در زندگی هر انسان، یکی از لحظات مهم و خاطره انگیز ، روز عروسی است که همیشه به یاد می‌ماند. انتخاب یک مکان مناسب برای برگزاری این روز خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تهران، پایتخت ایران، با برخورداری از فرهنگ غنی و زیرساخت‌های حمل و نقل مدرن، یکی از محبوب‌ترین مقاصد برگزاری عروسی‌ها می‌باشد. در این شهر پر از زیبایی‌ها، تالارهای عروسی منطقه 20 تهران به‌عنوان گزینه‌های بی‌نظیری شناخته می‌شوند که می‌توانند روز ویژه شما را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل کنند.

در این مقاله، ما به بررسی و معرفی بهترین تالارهای عروسی منطقه 20 تهران پرداخته‌ایم. این تالارها با امکانات مدرن، طراحی زیبا، و خدمات عالی، محیطی رویایی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های عروسی فراهم کرده‌اند. بی‌تردید، انتخاب یکی از این تالارها به عنوان مکان برگزاری عروسی شما، بهترین تصمیمی است که می‌توانید برای شروع یک زندگی جدید و خوشبختی بگیرید.

با همراهی ما در این مقاله، شما می‌توانید با بهترین تالارهای عروسی منطقه 20 تهران آشنا شوید و تصمیم خود را با دانش کامل‌تری بگیرید. با ما همراه باشید تا به دنیای زیبای تالارهای عروسی تهران سفر کنیم و آخرین رونق‌ها و مطالب مرتبط با این صنعت جذاب عروسی را کشف کنیم.

لیست بهترین تالارهای عروسی منطقه 20 تهران

1) تالار پذیرایی شهر (شهرری)

تالار پذیرایی شهر (شهرری)

تالار پذیرایی شهر (شهرری) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. 

این تالار دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت میباشد. تالار شهر دارای امکاناتی از قبیل پارکینگ طبقاتی ، برق اضطراری ، میوه آرایی، آسانسور ، پرسنل حرفه ای و آموزش دیده ، کیفیت غذای مطلوب و… میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شهر (شهرری) ، میتوانید با شماره تلفن 09194938916 ,09128890084 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” شهرری، ضلع شمالی میدان سه راه ورامین ابتدای جاده سوم(شهید غدیری)- تالار پذیرایی شهر (شهرری) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) باغ تالار توسکا

تالار توسکا

باغ تالار توسکا از مجموعه باغ های دولت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.باغ تالار پذیرایی توسکا در فضایی 7 هکتاری و مشجر، مجهز به 2 سالن مجزا با ظرفیت 200 الی 1000 نفره می باشد.
باغ توسکا دارای سالن مبله، اتاق شام عروس و داماد، پارکینگ اختصاصی و پرسنل کار آزموده افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
امکانات :اتاق عقد داخل سالن، گل آرایی، شستشوی میوه، شمع آرایی، طرح ازدواج آسان، آسانسور، پارکینگ :1000خودرو، آتش بازی
سایر امکانات :میوه آرایی، یخ خشک، اتاق شام عروس و داماد، برق اضطراری، سالن مناسب کرین و هلی شات
منو 1:جوجه کباب (150 گرمی)
منو 2:چلو کباب لقمه (110گرمی)
منو3:زرشک پلو با مرغ
منو4:زرشک پلو با مرغ 50%
باقالی پلو با مرغ50%
منو5:جوجه کباب مخصوص (220گرمی)
منو 6:چلو کباب لقمه مخصوص (180 گرمی)
منو 7:چلو کباب وزیری (جوجه کباب مخصوص 150 گرمی و کباب لقمه 110 گرمی)
منو 8:جوجه کباب مخصوص 50%
کباب لقمه مخصوص …در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 20 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار توسکا ، میتوانید با شماره تلفن 33613106 ,09124343438 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” آزادگان غرب به شرق،بعد از پل شهید بروجردی،نرسیده به اتوبان امام علی- باغ تالار توسکا ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی نگین (شهرری)

تالار پذیرایی نگین (شهرری)

تالار پذیرایی نگین (شهرری) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی نگین با ظرفیت 320 نفر در شهرری واقع گردیده است. شعار تالار: یک شب میهمان افتخاری تالار باشید اگر از کیفیت غذا راضی بودید،قرارداد ببندید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین (شهرری) ، میتوانید با شماره تلفن 55918176 ,09123056849 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” شهرری،خیابان فدائیان اسلام،میدان شهرری،ابتدای خیابان زکریای رازی(24 متری)،مجتمع نگین- تالار پذیرایی نگین (شهرری) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و … جست و جو نمایید.

4) تالار پذیرایی امین

تالار پذیرایی امین

تالار پذیرایی امین از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی و عروسی امین دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. این تالار در شهر ری واقع شده است. از مزایای خاص تالار امین می توان به کیفیت غذای خوب و استفاده از برنج %100 ایرانی در تهیه غذا نام برد. این تالار دارای برق اضطراری و شرایط ویژه جهت برگزاری مراسم عروسی، ولیمه و نامزدی می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه امین ، میتوانید با شماره تلفن 55931213 ,09121726240 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – شهرری – میدان فرمانداری – مجتمع تجاری ولیعصر- تالار پذیرایی امین ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی)

تالار پذیرایی نگین طلایی

تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی) از مجموعه تالار پذیرایی های شهر ری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی نگین طلایی با دو سالن مجزا به ظرفیت 1600 نفر آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگین طلایی (خ رجایی) ، میتوانید با شماره تلفن 55220607 ,09129090230 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – شهرری – جاده قدیم تهران قم (شهید رجایی) – روبروی شهر سنگ- تالار پذیرایی نگین طلایی (خ رجایی) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *