یکی از مهم ترین معیار های انتخاب تالار عروسی نزدیک بودن به محل زندگی زوجین می باشد . اگر شما هم جز ساکنین منطقه 11 تهران هستید و دوست دارید جشن ازدواج خود را در یکی از بهترین تالار های این منطقه بگیرید پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله می توانید لیست تالارهای عروسی منطقه ۱۱ تهران همراه با آدرس و تلفن را مشاهده نمایید.

بهترین تالارهای عروسی منطقه ۱۱ تهران

 

1) تالار پذیرایی فلامینگو

تالار پذیرایی فلامینگو

تالار پذیرایی فلامینگو از مجموعه تالار پذیرایی های جمهوری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار فلامینگو دارای ۳۵۰ نفر ظرفیت ، دارای پارکینگ اختصاصی بزرگ در خیابان جمهوری واقع گردیده است.تالار پذیرایی فلامینگو اولین مجری حرفه ای طرح ازدواج آسان با بیش از ۵۰ سال سابقه ارائه خدمت و کسب رضایت از مشتریان قدیمی خود هم اکنون با دیزاین جدید، گل آرایی خاص، پرسنل مجرب و بهترین سرآشپز منطقه افتخار میزبانی مراسمات شما عزیزان را دارا می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فلامینگو ، میتوانید با شماره تلفن 66400091 ,09123542808 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان جمهوري – بین خیابان ابوریحان و فلسطین – روبروي اورژانس تهران – پلاک 117- تالار پذیرایی فلامینگو ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی قصر پردیس (خ هلال احمر)

تالار پذیرایی قصر پردیس (خ هلال احمر)

تالار پذیرایی قصر پردیس (خ هلال احمر) از مجموعه تالار پذیرایی های هلال احمر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر پردیس واقع در منطقه 11 خیابان هلال احمر با ظرفیت 600 نفر و پارکینگ اختصاصی افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. از امکانات این تالار پذیرایی میتوان به فضای سبز،سالن های زیبای بدون ستون و ارتفاع 7 متربا دیزاینی جدید اشاره کرد.

این تالار دارای اتاق عقد مجزا، سفره عقد، اتاق بازی کودکان، نورپردازی و موسیقی زنده، شمع آرایی، آتش بازی است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پردیس (خ هلال احمر) ، میتوانید با شماره تلفن 66821997 ,09122260367 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان هلال احمر،نرسیده به میدان رازی،روبروی خیابان انبار نفت- تالار پذیرایی قصر پردیس (خ هلال احمر) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی تشریفاتی برج یاس (جمهوری)

تالار پذیرایی تشریفاتی برج یاس (جمهوری) از مجموعه تالار پذیرایی های جمهوری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی برج یاس جمهوری, تالاری خاص و متفاوت با خدمات هتلی عالی است. تالار تشریفاتی برج یاس جمهوری در مرکز تهران تقاطع جمهوری و خیابان ولیعصر قرار دارد. تالار برج یاس با ظرفیت 600 میهمان, فضای باز, روف گاردن, سفره خانه سنتی, فضایی بی نظیر برای برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقد و دیگر مراسم را فراهم نموده است.

تالار تشریفاتی یاس دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی، دکوراسیون زیبا با جدیدترین مبلمان، پرسنل مجرب و کارآزموده و کیفیت غذای عالی آماده برگزاری هر چه با شکوه تر میهمانی ها و جشن های عروسی شما عزیزان می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی برج یاس (جمهوری) ، میتوانید با شماره تلفن 66493804 ,09192179485 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان جمهوری، تقاطع ولیعصر-جمهوری، جنب فروشگاه رفاه- تالار پذیرایی تشریفاتی برج یاس (جمهوری) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی تشریفاتی برازنده

تالار پذیرایی تشریفاتی برازنده از مجموعه تالار پذیرایی های فلسطین – انقلاب آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار برازنده در چهارراه ولیعصر تهران واقع شده است.  تالار پذیرایی تشریفاتی برازنده نوساز، فوق العاده مجلل و دارای 3 باب آسانسور می باشد. تالار تشریفاتی برازنده با کادری مجرب و تحصیل کرده آماده میزبانی از کلیه میهمانی ها و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. از خصوصیات تالار برازنده می توان به نوساز بودن، طراحی مدرن و کلاسیک، فوق العاده مجلل، دارای 3 طبقه پارکینگ اختصاصی و 3 باب آسانسور می باشد. مدیریت تالار دارای 20 سال سابقه در مدیریت تالارهای پذیرایی مجلل تهران را دارا می باشد که شما را از برگزاری مناسب مراسمتان از تمام لحاظ مطمئن می نماید. جدیدترین و بروزترین مبلمان و دکوراسیون مدرن، جایگاه های تشریفاتی خاص تالار، سالن VIP مخصوص عروس و داماد و جایگاه میهمانان ویژه برخی دیگر از ویژگی های تالار تشریفاتی برازنده می باشد.

طرف قرارداد با کارکنان مترو، نیروهای مسلح، فرهنگیان، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه شهید بهشتی
با تسهیلات ویژه (اقساطی)

پکیج 6 گانه رایگان

1- ورودی 2-گل آرایی میز یادبود 3-نورپردازی 4-خواننده و سیستم صوتی  5-هدیه نفیس و ویژه تالار برای عروس و دامادها 6- آتش بازی

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای عروسی منطقه ۱۱ تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی برازنده ، میتوانید با شماره تلفن 66452607 ,09337326815 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” چهار راه ولیعصر،خیابان برادران مظفر، کوچه صدیقی- تالار پذیرایی تشریفاتی برازنده ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی میزبان

تالار پذیرایی میزبان

تالار پذیرایی میزبان از مجموعه تالار پذیرایی های منیریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار میزبان دارای کادر آموزش دیده جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. تالار شیک میزبان دارای سیستم صوتی حرفه ای و کیفیت بسیار خوب غذایی می باشد. تالار پذیرایی مجلل میزبان آماده ارائه خدمات جشن عقد و عروسی ، ولیمه، تولد، ختم به شما عزیزان می باشد. دارای پارکینگ اختصاصی و رایگان است

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 11 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه میزبان ، میتوانید با شماره تلفن 55392990 ,09126363615 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان ولیعصر(امیریه) – نرسیده به میدان منیریه – مرکز خرید ولیعصر- طبقه چهارم- تالار پذیرایی میزبان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *