بهترین تالارهای عروسی منطقه 16 تهران همراه با آدرس و تلفن

تالارهای عروسی منطقه ۱۶

در تدارک مراسم عروسی، انتخاب یک مکان مناسب و شگفت‌آور برای برگزاری این روز خاص از زندگی یکی از اهم تصمیم‌هاست. تالارهای عروسی منطقه ۱۶ به عنوان یکی از پرطرفدارترین و مورد توجه‌ترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی در این منطقه شناخته می‌شوند.

در این مقاله، به معرفی چند تالار عروسی منطقه 16 تهران خواهیم پرداخت و شما را با انتخاب‌های شگفت‌آور برای مراسم عروسی‌تان در این منطقه آشنا خواهیم کرد.

 

1) تالار پذیرایی قصر وصال

تالار پذیرایی قصر وصال

تالار پذیرایی قصر وصال از مجموعه تالار پذیرایی های نازی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر وصال از تالارهای خوب جنوب شهر تهران به شمار می رود. تالار قصر وصال با ظرفیت 300 تا 1000 نفر در منطقه نازی آباد تهران واقع شده است و آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های عروسی شما می باشد.این تالار جز زیباترین تالارهای پذیرایی جنوب و شرق تهران می باشد که از مهم ترین و منحصر به فرد ترین امکانات تالار می توان به سالن بدون ستون ، استیج رقص ژله ای و ارتفاع سقف 6 متر نام برد.

برخی از امکانات تالار قصر وصال عبارت است از:

روفگاردن مدرن جهت میهمانی و عقد آریایی و  فیلم و عکس عروس دامادا

لابی مجلل

پارک خودرو تعداد 250 عدد

تنوع منو های تشریفاتی

آتش بازی دفنوازی موسیقی زنده مه مصنوعی دی جی  نورپردازی حرفه ای کف استیج ال ای دی اکسسوری های مدرن و بروز پرده نمایش حرفه ای اتاق وی آی پی  شام عروس و داماد اتاق میکاپ  ورودی های جدا جهت برگزاری انواع مراسم ها  اتاق عقد بهمراه سفره عقد  ارتفاع سقف بلند و بدون ستون بودن سالن ها شستشوی میوه پارکبان و کنترل با دوربین های فول اچ دی  محوطه مدرن جهت عکاسی فیلمبرداری میهمانان و عروس و داماد نمای عمارتی جهت فیلم و عکس میهمانان و عروس و داماد

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر وصال ، میتوانید با شماره تلفن 0215552900-4 ,09122727808 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” نازی آباد جنوبی، انتهای خیابان بهمنیار،میدان وصال، تالار پذیرایی قصر وصال- تالار پذیرایی قصر وصال ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی قصر ماهان

تالار پذیرایی قصر ماهان

تالار پذیرایی قصر ماهان از مجموعه تالار پذیرایی های جوادیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر ماهان در میدان بهمن تهران و منطقه 16 تهران واقع شده است. تالار قصر ماهان دارای ظرفیت 500 می باشد و آماده پذیرایی از کلیه مجالس شما عزیزان است.

سالن قصر ماهان با سالن های مبله و استفاده از آخرین متد طراحی سالن توسط کارشناسان با سابقه و حرفه ای به همراه کلیه خدمات آماده پذیرائی از مراسم شما می باشد. تالار قصر ماهان بهترین لحظات بیاد ماندنی زندگی شما را بدون کوچکترین دغدغه خاطر اجرا خواهد نمود .

  • زیباترین نورپردازی با مدرنترین سیستم نورپردازی
  • اتاق عقد بسیار زیبا و خنچه عقد متنوع
  • فیلمبرداری و عکس برداری حرفه ای از مراسم
  • گل آرایی و بادنک آرایی
  • پذیرایی با آخرین متد تشریفاتی
  • خواننده و اجرای برنامه هنری
  • پارکینگ اختصاصی تالار قصر ماهان

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر ماهان ، میتوانید با شماره تلفن 55464850 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان بهمن،ابتدای بزرگراه تندگویان،نرسیده به اتوبان نواب،جنب راهنمایی رانندگی- تالار پذیرایی قصر ماهان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی گل یاس (نازی آباد)

تالار پذیرایی گل یاس (نازی آباد) از مجموعه تالار پذیرایی های نازی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی گل یاس در جنوب تهران (نازی آباد) واقع شده است.

تالار گل یاس با ظرفیت ۶۰۰ نفر، اتاق عقد مجزا، دکوراسیون کلاسیک و امکاناتی مانند گل آرایی، بادکنک آرایی تمام تلاش خود را می کند تا زیباترین خاطرات را برای شما عزیزان رقم بزند.همچنین این تالار 10% تخفیف ویژه برای ایثارگران و کارکنان شهرداری در نظر گرفته است. با توجه به این که تالارپذیرایی گل یاس ظرفیت بالایی دارد وقیمت منوهای آن بسیار ارزان است،اگر شما هم ازجمله زوج های هستید که برای مراسم خود تعداد زیادی مهمان دعوت کرده‌اید تالار پذیرایی گل یاس می‌تواند مورد مناسبی برای شما باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه گل یاس (نازی آباد) ، میتوانید با شماره تلفن 55548900 ,09195100367 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” نازی آباد،خیابان بهمنیار،میدان وصال،تالار پذیرایی گل یاس- تالار پذیرایی گل یاس (نازی آباد) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی رویال کلاسیک

تالار پذیرایی رویال کلاسیک از مجموعه تالار پذیرایی های خزانه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار مجلل رویال کلاسیک در فضایی بی نظیر و متفاوت به مساحت 3500 متر مربع و ظرفیت 750 نفر، اجرای تک مراسم در مجموعه‌ای 7 طبقه‌ای و با استفاده از تزئینات منحصر به فرد از قبیل نقاشی سقف و دیزاین کلاسیک و کادری مجرب آماده پذیرایی از مراسم شما عزیزان می‌باشد. تالار مجلل رویال کلاسیک دارای پارکینگ کاملاً اختصاصی با فضای 5000 متر و ظرفیت 250 خودرو می‌باشد. از خصوصیات این تالار دسترسی آسان به اتوبان‌های اصلی شهر مانند امام علی و آزادگان، چمران و نواب می‌باشد.

برخی از ویژگی های تالار پذیرایی رویال کلاسیک

اتاق VIP ویژه شام عروس و داماد در محیطی بسیار رویایی و خاص

7 طبقه اختصاصی برای اجرای مراسم

600 متر لابی بسیار زیبا

اتاق عقد اختصاصی و مجلل با فضای 200 متر  همراه با سفره عقد، گل آرایی، شمع آرایی

مجهز به روف گاردن با فضای 500 متر همراه با آلاچیق، آب‌نما و فضای سبز

سیستم های صوتی پیشرفته و نورپردازی کاملاً حرفه‌ای

ویدئو پروجکشن 120 اینچ همراه با 9 دوربین

خواننده همراه با Dj

آتش بازی سرد و ویژه

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال کلاسیک ، میتوانید با شماره تلفن 55040075 ,55040074 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه آزادگان، خیابان فداییان اسلام، بلوار ابریشم- تالار پذیرایی رویال کلاسیک ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی فدک (بهمن)

تالار پذیرایی فدک (بهمن)

تالار پذیرایی فدک (بهمن) از مجموعه تالار پذیرایی های نازی آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالارفدک با مدیریت آقای جهانگیری در محدوده میدان بهمن واقع شده است ومی توان آن را در فهرست تالارهای عروسی مرکزو جنوب تهران قرارداد. محوطه ورودی تالار یک فضای بسیار بزرگ و وسیع است و نمای بیرونی تالار یک ساختمان بزرگ واستوانه ای شکل است در محیط این مجموعه پارکینگ بزرگی با ظرفیت 200خودرو رو فراهم آمده است.سالن های پذیرایی تالارفدک بزرگ هستند ومیزوصندلی های آن با روکش های طرح دار ودیزاین شده است. در این سالن ها جایگاه عروس وداماد بر روی یک سکوی کوچک با میزوصندلی سلطنتی تعبیه شده است.از ویژگی های مهم تالارپذیرایی فدک می توان به محیط دلنشین و با صفای سالن ها ، موزیک زنده عروسی ، سروغذای عروس وداماد در سفره خانه سنتی ،ا مکان عکس برداری وفیلم برداری در فضای سنتی وآتش بازی حرفه ای وفوق العاده خاص به مدت 10دقیقه میباشد. تالارپذیرایی فدک با ظرفیت 500 نفرکه در منطقه 16 شهرداری تهران قراردارد ، را میتوان در لیست تالارهای عروسی با ظرفیت بالا و ارزان قیمت شهر تهران قرار داد .

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 16 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فدک (بهمن) ، میتوانید با شماره تلفن 55309755 ,09123178125 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان بهمن- خ شهید علیرضا وفائی (دشت آزادگان جنوبی)- بعد از فرهنگسرای بهمن- جنب شهرداری منطقه 16- انتهای کوی شهرداری- تالار پذیرایی فدک (بهمن) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *