بهترین تالارهای عروسی منطقه 17 تهران همراه با آدرس و تلفن

تالارهای عروسی منطقه ۱۷ تهران

در ساحل خزر از غروب تا طلوع، در شهری که همیشه در حال شور و شوق است ، تالارهای عروسی منطقه ۱۷ تهران درخشان‌ترین رویای هر زوجی را به واقعیت می‌پیوندند. این منطقه که در قلب پایتخت ایران واقع شده است، زیبایی‌های فراوانی دارد که در هر گونه مراسمی، به ویژه در مراسم‌های عروسی، مورد توجه قرار می‌گیرد. از هماهنگی فضا تا طراحی داخلی، از لحظه‌های شادی تا کوچه‌های سرسبز اطراف، هر جزء تالارهای عروسی این منطقه مانند یک نقاشی زیبا و کم نظیر است.

در این مقاله، شما با چند تالار عروسی برجسته در منطقه ۱۷ تهران آشنا خواهید شد، جاهایی که نه تنها زیبایی و لذت یک عروسی را به ارمغان می‌آورند، بلکه تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای زوج‌ها و مهمانان ایجاد می‌کنند. آماده باشید تا با ما به سفری در دنیای رنگارنگ تالارهای عروسی منطقه ۱۷ تهران بروید و عاشق زیبایی‌های این مکان‌ها شوید.

 

1) تالار پذیرایی روشن

تالار پذیرایی روشن

تالار پذیرایی روشن از مجموعه تالار پذیرایی های فلاح آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالارپذیرایی روشن با ظرفیت 500 نفر با40سال تجربه در زمینه برگزاری مراسم های عروسی،نامزدی،ولیمه و افطاری در محدوده خیابان فلاح وقلعه مرغی واقع شده است. در تالارروشن علاوه بر خدمات پذیرایی،خدمات اختصاصی عروس وداماد مثل لباس‌ها،آرایشگاه،عکاسی وفیلم برداری وغیره ارائه می‌شودوبرای این خدمات هزینه های بسیار مناسبی از عروس وداماد ها دریافت می‌کنند.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه روشن ، میتوانید با شماره تلفن 55708218 ,09126869694 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” ابوذر (فلاح) – نرسیده به خیابان قلعه مرغی – پ. 325- تالار پذیرایی روشن ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی آراما

تالار پذیرایی آراما

تالار پذیرایی آراما از مجموعه تالار پذیرایی های ابوذر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی آراما در میدان ابوذر تهران واقع شده است. تالار آراما دارای ظرفیت 450 نفر و با دو سالن مجزا آماده پذیرایی از جشن های عروسی و  کلیه مهمانی های شما می باشد.

از ویژگی های تالار عروسی آراما می توان به پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 380 خودرو اشاره نمود.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آراما ، میتوانید با شماره تلفن 55731156 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان ابوذر،ابوذر غربی،روبروی شهرداری منطقه 17،پلاک 624_626- تالار پذیرایی آراما ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی فرهنگیان

تالار پذیرایی فرهنگیان – منطقه 17 از مجموعه تالار پذیرایی های فلاح آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه 17 در فضای دلنشین با پارکینگ اختصاصی با کیفیت عالی غذا آمادگی پذیرایی از شما و مهمانان عزیزتان را دارد.در سالن های پذیرایی سقف ها بلند هستند و نور کافی وجود دارد.قیمت تمام منوهای تالار های فرهنگیان در لیست تالار های قیمت اقتصادی تهران قرار می گیرد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه فرهنگیان – منطقه 17 ، میتوانید با شماره تلفن 55141006 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان 20متری ابوذر(فلاح)،ضلع جنوب غربی میدان- تالار پذیرایی فرهنگیان – منطقه 17 ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی ستاره شب

تالار پذیرایی ستاره شب از مجموعه تالار پذیرایی های آذری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی و عروسی ستاره شب در خیابان قزوین با ظرفیت ۷۰۰ نفر افتخار میزبانی میهمانان شما عروس داماد های عزیز را دارد. تالار ستاره شب با دارا بودن ۴ سالن آماده برگزاری دو مراسم عروسی به صورت همزمان می باشد. سالن های تالار ستاره شب دارای ظرفیت ۵۰۰ و ۷۰۰ نفر آماده ارایه خدمت به شما عزیزران در تهران می باشند. از ویژگی های تالار پذیرایی ستاره شب می توان به اتاق عقد اختصاصی، استیج رقص ویژه، پارکینگ برای کلیه میهمان ها، VIP، لابی شیک و بزرگ، سالن بانوان در همکف و سقف بلند سالن ها اشاره کرد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ستاره شب ، میتوانید با شماره تلفن 55749512 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان قزوین – بعد از دو راهی قپان – بین ورزشگاه جانبازان و مسجد حاج عبداله- تالار پذیرایی ستاره شب ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی زندیه

تالار پذیرایی زندیه

تالار پذیرایی زندیه از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی زندیه دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در یافت آباد واقع گردیده است. تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

از مزایا و ویژگی های این تالار میتوان به دسترسی آسان به تالار ،پارکینگ اختصاصی،اتاق مجزا همراه با سفره عقدهای زیبا و… اشاره کرد. میدریت این مجموعه پذیرایی آقای حامدی دارای ۲۰ سال سابقه در برگزاری مراسم تشریفاتی آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد.

تخفیف ویژه :
10% تخفیف از کل قرارداد + هدیه ویژه مدیریت

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زندیه ، میتوانید با شماره تلفن 66394582 ,09120710175 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، نبش خیابان انصاری، پلاک ۳۸۴- تالار پذیرایی زندیه ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *