در روزهای مهم زندگی، مراسم عروسی به عنوان یکی از جشن‌های فراموش‌نشدنی و بزرگترین لحظاتی شما در زندگی تلقی می‌شوند. منطقه ۶ تهران، به عنوان یکی از نقاط پر جنب و جوش در پایتخت ایران، میزبانی تالارهای عروسی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد. در این مقاله، ما به شما یک دید دقیق‌تر به دنیای تالارهای عروسی منطقه ۶ تهران ارائه خواهیم داد. از تالارهای لوکس و مجلل با دکوراسیون‌های شگفت‌انگیز تا تالارهای کوچکتر و دلنشین با خدمات منحصربه‌فرد، ما تعدادی از بهترین انتخاب‌ها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا به دنیای شگفت‌انگیز تالارهای عروسی منطقه 6 تهران سفر کنیم و بهترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی را کشف کنیم.

لیست تالارهای عروسی منطقه 6 تهران

☑️ 1) تالار پذیرایی پارسی

تالار پذیرایی پارسی

تالار پذیرایی پارسی از مجموعه تالار پذیرایی های فاطمی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی پارسی در بلوار کشاورز تهران واقع شده است. تالار پارسی با ظرفیت 400 نفر آماده پذیرایی از کلیه مجالس و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. می باشد.تالار پارسی به تازگی بازسازی شده و دکوراسیون سالن ها بسیار زیبا شده است. همچنین این تالار دارای امکاناتی از قبیل برق اضطراری،گل آرایی،شمع آرایی،پرسنلی مجرب و… می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای عروسی منطقه 6 تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارسی ، میتوانید با شماره تلفن 88957581 ,09126464637 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان فاطمی، خیابان حجاب، روبروی خانه والیبال، پلاک ۲۱- تالار پذیرایی پارسی ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

​☑️ 2) تالار پذیرایی شب

تالار پذیرایی شب از مجموعه تالار پذیرایی های کشاورز آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شب ، میتوانید با شماره تلفن 66421761 ,09121180177 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” کارگر شمالی،نرسیده به بلوار کشاورز،خیابان نصرت،پلاک 50- تالار پذیرایی شب ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

​☑️ 3) تالار پذیرایی قصر گلها

تالار پذیرایی قصر گل ها

تالار پذیرایی قصر گلها از مجموعه تالار پذیرایی های فاطمی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر گلها در مرکز شهر تهران و محدوده میدان فاطمی واقع شده است و دارای ظرفیت حداکثر 450 نفر می باشد. در تالار قصر گلها به دلیل وجود سالن کوچک امکان برگزاری مراسم برای تعداد مهمانان کمتر از 150 نفر نیز دارد. این قابلیت تالار عروسی قصر گلها شرایط مناسبی را برای انجام مراسم های کوچک خود را اعم از تولد ، پاتختی ، میهمانی‌های کوچک و میهمانیهای 50 تا 150 نفر خود را در این مکان برگزار نمایید.

تالارپذیرایی قصر گلها با دکوراسیون جدید و تغییرات بسیار در دو طبقه و در دو سالن مجزا طراحی شده است و آماده پذیرایی از مراسم های عروسی، نامزدی، ولیمه و مراسم ختم شما عزیزان می باشد. تالار قصر گلها دارای دو طبقه پارکینگ اختصاصی است.
تالار پذیرایی قصر گلها با ظرفیت ۴۵۰ نفر در منطقه ای از تهران واقع شده است که تعداد تالار عروسی در آن کم است. تالار پذیرایی قصر گلها از اعضای رسمی سایت تالارهای پذیرایی است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 6 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر گلها ، میتوانید با شماره تلفن 88950500 ,09122300147 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان فاطمی،خیابان گمنام،نرسیده به میدان گلها،کوچه 2/1،پلاک 81- تالار پذیرایی قصر گلها ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

​☑️ 4) تالار پذیرایی پارس لوکس

تالار پذیرایی پارس لوکس

تالار پذیرایی پارس لوکس از مجموعه تالار پذیرایی های یوسف آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

یوسف آباد از محله های قدیمی تهران محسوب میشود که از نظر پوشش مسکونی جزو مناطق پر تراکم تهران به حساب می آید. این منطقه نسبت به تراکم جمعیتی که داراست از تعداد تالار پذیرایی کمی برخوردار است. تالار پارس لولس از تالارهای قدیمی یوسف آباد با دکوراسیونی جدید است که با مدیریتی مثال زدنی توانسته خود را جزو تالارهای پذیرایی یوسف آباد و تهران قرار دهد. سالن عروسی پارس لوکس در خیابان جهان آرا واقع شده، با ظرفیت ۴۵۰ میهمان در دو طبقه به همراه اتاق عقد مجزا. تا کنون این تالار بدون داشتن تبلیغات کار خود را ادامه داده اند ولی برا هماهنگی با رسانه روز دنیا ( اینترنت ) مدیران تالار عروسی پارس لوکس تصمیم به آغاز تبلیغات در فضای مجازی نموده اند. مدیریت تالار پذیرایی پارس لوکس برای تمامی زوج های جوان آرزوی خوشبختی نموده از شما دعوت می کند تا از این تالار خوب دیدن فرمایید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای عروسی منطقه 6 تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پارس لوکس ، میتوانید با شماره تلفن 88041555 ,09121360926 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” سیدجمال الدین اسدآبادي (یوسف آباد) – خیابان جهان آرا – بین خیابان 53 و 55- تالار پذیرایی پارس لوکس ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *