در منطقه ۱۵ تهران ، هنگامی که زمان عروسی شما فرا رسیده ، انتخاب یک تالار عروسی از جمله تصمیماتی است که در مورد آن باید دقت و آگاهی خاصی داشته باشید. این منطقه، با زیبایی‌های طبیعی و تاریخی خودش، برای برگزاری مراسم‌های عروسی بهترین مکان‌ها را ارائه می‌دهد. تالارهای عروسی منطقه ۱۵ تهران ، به عنوان نقاطی جذاب و شگفت‌انگیز برای شروع مسیر زندگی جدیدتان شناخته می‌شوند.

در این مقاله، ما به بررسی و معرفی بهترین تالارهای عروسی منطقه ۱۵ تهران خواهیم پرداخت و به شما راهنمایی می‌کنیم تا بهترین انتخاب را برای بهترین روز زندگیتان داشته باشید.

1) تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه)

تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه)

تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی ایرانیان یک مجموعه ای مستقل در بنایی حدود 3000 متر همراه با پارکینگ اختصاصی در منقطه افسریه (مسعودیه) تهران آماده پذیرایی از کلیه مهمانان و عروس و دامادهای محترم می باشد. لابی ورودی بسیار شیک، سالن های کاملا مبله، فضای عقد مجزا با فضایی حدود 200متر، چایخانه سنتی ویژه عروس و داماد، اسانسور ویژه مهمانان، سیستم صوتی و نورپردازی حرفه ای، اتلیه ویژه مهمانها با امکان چاپ عکس در شب مراسم، ظروف تماما سیلور و کریستال و همچنین سفره خانه سنتی بسیار زیبا از مزایای ویژه تالار پذیرایی ایرانیان است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) ، میتوانید با شماره تلفن 33229001 ,09190282880 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” افسریه – بلوار 40 متری قصر فیروزه – اول خ ابومسلم خراسانی – ضلع شمالی پارک والفجر- تالار پذیرایی تشریفاتی بزرگ ایرانیان (افسریه) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی چهلستون

تالار پذیرایی چهلستون

تالار پذیرایی چهلستون از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی چهلستون با دکوراسیون جدید و زیبا در منطقه افسریه تهران قرار دارد و از جمله تالارهای جنوب شرق تهران به حساب می آید. تالار چهلستون با ظرفیت 400 میهمان ومدیریت جدید آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, ولیمه, افطاری و ترحیم میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه چهلستون ، میتوانید با شماره تلفن 33152171 ,09121253685 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” سه راه افسریه،35 متری بلوار قصر فیروزه،نبش دوم- تالار پذیرایی چهلستون ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی قصر امیر

تالار پذیرایی قصر امیر

تالار پذیرایی قصر امیر از مجموعه تالار پذیرایی های افسریه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

مجموعه تشریفاتی قصر امیر تا 500 نفر ظرفیت را دارا می باشد. تالار قصر امیر با مدیریت جدید، دکوراسیون جدید و کلاسیک، مبله و … افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. اگر میخواهید تالار عروسی فوق العاده ای با هزینه مناسب انتخاب کنید حتماً پیشنهادات تالار پذیرایی قصر امیر را بررسی کنید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر امیر ، میتوانید با شماره تلفن 33196909 ,09122164678 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه بسیج،شمال به جنوب،بعد از خیابان ائمه اطهار،لاین کندرو،روبروی قصر فیروزه1- تالار پذیرایی قصر امیر ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی ونوس (بعثت)

تالار پذیرایی ونوس (بعثت) از مجموعه تالار پذیرایی های شوش آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

دسترسی آسان از طریق اتوبان بعثت وظرفیت بالا از ویژگی های تالارپذیرایی ونوس هستند که در شهرک شهیدبروجردی واقع شده است.آقای صبور مدیر تالارونوس هستند وبا استفاده از امکانات بروز وجدید به همراه پرسنل حرفه‌ای ومجرب در تالار خودگنجایش پذیرایی از500نفر رادارند.
در داخل سالن ها صندلی‌های مبله با مبزهای مستطیلی در سه ردیف به صورت موازی چیده شده‌اند.میحط سالن هم مستطیلی شکل است و کف آن سنگ های سیاه وسفیدکارشده است،در انتهای آن جایگاه عروس ودامادبرروی یک سکو نیم دایره‌ای با میزوصندلی سلطنتی ودیوارهای آنتیک طراحی شده است.برای زیباتر شدن جایگاه دوستون بزرگ در کنارآن قراردادند که می‌توان در صورت تمایل درخواست گل آرایی بر روی آنها را داشته باشید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ونوس (بعثت) ، میتوانید با شماره تلفن 55061868 ,09123901698 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه بعثت،زیر پل بعثت،بلوار شهرزاد جنوبی(شهید بروجردی)،پلاک 294- تالار پذیرایی ونوس (بعثت) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی رویال وایت

تالار پذیرایی رویال وایت از مجموعه تالار پذیرایی های شوش آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی و تشریفاتی رویال وایت در محدوده جنوب تهران واقع شده . در طراحی و دکوراسیون این تالار از جدیدترین متدهای معماری استفاده شده است. تالار رویال وایت دارای ظرفیت حداکثر 400 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی رویال وایت می‌توان به لابی وسیع بسیار زیبا و مجلل، اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، سیستم گرمایش و سرمایش فوق حرفه ای، سیستم نورپردازی با ۵ آیتم ( TV, stage , ربات رقص نور، نورپردازی و اپراتور) ، مدیریت با سابقه، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی اشاره نمود.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 15 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه رویال وایت ، میتوانید با شماره تلفن ,09123480349 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” فداییان اسلام جنوب، پل سیمان- تالار پذیرایی رویال وایت ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *