باید سند رسمی املاک بوده و در دفاتر اسناد رسمی و یا دفترخانه‌های مورد قبول بانک مسکن به عنوان ضمانتی برای دریافت وام تایید شده باشد.
  • امکان دریافت وام مسکن از طریق ارائه اسناد عادی یا مبایعه‌نامه‌های نوشته شده در بنگاه‌های معاملاتی وجود ندارد؛ چرا که این اسناد به عنوان یک وثیقه ملکی معتبر فاقد رسمیت هستند.
وام مسکن زوجین

✅​مدارک ثبت‌ نام وام مسکن زوجین

افرادی که شرایط لازم برای دریافت وام مسکن زوجین 1402 و 1403 را دارند، می‌توانند با آماده کردن مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام جهت دریافت وام اقدام نمایند. از جمله مدارک لازم برای دریافت وام مسکن زوجین 1402 و 1403 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. شناسنامه‌ زوجین و کپی از صفحات آن
  2. اصل کارت ملی زوجین و کپی آن
  3. ارائه اصل کارت ملی و شناسنامه‌ عکس‌دار ضامنین وام مسکن زوجین
  4. اصل کارت ملی و شناسنامه فرد فروشنده‌ ملک و کپی از آن‌ها
  5. گواهی اشتغال به کار و یا ارائه فیش حقوقی با ذکر حقوق دریافتی
  6. ارائه‌ اصل و کپی وکالتنامه‌ وکیل و صفحات شناسنامه و کارت ملی موکل و وکیل در صورتی که ملک توسط وکیل به فروش می‌رسد.
  7. اصل و کپی سند ملک که نشان‌دهنده‌ تاریخ ساخت و قدمت ملک باشد.
  8. ارائه‌ کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت قانونی
وام مسکن زوجین

ثبت نام اینترنتی وام مسکن زوجین 1403

در صورتی که تمامی مدارک لازم جهت دریافت وام فراهم باشد، متقاضیان می‌توانند به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سایت loan.bank-maskan.ir جهت ثبت‌ نام وام مسکن زوجین 1403 اقدام نمایند. فرآیند ثبت‌ نام در این سایت نیز به قرار زیر است.

  1. پس از ورود به سایت گزینه‌ درخواست جدید را انتخاب نمایید.
  2. در صفحه‌ باز شده قوانین مرتبط با اخذ وام مسکن زوجین 1403 را مطالعه کرده و در صورت موافقت تیک مربع کنار عبارت “موارد فوق مورد تایید من است” را فعال کنید و پس از آن گزینه‌ تایید و ادامه را انتخاب نمایید.
  3. بعد از آن در صفحه‌ باز شده شماره موبایل خود را وارد کرده و پس از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه‌ ادامه کلیک کنید.
  4. در مرحله‌ بعد برای انجام فرآیند احراز هویت یک کد احراز هویت به شماره موبایل وارد شده ارسال می‌شود که باید کد در کادر مربوطه وارد شده و سپس گزینه‌ احراز هویت انتخاب شود.
  5. در صفحه‌ باز شده متقاضی باید از بخش اطلاعات تسهیلات، قالب تسهیلات را انتخاب نموده و از میان گزینه‌های موجود نوع و محل تحصیلات را نیز انتخاب کند.
  6. سپس در صفحه‌ بعد باید اطلاعات شعبه‌ دریافت تسهیلات وارد شده و نحوه‌ بازپرداخت تسهیلات نیز انتخاب گردد.

پس از طی این مراحل کافی‌ست اطلاعات تایید شود تا فرآیند ثبت‌نام تکمیل گردد.

مبلغ وام و قسط وام مسکن زوجین 1403

تا سال گذشته مبلغ وام مسکن زوجین 320 میلیون تومان و مبلغ وام مسکن افراد مجرد 200 میلیون تومان بود که از تاریخ 30 خرداد 1402 مصوبه‌ای مبنی بر افزایش مبلغ وام خرید مسکن ابلاغ شد. در طی این مصوبه مقدار وام مسکن زوجین به 800 میلیون تومان و مقدار وام مسکن افراد مجرد به 400 میلیون تومان افزایش یافت. همچنین وام جعله مانند قبل معادل مبلغ 160 میلیون تومان بود، که همین امر سبب شد تا مقدار وام مسکن زوجین تا 960 میلیون تومان و وام مسکن مجردها تا 560 میلیون تومان افزایش یابد.

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت | 6 آبان 1402

همانطور که گفته شد زوجین جوان برای دریافت وام مسکن 960 میلیون تومانی که در واقع متشکل از یک وام 800 میلیون تومانی خرید مسکن و یک وام 160 میلیون تومانی جعاله می‌باشد، ملزم به خرید 1600 برگه اوراق تسهیلات و 320 برگه اوراق جعاله بودند و به این ترتیب برای دریافت وام 960 میلیون تومانی باید مبلغ 186 میلیون و 240 هزار تومان هزینه می‌کردند.

وام مسکن

در تاریخ ششم آبان 1402 بانک مسکن در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرایطی را برای دریافت وام 1 میلیارد و 920 میلیون تومانی خرید و جعاله مسکن در نظر گرفت. طبق این طرح، زوجینی که دارای 4 فرزند زیر 20 سال هستند می‌توانند با خرید 3920 برگه تسه برای خرید و جعاله مسکن و صرف مبلغی در حدود 380 میلیون تومان، نسبت به دریافت وام 1 میلیارد و 920 میلیون تومانی با دوره بازپرداخت 12 ساله اقدام کنند. شرایط بهره‌مندی از این طرح به شکل زیر است.

🔹​به ازای هر فرزند زیر 20 سال خانواده و حداکثر 4 فرزند زیر 20 سال، 25 درصد به سقف تسهیلات خرید و تعمیر مسکن اضافه می‌شود. به عبارت دیگر خانواده‌ای که 2 فرزند زیر 20 سال دارد می‌تواند سقف وام خرید و تعمیر مسکن را تا 50 درصد نسبت به مبلغ 960 میلیون تومان افزایش دهد. بدیهی‌ست که خانواده‌هایی با 4 فرزند زیر 20 سال می‌توانند سقف وام خرید و تعمیر مسکن را تا 100 درصد افزایش داده و مبلغ آن را 2 برابر کند.

🔹​تنها خانواده‌ای قادر به دریافت این تسهیلات بوده که پدر و فرزندان زیر 20 سال متولد تهران باشند.

🔹​اعطای وام 1 میلیارد و 920 میلیون تومانی مشروط به آن است که نرخ باروری در شهرستانی که پدر و فرزندان در آن متولد شده‌اند بیشتر از 2.5 نباشد.

🔹​طبق آنچه گفته شد دوره بازپرداخت اقساط 12 ساله بوده که به ازای هر فرزند، بدون در نظر گرفتن سن فرزند، 2 سال افزایش پیدا می‌کند. در ضمن حداکثر تعداد فرزندانی که می‌تواند در افزایش مدت زمان بازپرداخت اقساط تاثیرگذار باشد 5 فرزند است. بنابراین امکان افزایش دوره بازپرداخت اقساط نهایتا 10 سال بوده و متقاضی می‌تواند دوره بازپرداخت خود را از 12 سال به 22 سال تغییر دهد.

🔹​لازم به ذکر است که بهره‌مندی از این شرایط و دریافت این تسهیلات حداکثر تا آبان 1407 امکان‌پذیر است.

علی‌رغم افزایش مبلغ وام مسکن زوجین و مجردها همچنان سود این تسهیلات مانند قبل معادل 22.5 درصد بوده و بازپرداخت آن‌ها 12 ساله می‌باشد. البته وام جعاله دارای بازپرداخت 5 ساله است. همچنین توجه به این نکته ضروری بوده که مقدار وام مسکن زوجین و مجردها در شهر تهران و در شهرستان‌ها با یک‌دیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی این مبالغ می‌پردازیم.

مبلغ وام و قسط خرید مسکن زوجین در تهران

وام مسکن زوجین ساکن تهران به همراه وام جعاله مسکن یک وام 960 میلیون تومانی بوده که دارای سود تسهیلات 22.5 درصد می‌باشد. این وام دارای مدت بازپرداخت 12 ساله بوده و مبلغ اقساط آن تا 5 سال اول معادل 20 میلیون و 500 هزار تومان و پس از آن معادل 16 میلیون و 11 هزار تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است که علت بیشتر بودن مقدار بازپرداخت در 5 سال اول آن است که وام جعاله مسکن دارای سود وام 23 درصد و مدت زمان بازپرداخت 5 ساله است که قسط آن معادل 4 میلیون و 464 هزار تومان می‌باشد و این مبلغ به اقساط وام مسکن زوجین اضافه می‌گردد.

وام مسکن زوجین

مبلغ وام و قسط اجاره مسکن زوجین در تهران

اگرچه مصوباتی برای وام ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی در سال 1402 تصویب شده است با این حال همچنان شهروندان تهرانی 100 میلیون تومان وام اجاره‌ مسکن دریافت می‌کنند. این وام 200 میلیون تومانی در صورت پرداخت، دارای سود 23 درصد بوده و بازپرداخت آن 5 ساله می‌باشد. بر این اساس وام گیرندگان باید هر ماه مبلغی معادل 5 میلیون و 600 هزار تومان را بابت قسط وام اجاره‌ مسکن پرداخت نمایند.

مبلغ وام و قسط خرید مسکن زوجین در شهرستان

وام خرید مسکن زوجین ساکن شهرستان‌ها از مبلغ کمتری نسبت به وام زوجین ساکن تهران برخوردار است. مبلغ وام مسکن زوجین ساکن شهرستان‌ها معادل 640 میلیون تومان بوده و وام جعاله مسکن برای آن‌ها همچنان 160 میلیون تومان می‌باشد. بنابراین مبلغ کل وام دریافتی برای زوجین ساکن شهرستان‌ها معادل 800 میلیون تومان می‌باشد. این وام نیز مانند وام مسکن ساکنین تهران دارای سود 22.5 درصد بوده و از بازپرداخت 12 ساله برخوردار است.

وام جعاله مسکن نیز یک وام 23 درصد با بازپرداخت 5 ساله می‌باشد. بر این اساس زوجین ساکن شهرستان‌ها باید هر ماه مبلغ 12 میلیون و 888 هزار تومان بابت قسط وام مسکن و مبلغ 4 میلیون 464 هزار تومان بابت قسط وام جعاله مسکن پرداخت کنند که البته همانطور که گفته شد بازپرداخت وام جعاله مسکن در طی پنج سال صورت می‌گیرد.

مبلغ وام و قسط اجاره مسکن زوجین در شهرستان

وام ودیعه مسکن برای شهروندان شهرستانی نیز طبق مصوبات باید به 150 میلیون تومان می‌رسیده ‌است که البته در حال حاضر همچنان شهروندان کلان شهرها به غیر از شهر تهران وام 70 میلیون تومانی و شهروندان سایر شهرستان‌ها وام 40 میلیون تومانی اجاره مسکن را دریافت می‌کنند.

در صورتی که وام 150 میلیون تومانی اجاره‌ مسکن به شهروندان شهرستانی پرداخت شود، شهروندان موظف‌ هستند تا ماهانه مبلغ 4 میلیون و 200 هزار تومان را بابت قسط این وام پرداخت نمایند. این وام نیز مانند وام اجاره‌ مسکن در شهر تهران دارای مدت زمان بازپرداخت 5 ساله بوده و سود آن 23 درصد می‌باشد.

وام مسکن زوجین

انواع وام خرید مسکن در تهران و شهرستان‌ها

وام مسكن زوجین

وام‌های مسکن شامل دو گروه کلی بوده که برخی از آن‌ها با خرید اوراق ممتاز از بازار بورس دریافت شده و برخی از آن‌ها از محل صندوق پس‌انداز مسکن پرداخت می‌شود. این وام‌ها از لحاظ نحوه‌ پرداخت، زمان انتظار و سود بازپرداخت با یک‌دیگر تفاوت دارند. در ادامه به بررسی انواع وام‌های مسکن می‌پردازیم.

وام اوراق ممتاز

در صورتی که متقاضیان بخواهند وام‌های مربوط به خرید اوراق ممتاز که تحت عنوان وام اوراق مسکن شناخته می‌شوند را دریافت کنند باید به ازای هر 500 هزار تومان مبلغ وام یک برگ اوراق به قیمت 75000 تومان خریداری کنند. به عنوان مثال برای دریافت یک وام 70 میلیونی باید معادل 10 میلیون تومان برگ اوراق خریداری شود. این وام برای مسکن‌های نوساز دارای نرخ سود 17.5 درصد و برای بافت فرسوده دارای نرخ سود 16 درصد می‌باشد. مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و اقساط این وام به شرح زیر می‌باشد.

وام مسکن زوجین

وام مسکن یکم 1402

این وام مسکن یکی از پرتقاضاترین وام‌های مسکن بوده که توسط بانک مسکن پرداخت می‌شود. مبلغ این وام در سال 1402 برای زوجین ساکن شهر تهران 160 میلیون تومان بوده و برای زوجین ساکن مراکز استان‌ها و دیگر شهرستان‌ها به ترتیب معادل 120 میلیون تومان و 80 میلیون تومان می‌باشد.

همچنین این وام مسکن برای افراد مجرد ساکن شهر تهران نیز معادل 80 میلیون تومان بوده که برای ساکنین مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها به ترتیب معادل 60 میلیون تومان و 40 میلیون تومان می‌باشد. بازپرداخت وام مسکن یکم 1402 به صورت 12 ساله می‌باشد. البته توجه به این نکته ضروری بوده که باید نیمی از مبلغ وام به مدت 1 سال سپرده‌گذاری شود.

وام مسکن جوانان

وام مسکن جوانان از دیگر وام‌های پرطرفدار حال حاضر بوده که یک وام 250 میلیون تومانی می‌باشد. نرخ سود تسهیلات این وام 9 درصد بوده و بازپرداخت آن 20 ساله است. توجه به این نکته ضروری بوده که این وام به افراد بالای 18 سال با درآمد مستقل تعلق گرفته و تنها مختص افراد خانه اولی می‌باشد.

البته باید به این نکته نیز توجه شود که این مبلغ وام تنها برای ملک‌هایی با جواز ساخت کمتر از 25 سال قابل استفاده است و برای ساختمان‌هایی با قدمت بیشتر مقدار تسهیلات کاهش می‌یابد. در ضمن متقاضی باید با ارائه‌ حکم استخدامی، فیش حقوقی، گردش حساب بانکی یا… تایید کند که توانایی واریز ماهانه‌ اقساط را دارد.

وام ساخت مسکن

یکی از وام‌های پرطرفدار بانک مسکن وام ساخت مسکن یا وام بدون سپرده می‌باشد که جزو پرطرفدارترین تسهیلات بانکی است. این وام دارای نرخ سود 18 درصد بوده اما در صورتی که سازندگان از تکنولوژی نوین در ساخت و ساز استفاده کنند، می‌توانند این وام را با نرخ سود 17 درصد نیز دریافت کند. مبلغ وام و شرایط آن برای سنتی‌سازی و انبوه‌سازی به قرار زیر می‌باشد.

وام مسکن زوجین

وام تعمیرات مسکن

از دیگر وام‌های بانک مسکن می‌توان به وام جعاله مسکن یا وام تعمیرات مسکن اشاره کرد. برای دریافت این وام باید اوراق خریداری شود. این وام دارای سود بازپرداخت 18 درصد بوده اما نیازی به ضامن ندارد. در واقع ضامن این وام خانه‌ فرد بوده که تا زمان پرداخت کامل اقساط در رهن بانک باقی می‌ماند.

متقاضی دریافت وام جعاله مسکن نباید سابقه چک برگشتی یا بدهی سررسید در سیستم بانکی داشته باشد. همچنین این فرد نباید وام جعاله تسویه نشده در بانک داشته باشد. البته در صورت تسویه کامل وام جعاله مسکن فرد می‌تواند مجددا نسبت به دریافت این وام اقدام کند.

وام‌های مسکن بانک ملی

بانک ملی نیز علاوه بر بانک مسکن به متقاضیان خرید خانه وام می‌دهد. بانک ملی طرحی را با عنوان طرح ویژه‌ مسکن بانک ملی برگزار کرده که مقدار وام در این طرح متناسب با مبلغ سپرده‌گذاری و مدت سپرده‌گذاری تعیین می‌شود. بانک ملی دارای 3 طرح مختلف وام مسکن بوده که این طرح‌ها به قرار زیر است.

وام مسکن زوجین
وام مسکن زوجین
وام مسکن زوجین

شرایط دریافت وام مسکن از بانک ملی 1403

برای دریافت وام خرید مسکن از بانک ملی می‌توان به شکل غیر حضوری اقدام کرد. بر همین اساس افرادی که شرایط لازم جهت دریافت وام خرید مسکن را دارند، می‌توانند از این طریق نسبت به دریافت وام اقدام کنند. شرایط دریافت وام خرید مسکن از بانک ملی به قرار زیر است.

  • همانند بانک مسکن برای دریافت وام خرید منزل از بانک ملی نیز فرد متقاضی نباید دارای سابقه چک برگشتی باشد.
  • برای دریافت وام خرید مسکن از بانک ملی افراد متقاضی باید حساب مشخصی را در بانک ملی باز کرده باشند.
  • برای افرادی که می‌خواهند از بانک ملی وام خرید مسکن دریافت کنند شرایط میزان درآمد قرار داده شده است و بانک برای ارائه وام استعلام درآمد افراد را می‌گیرد.
  • بانک ملی وام مسکن را به افرادی که به بانک بدهی دارند ارائه نمی‌دهد.

وام مسکن بانک‌های خصوصی

برخی از بانک‌های خصوصی از جمله بانک سامان نیز در زمینه‌ پرداخت وام‌های مسکن فعال هستند. اگرچه پرداخت وام در بانک‌های خصوصی سریع‌تر صورت می‌گیرد، اما از لحاظ ضامن سختگیری بیشتری انجام می‌شود. سقف تسهیلات بانک‌های خصوصی زیر 100 میلیون تومان می‌باشد. به عنوان مثال بانک سامان اگرچه برای پرداخت وام مسکن نیازی به ضامن ندارد، اما سند خانه را به عنوان ضامن در اختیار گرفته و در نهایت یک وام با سقف 60 میلیون تومان را پرداخت می‌کند.

وام مسکن زوجین

شرایط دریافت وام مسکن از بانک سامان 1403

اگر قصد دارید از طریق بانک سامان نسبت به دریافت وام خرید مسکن اقدام کنید باید شرایط زیر را داشته و شروط دریافت وام را بپذیرید.

  • برای دریافت وام خرید مسکن از بانک سامان ملک در نظر گرفته شده ارزش‌گذاری شده و به مقدار حداکثر 50 درصد ارزش ملک وام اعطا می‌گردد.
  • میزان بازپرداخت وام دریافتی متناسب با توان فرد وام گیرنده تعیین می‌شود.
  • افرادی که سابقه چک برگشتی در سیستم بانکی کشور دارند، نمی‌توانند از وام خرید مسکن بانک سامان استفاده کنند.
  • برای دریافت وام خرید مسکن از بانک سامان نیز شرایط سنی (18 سال به بالا) وجود دارد.
  • ملک خریداری شده باید شش دانگ بوده و امکان خرید و فروش بدون مشکل آن وجود داشته باشد.
  • فرد متقاضی دریافت وام باید بداند که تا زمان پایان پرداخت تسهیلات، ملک خریداری شده در رهن بانک قرار می‌گیرد.

شما تجربه دریافت وام خرید مسکن را داشته‌اید؟

یکی از چالش‌هایی که بسیاری از زوج‌های جوان با آن مواجه هستند، خرید خانه است. به واسطه‌ مشکلات اقتصادی بسیاری از زوج‌ها پول کافی برای خرید خانه را ندارند. از این رو باید به سراغ تسهیلات مسکن بانک‌های مختلف بروند. تسهیلات مختلفی برای مسکن در اختیار جوانان و افراد دیگر قرار گرفته که این تسهیلات متناسب با محل زندگی فرد متفاوت است. یکی از پرطرفدارترین وام‌های مسکن، وام مسکن زوجین 1402 بوده که به همراه وام تعمیرات مسکن 160 میلیون‌ تومانی، برای ساکنین شهر تهران معادل مبلغ 960 میلیون تومان و برای ساکنین سایر شهرها معادل 800 میلیون تومان می‌باشد.

تجربه شما از دریافت وام‌های بانکی چیست؟ آیا تا به حال اقدان به دریافت تسهیلات کرده‌اید؟ به نظرتان در حال حاضر کدام وام بهترین شرایط را برای زوجین دارد؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، خوشحال می‌شویم برای سوریتو و سایر خوانندگان این متن بنویسید، همچنین اگر از این متن بهره بردید، حتما آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

2 نظر در “وام مسکن زوجین 1403 | آسان‌ترین روش دریافت وام 960 میلیونی مسکن 🫰​🏦​💸​

  1. بهار گفت:

    سلام وقت بخیر
    لطفا درباره نحوه دریافت وام توضیحات واضحی ارائه میدهید؟
    بعنوان مثال بنده که هنوز ملکی خریداری نکرده ام چطور کارت ملی و شناسنامه فروشنده را بارگذاری کنم؟!
    یا مثلا برای خرید خانه میروم عنوان کنم میخواهم وام بگیرم صبرکنید وام من جور شود؟
    لطفا راهنمایی میفرمایید

  2. وستا گفت:

    ممنون بابت اطلاعات کامل و جامع🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *