معرفی کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم

عکاسی خیابانی با اریک کیم

کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم :

 

  • عنوان: عکاسی خیابانی با اریک کیم
  • نویسنده: اریک کیم
  • مترجم: شاهین غفاری،نیما رجبی
  • سال انتشار: ۱۳۹۵
  • انتشارات: تیسا
  • موضوع: عکاسی

 

کتاب کتاب عکاسی خیابانی با اریک کیم ، مجموعه‌ای از کتاب‌های الکترونیکی این عکاس خیابانی است و به جرأت می‌توان گفت چند کتاب مفید از چکیده‌ای از تجربیات اوست.
طی چند سال گذشته عکاسی خیابانی به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان یک شیوه و سبک در جهت بیان مفاهیم، تولید محتوا و تصویر و نحوه نگرش افراد به‌ جامعه و اشخاص، پذیرفته شده و مورد توجه و اقبال گسترده مردم و جامعه عکاسی واقع گردیده و به لطف پیشرفت تکنولوژی این رویکرد نمود بیشتری نیز پیدا کرده است.
در بخش اولِ این کتاب با عنوان «عکاسی خیابانی چیست» مفاهیم اولیه و برداشت و دیدگاه اریک کیم را مورد بررسی قرار داده و به طور کلی، کتاب اول با عنوان «مقدمه‌ای بر عکاسی خیابانی» به نوعی، نگاه و مقدمه‌ای است شامل تعاریف مختصری از عکاسی خیابانی، نحوه کار و تکنیک‌ها و روش‌های عکاسی خیابانی است.
اریک کیم در بخشی از کتاب، عمق علاقه‌اش به عکاسی خیابانی را چنین بیان کرده است: «عکاسی خیابانی برای من فقط عکاسی نیست. این یک روش زندگی است. عکاسی خیابانی به من شانس ماجراجویی بیشتر را می‌دهد. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا زیبایی دنیوی و عادی را درک کنم. عکاسی خیابانی به من کمک می‌کند تا احساساتم از دنیا را از طریق عکس‌هایم شرح دهم. عکاسی خیابانی باعث می‌شود من احساس سرزندگی کامل‌تری کنم.»
اریک کیم مطالعات بسیار عمیق و گسترده‌ای در زمینه عکاسی خیابانی و تاریخ آن انجام داده و تمام این مطالعات و تجربیات را با زبان و بیانی بسیار روان و جذاب به علاقه‌مندان منتقل می‌کند. وی با وجود فسلفه و بینش عمیقی که در این زمینه دارد، نوشته‌هایش فاقد اصطلاحات پیچیده است، از این رو برای تمام علاقه مندان (مبتدی یا حرفه ای) این نوع عکاسی بسیار جذاب و کارآمد است.

 

⭐️ مشاهده فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی دیدنگار  ⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.