بهترین تالارهای عروسی منطقه ۱۸ تهران همراه با آدرس و تلفن

تالارهای عروسی منطقه 18 تهران

در هر نقطه‌ای از شهر تهران، جشن‌های عروسی به عنوان رخدادهایی از عشق و اتحاد، می‌تابند و می‌درخشند. اما منطقه ۱۸ تهران با تاریخ و فرهنگ خاص خود، درختان سبز، و فضاهای زیبای عمومی، از مکان‌های خوبی برای برگزاری مراسمات عروسی برخوردار است. در این بخش از شهر، تالارهای عروسی چندانی وجود دارند که هم‌زمان با آرامش طبیعت و لطافت تاریخ، به عنوان انتخاب‌های بی‌نظیر برای جشن‌های ازدواج شناخته می‌شوند.بهترین تالارهای عروسی منطقه ۱۸ تهران ، معجزه‌ای از طراحی و خدمات به مهمانان هستند.

تالارهای عروسی منطقه ۱۸ تهران ، نه تنها به عنوان مکان‌هایی برای جشن‌های عروسی، بلکه به عنوان فضاهایی برای زیبایی و شادی در ذهن افراد باقی می‌مانند. از لحظه ورود به این تالارها، مهمانان با طراحی دل‌نشین، نورپردازی هنری، و امکانات رفاهی بی‌نظیر، به دنیایی از رنگ و بوی عشق و شادی خواهند پیوست.

از بین تمام این تالارهای عروسی فوق‌العاده، چند تالار برجسته به ذهن می‌رسند که در این مقاله خواهیم پرداخت. این تالارها نه تنها برای زیبایی طراحی و ارائه خدمات درجه یک شناخته می‌شوند، بلکه در یادگار مهمانان خود، احساساتی از خوشحالی و خاطراتی فراموش‌نشدنی بر جا می‌گذارند.

به همراه ما باشید تا در این مقاله، به دنیای جذاب و زیبای تالارهای عروسی منطقه ۱۸ تهران سفر کنیم و از نزدیک زیبایی و شکوه این مکان‌های جادویی را کاوش کنیم.

1) تالار پذیرایی ولی عصر (عج)

تالار پذیرایی ولی عصر (عج)

تالار پذیرایی ولی عصر (عج) از مجموعه تالار پذیرایی های شهید رجایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی ولی عصر یکی از تالار های عروسی خوب در محدوده شهید رجایی و تقاطع بزرگراه آزادگان می باشد. این تالار با محیطی آرام و دل پذیر آماده پذیرایی ازمهمانان شما برای برگزاری مراسم ختم و ولیمه می باشد.

تالار ولیعصر (عج) صرفا جهت برگزاری مراسم ترحیم و ولیمه بوده و در وسعت 3000 متر با پارکینگ اختصاصی،فضای سبز،آبشار و آبنما می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ولی عصر (عج) ، میتوانید با شماره تلفن 55502556 ,09121904357 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان شهید رجایی،تقاطع بزرگراه آزادگان جنب مسجد ولی ا… الاعظم (مسجد مادر سابق)- تالار پذیرایی ولی عصر (عج) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی زندیان

تالار پذیرایی زندیان

تالار پذیرایی زندیان از مجموعه تالار پذیرایی های شهید رجایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی زندیان در محدوده شهید رجایی واقع است. این تالار دارای 4 سالن است که دارای امکانات مشابه و یکسان می باشند و فقط در رنگهای صندلی های مبله  در رنگ های (سبز،یاسی،نارنجی،قرمز) تفاوت دارند.برای رززو این تالار بایدابتذا با مدیریت تالار تماس داشته باشید و در مورد خدمات و امکانات و هزینه ها با ایشان کنید سپس یک قراربرای بازدید از امکانات تالار تعیین کنید و اگر مورد پسند واقع شد قرارداد تنظم کنید.لازم به ذکر است که این تالار برای رزرو ورودی دریافت می کند که این نکته در زمان قرارداد برای شما توضیح داده می شود.این تالار با کادری مجرب آماده پذیرایی و برگزاری مراسم شما با کیفیت عالی می باشد.یکی از مهم ترین اصولی که از ابتدا جزء خط مشی مدیر و موسس این مجموعه بوده است جلب رضایت مشتری و ارائه با کیفیت ترین سرویس به مشتریان محترم است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زندیان ، میتوانید با شماره تلفن 55001850 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان شهید رجایی،بعد از خیابان ستاره،پلاک 555- تالار پذیرایی زندیان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی بامداد

تالار پذیرایی بامداد

تالار پذیرایی بامداد از مجموعه تالار پذیرایی های 17 شهریور آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی بامداد در خیابان 17 شهریور جنوبی واقع شده است. تالار بامداد دارای ظرفیت حداکثر 450 نفر می باشد و آماده میزبانی از کلیه مجالس، میهمانی ها و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان می باشد

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بامداد ، میتوانید با شماره تلفن 33729100 ,09121133161 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان 17 شهریور جنوبی،جنب بانک مسکن،شماره 621- تالار پذیرایی بامداد ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی تشریفاتی قصر بهشت

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر بهشت

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر بهشت از مجموعه تالار پذیرایی های شهید رجایی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی قصر بهشت از تالارهای شیک و زیبای منطقه به شمار می رود. تالار قصر بهشت امکان با طراحی و دکوراسیون زیبا امکان برگزاری دو مراسم همزان را دارا می باشد. این تالار با ظرفیت 100 الی 800 نفر آماده پذیرایی از مهمانی ها و جشن های عروسی شما عزیزان را دارد.تالار پذیرایی قصر بهشت با پرسنلی مجرب, کیفیت غذای خوب, برنج 100 در صد ایرانی, پارکینگ اختصاصی مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد, مراسم ولیمه, ترحیم, یادبود میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر بهشت ، میتوانید با شماره تلفن 55334963 ,091255334964 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان شهید رجایی شمالی،میدان بهشت،بلوار ابریشم،نبش میدان ابریشم،پلاک 112- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر بهشت ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی قصر گوهر

تالار پذیرایی قصر گوهر

تالار پذیرایی قصر گوهر از مجموعه تالار پذیرایی های 17 شهریور آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.مجموعه تالار های پذیرایی قصر گوهر از تاریخ 1388/08/08 همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) با پشتوانه سالها تجربه مدیریت همراه با دکوراسیونی کم نظیر و کادر مجرب فعالیت خود را آغاز نموده است.

در طول این سالها همواره تلاش مجموعه در این بوده است که بتوانیم میزبانی شایسته برای شما و میهمانان عزیزتان باشیم و خاطره ای با شکوه از شبی به یادمندنی برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

تالار قصر گوهر دارای اتاق عقد مجزا ، پارکینگ اختصاصی ، گل آرایی ویژه ، آتش بازی ، میز شام مخصوص عروس و داماد

منتظر دیدار شما هستیم.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 18 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر گوهر ، میتوانید با شماره تلفن 33676022 ,09127023090 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان 17 شهریور،پایین تر از میدان شهدا،چهار راه شمس،پلاک 1361- تالار پذیرایی قصر گوهر ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *