بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران 👌​💄​👰🏻‍♀️​

میکاپ آرتیست عروس

روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزها در زندگی هر فردی است. از این رو افراد تلاش می‌کند تا در این روز در زیباترین و جذاب‌ترین حالت خود باشد. به همین دلیل بسیاری از بانوان به دنبال بهترین میکاپ آرتیست عروس هستند تا بتوانند با دریافت یک گریم و میکاپ زیبا، جذابیت‌های چهره خود را برجسته‌تر سازند.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین میکاپ آرتیست‌های عروس تهران آشنا شده و ویژگی‌هایی که این افراد را در زمره بهترین‌ها قرار داده است را نیز مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر شما هم هر روز بیشتر به تاریخ جشن عروسی خود نزدیک می‌شوید تا پایان این متن با ما همراه باشید، تا دست پر این صفحه را ببندید.

بهترین-آرایشگاه-اطراف-من

بهترین میکاپ آرتیست عروس در تهران کیست؟

معرفی بهترین میکاپ آرتیست های عروس

مریم دربندی

میکاپ آرتیست عروس

خانم مریم دربندی یکی از متخصصان میکاپ در شهر تهران بوده که سبک میکاپ تلفیقی با گریم سینمایی را اجرا می‌کند. مریم دربندی به برگزاری دوره‌های یک روزه آرایش و میکاپ تخصصی عروس پرداخته و در زمینه آموزش خدمات شینیون نیز فعال است. تمامی خدمات میکاپ عروس از صفر تا صد توسط خود مریم دربندی انجام می‌شود.

مریم دربندی پیش از انجام میکاپ بانوان را راهنمایی کرده و مطابق با فرم چهره و سلیقه مشتریان به ارائه انواع میکاپ‌های اروپایی، عربی، خلیجی و… می‌پردازد. بد نیست بدانید، ایشان در محدوده فرمانیه تهران فعالیت می‌کند.

مریم رئوف | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

خانم مریم رئوف از دیگر میکاپ آرتیست‌های مطرح ایرانی بوده که از بیش از 10 سال سابقه در امر میکاپ و گریم تخصصی برخوردار است. مریم رئوف پس از گذراندن دوره‌های میکاپ حرفه‌ای در فرانسه، آرایشگاه تخصصی خود را در سال 1394 تاسیس کرده و پس از آن نسبت به تاسیس مرکز فوق تخصصی پوست و زیبایی خود اقدام کرد. آکادمی ایشان نیز در سال 1398 تاسیس شد. مریم رئوف ارائه‌دهنده سبک‌های آرایشی اروپایی بوده و از مواد آرایشی لورآل فرانسوی بهره می‌برد.

سارا عسگری

میکاپ آرتیست عروس

از دیگر فعالان عرصه میکاپ و آرایش عروس در شهر تهران می‌توان به خانم سارا عسگری اشاره کرد که فعالیت خود را از سال 1378 در حوزه گریم سینمایی آغاز کرده و از سال 1391 به فعالیت در زمینه میکاپ تخصصی عروس پرداخت.

سارا عسگری نه تنها در زمینه ارائه خدمات گریم و میکاپ عروس فعال است، بلکه به آموزش تکنیک‌های آرایشی روز دنیا نیز می‌پردازد.

شبنم نظیف | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

بی‌شک افرادی که قدری با دنیای میکاپ و آرایش آشنایی دارند، نام شبنم نظیف را شنیده‌اند. خانم شبنم نظیف از جمله فعالان حوزه میکاپ و گریم تخصصی عروس در شهر تهران بوده که از پیشرفته‌ترین و جدیدترین متدها برای میکاپ استفاده می‌کند.

شبنم نظیف مدیریت دو سالن زیبایی تخصصی در ولنجک و سعادت‌آباد را بر عهده داشته و میکاپ‌های تخصصی عروس توسط خود ایشان انجام می‌شود. ایشان به واسطه استفاده از مواد آرایشی مرغوبی از برندهای MAC و CLARINS به یکی از پرطرفدارترین میکاپ آرتیست‌های تهرانی تبدیل شده است.

شیرین مقدم

میکاپ آرتیست عروس

خانم شیرین مقدم از دیگر میکاپ آرتیست‌های محبوب عروس در شهر تهران بوده که در زمینه ارائه آرایش تخصصی عروس و گریم‌های سینمایی فعالیت می‌کند. شیرین مقدم نه تنها چندین آرایشگاه فعال در شهر تهران دارد، بلکه شعبی را نیز در شهرهای تبریز، مشهد، کرج، رشت و… نیز تاسیس کرده است.

آزیتا فرد | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

یکی از باسابقه‌ترین میکاپ‌ آرتیست‌های شهر تهران خانم آزیتا فرد بوده که سابقه 25 سال فعالیت در عرصه میکاپ و آرایش تخصصی عروس را دارد. آزیتا فرد جزو داورها و مدرسین بین‌المللی در عرصه میکاپ بوده و به عنوان یکی از مدرسین امور تخصصی پوست از فرانسه و انگلستان شناخته می‌شود.

خانم آزیتا فرد در زمینه ارائه خدمات تخصصی گریم و میکاپ عروس، کانتور صورت، هایلایت صورت، متعادل‌سازی چهره، خدمات ناخن، شینیون عروس، ماسک طلا، خدمات ابرو و… فعالیت می‌کند.

ساناز باورساد

میکاپ آرتیست عروس

بانو ساناز باورساد یکی میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای شهر تهران بوده که خدمات میکاپ وی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی (به واسطه چاپ نمونه کارهای وی در مجلات آمریکایی) مورد استقبال واقع شده است. استایل‌های منحصربه‌فرد طراحی شده توسط ساناز باورساد مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست‌های خارجی نیز قرار گرفته است.

سارا حسینی | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

در لیست پرعروس‌ترین میکاپ آرتیست‌های شهر تهران نام سارا حسینی در صدر لیست رتبه‌بندی قرار دارد. خانم سارا حسینی جزو میکاپ آرتیست‌های معروف شهر تهران بوده که آرایشگاه‌های تخصصی فعالی را در مناطق ولنجک، سعادت آباد و مرزداران اداره می‌کند. سارا حسینی برای میکاپ عروس از مواد آرایشی باکیفیتی از برندهای MAC و CLARINS بهره می‌برد.

لی لی رضایی

میکاپ آرتیست عروس

از دیگر فعالان حوزه زیبایی و میکاپ عروس می‌توان به خانم لی لی رضایی اشاره کرد که جزو معروف‌ترین میکاپ آرتیست‌های شهر تهران می‌باشند. ایشان در سالن زیبایی خود یعنی سالن زیبایی لی‌لی رضایی بهترین خدمات میکاپ و آرایش عروس را ارائه داده و از جدیدترین متدها و باکیفیت‌ترین مواد آرایشی برای میکاپ‌ها استفاده می‌کنند.

خدمات عروس ارائه شده توسط لیلا رضایی شامل خدمات میکاپ، شینیون، پاکسازی صورت، خدمات ناخن، اپیلاسیون و… است.

رزا متین | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

خانم رزا متین از جمله میکاپ آرتیست‌های دوره دیده در کشور فرانسه هستند که به عنوان مربی رسمی لوازم آرایشی برند سامر خوزامی در ایران نیز شناخته می‌شوند. رزا متین ارائه‌ دهنده میکاپ‌های تخصصی تلفیقی با گریم‌های سینمایی بوده و از جدیدترین متدهای میکاپ در ارائه خدمات خود استفاده می‌کند. استفاده از مواد آرایشی برندهای MAC و ESTEE LAUDE در کنار تخصص بالا سبب محبوبیت این میکاپ آرتیست شده است.

فرناز صفری

میکاپ آرتیست عروس

یکی از بهترین میکاپ‌ آرتیست‌های تهران که فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است بانو فرناز صفوی می‌باشد. فرناز صفری با گذراندن دوره‌های آموزشی خود در کانادا و اروپا توانسته به یکی از میکاپ‌ آرتیست‌های مطرح سبک لایت یا سبک اروپایی تبدیل شود. فرناز صفری در زمینه‌ گریم حرفه‌ای عروس در سبک‌های مختلف فعالیت داشته و در ماه چندین بار مراسم بازدید رایگان عروس را برگزار می‌کند. بانو صفری همچنین در زمینه‌ برگزاری دوره‌های آموزشی و کلاس‌های تخصصی آرایشگری نیز فعال می‌باشد.

مژگان دادفر | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

مژگان دادور را می‌توان به عنوان یکی از میکاپ آرتیست‌های عروس با سابقه در تهران به شمار آورد. خانم مژگان دادفر مدرک تخصصی آرایش، زیبایی و پوست خود را از کشور فرانسه دریافت کرده و در سال 1393 نیز به عنوان یکی از کارآفرینان برتر تهران انتخاب شده است. مژگان دادفر به عنوان یکی از معروف‌ترین میکاپ‌ آرتیست‌های تهران در محدوده‌ پاسداران فعالیت دارد. ایشان همچنین در سال 2005 موفق به دریافت مدرک استادی بین‌المللی در زمینه‌ زیبایی نیز شده است.

مونا یزدانی

میکاپ آرتیست عروس

مونا یزدانی به عنوان یکی از حرفه‌ای‌ترین و بااخلاق‌ترین آرتیست‌های عروس در تهران شناخته می‌شود. بانو یزدانی دارای 2 سالن زیبایی فعال در سعادت‌ آباد و گیشا بوده و در سالن‌های زیبایی خود از بهترین برندهای لوازم آرایش خارجی برای میکاپ و گریم تخصصی عروس استفاده می‌کند.

خانم مونا یزدانی متناسب با سلیقه عروس خانم‌ها و فرم چهره‌ آن‌ها زیباترین سبک میکاپ را برای آنان اجرا می‌کند. لازم به ذکر است که در سالن‌های زیبایی بانو یزدانی علاوه بر خدمات تخصصی میکاپ، خدمات تخصصی شینیون، اکستنشن، خدمات لیفت ابرو و مژه و خدمات ناخن نیز انجام می‌شود.

باران ملکی | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

باران ملکی یکی از دانش‌آموختگان گریم از دانشکده هنر بوده که سابقه‌ 10 سال فعالیت در زمینه‌ گریم تخصصی و میکاپ عروس دارد. از آن‌جایی که تحصیلات آکادمیک خانم ملکی در زمینه‌ گریم بوده بدیهی است که می‌تواند بهترین راهنمایی‌ها و مشاوره‌های حرفه‌ای را در زمینه‌ انتخاب میکاپ متناسب با چهره در اختیار عروس خانم‌ها قرار دهد. خانم باران ملکی پیش از برگزاری مراسم عروسی جلسه‌ای را با عروس خانم‌ها برگزار کرده و راهنمایی‌های لازم را در رابطه با نوع میکاپ انتخابی، نوع لباس، تاج، دسته گل و… در اختیار آنان قرار می‌دهد.

مریم یکتا

میکاپ آرتیست عروس

مریم یکتا به عنوان یکی از به‌نام‌ترین میکاپ آرتیست‌های تهران که لقب گران‌ترین میکاپ آرتیست تهران را نیز از آن خود کرده است شناخته می‌شود. بانو مریم یکتا یکی از هنرمندان جوان صنعت میکاپ در سطح بین‌المللی بوده و به عنوان یکی از میکاپ آرتیست‌های فوق حرفه‌ای در تهران شناخته می‌شود.

خانم مریم یکتا دارای سالن‌های زیبایی موفقی در محدوده شمال تهران بوده که علاوه بر ارائه‌ خدمات گریم VIP عروس، در زمینه‌ ارائه خدمات اکستنشن، ویتامینه و کراتینه مو، خدمات مژه و ابرو، پاکسازی پوست، خدمات ناخن، خدمات تاتو و طرح حنا، شینیون و بافت مو، براشینگ مو، رنگ، بالیاژ، سامبره و آمبره و… فعال است.

مریم محمودی | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

مریم محمودی را نیز می‌توان به عنوان یکی از میکاپ آرتیست‌های تخصصی عروس به شمار آورد که در زمینه‌ ارائه سبک‌های آرایش اروپایی و ترندهای جهانی فعال است. خانم مریم محمودی از بهترین برند لوازم آرایشی برای میکاپ عروس خود استفاده کرده و در اجرای میکاپ‌ها ظرافت بالایی را به خرج می‌دهد.

بانو مریم محمودی در فرآیند میکاپ عروس‌ها از شینیون‌های فوق تخصصی، مژه‌های دست‌ساز طبیعی و لنزهای سوپرنچرال استفاده کرده و به ارائه‌ خدماتی نظیر فون و شاین بدن و گریم تخصصی با استفاده از بهترین متریال نیز می‌پردازد.

سحر اکار

میکاپ آرتیست عروس

از دیگر میکاپ آرتیست‌هایی که در زمینه‌ اجرای میکاپ‌های لایت و اروپایی فعالیت می‌کند می‌توان به سحر اکار اشاره کرد. خانم اکار از به‌روزترین متدهای آرایشی به همراه بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کرده که همین امر سبب می‌شود میکاپ‌های اجرا شده توسط ایشان بسیار شیک و زیبا باشند. بانو سحر اکار در آرایشگاه خود به ترمیم و Recheck عروس خانم‌ها نیز پرداخته و در زمینه‌ ارائه‌ تاج عروس و همچنین آرایش همراهان و ساقدوشان نیز فعال است.

بهاره‌ الله‌وردی | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

خانم بهاری الله‌وردی جزو حرفه‌ای‌ترین میکاپ آرتیست‌های تهران بوده که دوره‌ گریم خود را در سال 1386 زیر نظر استاد جلال معیریان به پایان رسانده است. این مکاپ آرتیست علاوه بر دوره‌های گریم، دوره‌ متعادل‌سازی چهره، دوره گریم سینمایی و دوره گریم هالیوود را نیز گذرانده است.

در آرایشگاه خانم الله‌وردی از بهترین برندهای لوازم آرایشی دنیا استفاده شده و میکاپ‌ها به صورت کاملا حرفه‌ای و طبیعی به همراه شینیون‌های متنوع اجرا می‌شود. سالن زیبایی بهاره الله‌وردی ارائه‌دهنده‌ پکیج VIP عروس، خدمات عروس در سایر کشورها، تاج عروس، خدمات آرایشی همراهان و ساقدوشان و خدمات ترمیم و Recheck عروس می‌باشد.

شیرین فشندی 

میکاپ آرتیست عروس

شیرین فشندی یکی از باسوادترین میکاپ آرتیست‌های عروس در تهران بوده که فعالیت خود را از 3 دهه‌ قبل آغاز کرده است. اگرچه خانم فشندی جزو افرادی باسابقه طولانی در عرصه‌ میکاپ هستند، با این حال همواره تکنیک‌ها و روش‌های خود را متناسب با تکنیک‌های مطرح دنیا به‌روز می‌کنند. خانم فشندی به کشورهای مختلف سفر کرده و دوره‌های متفاوت میکاپ را می‌گذراند که همین امر در افزایش کیفیت و زیبایی میکاپ‌های اجرا شده توسط ایشان تاثیرگذار است.

بانو فشندی در سالن زیبایی خود به ارائه‌ انواع خدمات میکاپ عروس، میکاپ فرمالیته، میکاپ مدلینگ و خدمات جانبی اعم از فرم‌دهی ابرو، وکس صورت، ماساژ، خدمات پاکسازی پوست، خدمات کامل ابرو و مژه، کانتور لب و چشم، شینیون و انواع استایل بافت مو و خدمات ناخن می‌پردازد.

ملینا تقی‌ پور | میکاپ آرتیست عروس

میکاپ آرتیست عروس

ملینا تقی‌ پور از دیگر میکاپ آرتیست‌های فعال در شرق تهران بوده که مدیریت سالن زیبایی خود در محدوده‌ اقدسیه را نیز بر عهده دارد. ملینا تقی‌ پور وظیفه‌ میکاپ عروس‌ها را خود بر عهده گرفته و برای این امر از بهترین برندهای لوازم آرایشی نظیر برند مک استفاده می‌کند. سبک میکاپ خانم ملینا تقی‌پور سبک لایت و اروپایی بوده و از آن‌جایی که بیش از دو عروس در روز قبول نمی‌کنند می‌توانند برای میکاپ و شینیون عروس در حدود 4 ساعت زمان گذشته و به این ترتیب بهترین و زیباترین گریم خود را ارائه دهند. ملینا تقی‌پور هر چند وقت یک بار مراسم بازدید عروس نیز برگزار کرده که در آشنا شدن عروس خانم‌ها با سبک میکاپ ایشان تاثیرگذار است.

ویژگی‌های بهترین میکاپ‌ آرتیست عروس

بهترین میکاپ آرتیست های عروس در تهران

حال که با تعدادی از بهترین میکاپ آرتیست‌های شهر تهران آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا ویژگی‌های این افراد که سبب شده نام آن‌ها در لیست بهترین‌ها قرار گیرد را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از جمله ویژگی‌های یک میکاپ آرتیست خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

میکاپ آرتیست عروس

✅​ارتباط خوب با مشتری

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک میکاپ آرتیست را در زمره بهترین‌ها قرار می‌دهد، اخلاق حرفه‌ای و خوب او می‌باشد. یک آرایشگر باید خلق و خوی متعادل و خوبی داشته باشد و بتواند با صبر و حوصله بالا و خوشرویی نسبت به راهنمایی مراجعان و ارائه خدمات اقدام کند.

برخورد نامناسب میکاپ آرتیست می‌تواند به طور مستقیم بر ایجاد یک فضای پرتنش تاثیر گذاشته و سبب شود تا خود میکاپ آرتیست و مراجع از نتیجه کار رضایت نداشته باشند.

✅​سبک آرایشی

موردد دیگری که سبب می‌شود یک آرایشگر جزو بهترین‌ها شناخته شود، سبک آرایشی وی می‌باشد. یک آرایشگر باید بتواند سبک آرایشی خود را مطابق با متدها و ترندهای روز دنیا به‌روز کرده و از جدیدترین تکنیک‌ها برای ارائه خدمات آرایشی و میکاپ استفاده کند.

همچنین میکاپ آرتیست باید سلیقه و رضایت مراجع را نیز در اجرای سبک آرایشی خود در نظر بگیرد.

✅​وقت‌شناسی

یک میکاپ آرتیست حرفی‌ای بایستی وقت‌شناس بوده و بتواند کار مراجع خود را در زمان تعیین شده به اتمام برساند.

از آن‌جایی که روز عروسی برای عروس خانم‌ها به خودی خود روزی پرتنش و استرس‌زا است، میکاپ آرتیست باید تمام تلاش خود را بکند تا با ارائه به موقع خدمات این استرس و تنش را تا حد زیادی به حداقل برساند. برای آن‌که میکاپ‌ آرتیست بتواند در این امر موفق باشد، باید متناسب با سرعت عمل و توان خود نسبت به قبول مراجعان در یک روز اقدام کرده و از  قبول تعداد زیادی عروس در یک روز که سبب ایجاد محدودیت زمانی برای وی می‌شود خودداری کند.

✅​تخصص کافی

یک آرایشگر و میکاپ آرتیست درجه یک باید از تخصص کافی در زمینه ارائه خدمات میکاپ و گریم عروس برخوردار بوده و بتواند آرایش عروس را متناسب با فرم صورت وی و البته سلیقه عروس انجام دهد. همچنین میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید آرایش عروس را متناسب با مدل لباس عروس و همچنین شینیون وی انجام دهد.

✅​استفاده از مواد آرایشی باکیفیت

از دیگر نکاتی که سبب می‌شود نام یک میکاپ آرتیست جزو بهترین‌ها قرار گیرد، استفاده از مواد آرایشی باکیفیت و مرغوب می‌باشد. مواد آرایشی که توسط میکاپ آرتیست استفاده می‌شود باید از ماندگاری بالایی برخوردار باشد تا پس از گذشت چندین ساعت همچنان کیفیت و جلوه اولیه خود را حفظ کند. یک میکاپ آرتیست خوب باید از مارک‌های معروف و معتبر لوازم آرایشی برای ارائه خدمات عروس بهره ببرد.

✅​ارائه نمونه کار

مورد دیگری که می‌تواند یک میکاپ آرتیست را در لیست بهترین‌ها قرار دهد، ارائه نمونه کار به مشتریان می‌باشد. یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باید علاوه بر ارائه نمونه کارهای خود به صورت آلبوم و عکس هر چند وقت یک‌بار مراسم بازدید عروس برگزار کرده تا مراجعان با دیدن میکاپ‌های عروس از نزدیک، از کیفیت کار میکاپ آرتیست و همچنین کیفیت مواد آرایشی استفاده شده اطمینان حاصل کنند.

میکاپ آرتیست مورد علاقه شما کیست؟

روز عروسی یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی است که تلاش می‌کند تا در این روز در زیباترین چهره و لباس خود باشد. از این رو تلاش می‌کند تا برای این روز بهترین میکاپ‌ آرتیست را انتخاب کند. میکاپ‌ آرتیست‌های زیادی در کشور فعال بوده که نام بسیاری از آنان نه تنها در ایران بلکه در کشورهای خارجی نیز شناخته شده است.

آیا شما به دنبال یک آرایشگر حرفه‌ای هستید؟ و یا تجربه مراجعه به آرایشگرانی که نام برده‌ایم را داشته‌اید؟ به نظرتان مهم‌ترین ویژگی آرایشگر حرفه‌ای عروس چیست؟ شما کدام آرایشگر را پیشنهاد می‌کنید؟ اگر تجربه و اطلاعاتی در این زمینه دارید، حتما برای ما و سایر خوانندگان این مطلب بنویسید. همچنین خوشحال می‌شویم این مقاله از سوریتو را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *