با نزدیک شدن به روز مهمی که معمولاً یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای زندگی برای هر کسی است، یعنی روز عروسی ، انتخاب یک تالار عروسی مناسب نقش بسیار مهمی در موفقیت این رویداد بازی می‌کند. تهران به عنوان یکی از شهرهای پرجمعیت جهان، با بی‌شماری تالارها و مراسم‌های عروسی در انتظار زوج‌هاست. اما در این دریچه، منطقه 21 یکی از محبوب‌ترین و پرافتخارترین نقاط تهران برای برگزاری مراسم‌های عروسی است. در این مقاله، بهترین تالارهای عروسی منطقه 21 تهران را معرفی خواهیم کرد تا شما عزیزان به راحتی بتوانید تصمیمی بهتر و آگاهانه در خصوص انتخاب تالار عروسی خود بگیرید.

لیست بهترین تالار عروسی منطقه 21 تهران

1) تالار پذیرایی نگار (تهرانسر)

تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه نگار (تهرانسر) ، میتوانید با شماره تلفن 44506774 ,09126753370 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهرانسر- بلوار اصلی- نبش خیابان چهاردهم(گیتی نما) – بالای بانک سامان- تالار پذیرایی نگار (تهرانسر) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی قصر ثابت دارای ۲ سالن مجزا به ظرفیت های ۶۰۰ نفر در غرب تهران واقع  می باشد. تالار قصر ثابت دارای سالن های با دیزاین شیک و مجلل، جایگاه عروس و داماد ویژه، اتاق عقد مجزا، سفره خانه سنتی، سالن های با ارتفاع ۶ متر، سقف رویایی، پارکینگ اختصاصی افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. کلیه خدماتی که در باغ تالارها با هزینه های زیاد اجرا می شود در این تالار با هزینه کم قابل اجرا می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تشریفاتی قصر ثابت ، میتوانید با شماره تلفن 66180431 ,09122590793 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان آزادی، اتوبان فتح (جاده قدیم کرج)، روبروی سه راه تهرانسر، کیلومتر ۷- تالار پذیرایی تشریفاتی قصر ثابت ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر)

تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) از مجموعه تالار پذیرایی های تهرانسر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار پذیرایی پیوند در غرب تهران منطقه تهرانسر قرار دارد. تالار پیوند با مدیریت و دکوراسیون جدید و سالن های بدون ستون و سقف بلند مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد, جشن تولد, ولیمه و دیگر مراسم میباشد. تالار عروسی پیوند با ظرفیت 700 نفر آماده پذیرایی از کلیه مراسمات و جشن های عروسی شما می باشد.به جرات میتوان گفت به دلیل دیزایین کاملا حرفه ای و همچنین غذاهای با کیفیت بالا یکی از بی نظیرترین سالنهای پذیرایی در جنوب غرب تهران می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه پیوند (تهرانسر) ، میتوانید با شماره تلفن 44566650 ,09123331534 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهرانسر- بلوار گل ها- بلوار یاس- خیابان گل محمدی- تالار پذیرایی پیوند (تهرانسر) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی لیانا

تالار پذیرایی لیانا | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی لیانا | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی لیانا از مجموعه تالار پذیرایی های چیتگر آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالار لیانا با دو سالن مجزا با سالن های مبله و بسیار شیک طراحی و اجرا شده اند. این تالار پذیرایی دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق عقد مجلل مجزا میباشد. به آن دسته از عروس و دامادهایی که تالار عروسی در غرب تهران میخواهند پیشنهاد مینماییم که حتما سری به تالار تشریفاتی لیانا بزنند.

تالار پذیرایی لیانا در غرب تهران منظقه دریاچه چیتگر قرار دارد. تالار لیانا با ظرفیت 500 نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد کنان, نامزدی, ولیمه و دیگر مراسم و جشن ها میباشد. تالار عروسی لیانا دارای دو سالن مجزا میباشد. از مزیت های تالار عروسی لیانا میتوان به دکوراسیون خوب و نوساز, فضای باز زیبا, دسترسی خوب به اتوبان همت و کرج, پارکینگ اختصاصی, دوسالن مجزا اشاره نمود. تالار عروسی لیانا دارای اتاق عقد مجزا به ظرفیت 30 نفر میباشد. تالار لیانا در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد و دارای سالن هایی با طراحی کلاسیک و زیبا به همراه کادر حرفه ای و غذاهای باکیفیت میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار عروسی منطقه 21 تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه لیانا ، میتوانید با شماره تلفن 44746100 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” اتوبان همت غرب،بعد از اتوبان آزادگان،خیابان کاشان جنوبی،جنب میدان موج- تالار پذیرایی لیانا ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی کلاسیک غرب

تالار پذیرایی کلاسیک غرب | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی کلاسیک غرب | تالار عروسی منطقه 21 تهران

تالار پذیرایی کلاسیک غرب از مجموعه تالار پذیرایی های شهرک فرهنگیان آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.تالارپذیرایی کلاسیک غرب دارای دو تالاراختصاصی با ظرفیت 400و700نفر میباشد،، برگزاری همزمان دو عروسی در این مجموعه امکان پذیر میباشد. مدیریت تالار کلاسیک غرب آقای هم مسلک هستند که در محدوده ی شهرک آزادی وابتدای بلوار شیشه مینا واقع شده است.از نظر قیمت ها میتوان گفت که تالار پذیرایی کلاسیک جزوء تالارهای قیمت مناسب غرب تهران محسوب میشود. ورودی هر دو تالار از یک قسمت میباشد.امکانات مجموعه پذیرایی کلاسیک غرب که در محدوده شهرک فرهنگیان است شامل اتاق عقد مجزا،پارکینگ اختصاصی،گروه موزیک،منوهای متنوع،آتش بازی،نورپردازی ومدل زیبای جایگاه عروس وداماد میباشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر وتست غذا وبازدید از سالن های مجموعه کلاسیک غرب میتوانید با هماهنگی قبلی به این تالار خوب عروسی در کیلومتر 4 جاده مخصوص تهران – کرج مراجعه کنید.

مدیریت تالار با تجربه ای طولانی در امر برگزاری مراسم متضمن برگزاری مراسمی خاص را برای مراجعین است. ظرفیت سالن ها در مجموع حدود ۶۰۰ میهمان است که البته گنجایش بیشتری را برای میهمانیهای بزرگتر داراست ، ولی مالکان این تالار کیفیت بهتر را در برگزای مراسم های با  تعداد کمتر میدانند. هرچند سود مادی مراسم های تعداد بیشتر به مراتب خیلی بالاتر از این میهمانی های تعداد کمتر است. که این دیدگاه مدیران این تالار پذیرایی بسیار ستودنی است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 21 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کلاسیک غرب ، میتوانید با شماره تلفن 44540100 ,09121792384 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان آزادی، کیلومتر ۴ جاده مخصوص، بلوار شیشه مینا، بلوار ولیعصر،نبش شهرک فرهنگیان- تالار پذیرایی کلاسیک غرب ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *