یکی از مهم ترین رویداد های زندگی افراد جشن ازدواج آن ها می باشد. همه زوج ها دوست دارند خاطرات بهترین روز زندگی خود را در فضایی زیبا و به یاد ماندنی ثبت کنند. تالار های عروسی یکی از فضا هایی هست که عروس و داماد ها می توانند برگزاری جشن عروسی خود را به آن ها بسپارند و با خیال راحت از بهترین روز زندگی خود لذت ببرند. یکی از مهم ترین معیار ها برای انتخاب تالار عروسی نزدیک بودن به محل زندگی عروس و داماد هست. اگر شما هم جز ساکنین منطقه 4 تهران هستید پیشنهاد می کنم قبل از انتخاب تالار مورد نظر خود این مقاله را مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم لیست بهترین تالار عروسی منطقه 4 تهران را به شما معرفی کنیم.

1) تالار پذیرایی شیان

تالار پذیرایی شیان

تالار پذیرایی شیان از مجموعه تالار پذیرایی های لویزان-شیان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه شیان ، میتوانید با شماره تلفن 22947924 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” هنگام – پارك جنگلی لویزان- تالار پذیرایی شیان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی مروارید شرق

تالار پذیرایی مرواید شرق

تالار پذیرایی مروارید شرق از مجموعه تالار پذیرایی های حکیمیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مروارید شرق ، میتوانید با شماره تلفن 77002194 ,09119817870 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” اتوبان بابایی به سمت شرق،نرسیده به یاسینی،شهرک امام خمینی،تالار مروارید- تالار پذیرایی مروارید شرق ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید

3) تالار پذیرایی تخت جمشید تهرانپارس

تالار پذیرایی تخت جمشید تهران پارس

تالار پذیرایی تخت جمشید تهرانپارس از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی تخت جمشید در تهرانپارس واقع شده ست. تالار عروسی تخت جمشید دارای دو سالن شیک با دکوراسیون جدید می باشد. ظرفیت این تالار در هر سالن ۵۰۰ نفر است. تالار پذیرایی تخت جمشید دارای دو اتاق عقد مجزا است که یکی از اتاق عقد با ظرفیت ۵۰ نفر و یک اتاق دیگر که اتاق عقد ویژه این تالار می باشد دارای ۱۰۰ نفر ظرفیت است. تالار پیرایی تخت جمشید پذیرای میهمان یها و جشن های شما عزیزان میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تخت جمشید تهرانپارس ، میتوانید با شماره تلفن 77068060 ,09101012262 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – تهرانپارس- بین فلکه سوم چهارم- نبش214 شرقی- پلاک130- تالار پذیرایی تخت جمشید تهرانپارس ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی باشگاه سهند

تالار پذیرایی باشگاه سهند از مجموعه تالار پذیرایی های حکیمیه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

توضیحات: تالار پذیرایی سهند قابلیت برگزاری دو مراسم به صورت همزمان را دارا می باشد. سالن های تالار سهند برای مراسم با ظرفیت ۳۰۰ و یک سالن با ظرفیت ۵۰۰ میهمان طراحی شده است. سالن های مبله بسیار شیک از مشخصات این تالار زیبا است.سیستم صوتی  حرفه ای و پیشرفته ، دستگاه های نورپردازی بروز با افکتهای زیبا و خاص , پرسنل کارآزموده و کادری مجرب با تحصیلات  در زمینه میهمانداری، دارای  پارکینگ اختصاصی از ویژگی های این تالار می باشد می باشد

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه باشگاه سهند ، میتوانید با شماره تلفن 02177008806 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه بابایی،ورودی حکیمیه،بلوار شهید عبدالرضا(بهار)،تقاطع بابائیان(لاله)- تالار پذیرایی باشگاه سهند ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت سوریتو معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها، مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و … جست و جو نمایید.

5) تالار پذیرایی امیران

تالار پذیرایی امیران

تالار پذیرایی امیران از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانپارس آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. مجموعه تالارهای پذیرایی امیران دارای 2 سالن مجزا با ظرفیت های 350 و 1000 نفر و 2 سالن عقد شیک در 2 طبقه می باشد.

تالار امیران که با مدیریت جدید و تغییر دکوراسیون و دیزاین، تبدیل به تالاری بنام در فلکه سوم تهران پارس شده است. کیفیت غذای خوب، برخورد خوب پرسنل با مهمانان، برخورد خوب مدیریت با عروس و داماد هنگام عقد قرارداد و … از مشخصات این تالار به شمار می آید که باعث شده این تالار جای خوبی میان تالارهای این منطقه تبدیل شود.دارای ۲ سالن مجزا است که امکان برگزاری همزامان دو مراسم امکان پذیر است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 4 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه امیران ، میتوانید با شماره تلفن 77717552 ,09128155254 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” فلکه سوم تهرانپارس – خ 196 شرقی – ضلع شمال میدان شاهد (پروین) – نبش 202 (خدابنده)- تالار پذیرایی امیران ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *