تالار پذیرایی منطقه 3 تهران | تالارهای عروسی منطقه 3 تهران

تالار پذیرایی منطقه 3 تهران

منطقه 3 تهران یکی از مهم ترین مناطق تهران هست. این منطقه به عنوان یکی از قسمت های مهم تهران ، مجموعه ای از تالار های پذیرایی جذاب را در خود جای داده است. تالارهای عروسی منطقه 3 تهران به عنوان نقاطی از شکوه و زیبایی در دل شهر ، مراسمات متنوع را به یک تجربه استسنایی تبدیل می کنند.

در این مقاله به برسی چند تا از تالار های عروسی منطقه 3 تهران خواهیم پرداخت.این تالار ها با طراحی منحصر به فرد ، امکانات مدرن و خدمات بی نظیر میزبانی انواع مراسمات از ازدواج ها تا مهمانی های شرکتی را فراهم می کند.

 

لیست تالار پذیرایی منطقه ۳ تهران

1) تالار پذیرایی کلاسیک روژه

تالار پذیرایی کلاسیک روژه

تالار پذیرایی کلاسیک روژه از مجموعه تالار پذیرایی های جردن آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار کلاسیک روژه در خیابان جردن دارای 350 نفر ظرفیت جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. تالار پذیرایی روژه بسیار شیک و دارای کادر پذیرایی مجرب و آموزش دیده برای پذیرایی از میهمان های شما می باشد. جهت رزور تالار کلایسک ژوزه با تلفن 22654539 تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه کلاسیک روژه ، میتوانید با شماره تلفن 22015441 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” جردن (آفریقا) – خیابان گلفام – پلاک 44- تالار پذیرایی کلاسیک روژه ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی ملاصدرا

تالار پذیرایی ملاصدرا از مجموعه تالار پذیرایی های ونک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی ملاصدرا درای دو سالن مجزا با ظرفیت 600 نفر می باشد. این تالار با دسترسی خوب می تواند انتخابی خوب برای برگزاری مراسمات و جشن های عروسی شما باشد.تالارپذیرایی ملاصدرا مخصوص پرسنل محترم صدا و سیما می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه ملاصدرا ، میتوانید با شماره تلفن 88052132 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” اتوبان چمران به سمت شمال،ابتدای وردوی خیابان ملاصدرا- تالار پذیرایی ملاصدرا ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی محمد (ص)

تالار پذیرایی محمد

تالار پذیرایی محمد (ص) از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی و عروسی محمد پاسداران دارای ظرفیت 400 نفر می باشد. این تالار با 40 سال سابقه درخشان مورد اعتبار و اطمینان عروس و دامادهای محترم، برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های آن ها می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای پاسداران را دارید میتوانید از این مجموعه بازدید نمایید.
تالار محمد دارای محیطی شیک و دلنشین، پرسنل مجرب و تحصیل کرده همراه با لباس فرم یکدست، کیفیت غذای عالی می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه محمد (ص) ، میتوانید با شماره تلفن 22864955 ,091222856195 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – پاسداران – سه راه ضرابخانه – نبش دشتستان هفتم- تالار پذیرایی محمد (ص) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی زمرد (پاسداران)

تالار پذیرایی زمرد (پاسداران)

تالار پذیرایی زمرد (پاسداران) از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار عروسی زمرد با قابلیت پذیرایی از 500 نفر در پاسداران تهران قرار دارد. تالار زمرد دارای غذای با کیفیت, کادر حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی, نامزدی, عقد, افطاری, ولیمه و ترحیم میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زمرد (پاسداران) ، میتوانید با شماره تلفن 22849733 ,09125439524 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – پاسداران – پشت حسینیه ارشاد – خیابان ناطق نوری (زمرد) – پلاک 42- تالار پذیرایی زمرد (پاسداران) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی یاس سفید

تالار پذیرایی یاس سفید

تالار پذیرایی یاس سفید از مجموعه تالار پذیرایی های پاسداران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار عروسی یاس سفید پاسداران در شمال تهران واقع شده است. این تالار دارای سالن های بزرگ می باشد و به تازگی تغییراتی در دکوراسیون خود انجام داده است که باعث زیبا شدن تالار شده. این تالار دارای باغ بزرگ و سرسبزی می باشد و سرو میهمانان آقا در باغ این تالار انجام شود. باغ این تالار دارای فضای سنتی با محیطی آرام و دلچسب می باشد. ظرفیت این تالار ۵۰۰ نفر است ، تالار پذیرایی پاسداران آماده پذیرای از میهمانی ها و جشن های شما عزیزان می باشد تالار عروسی یاس سفید پاسدران وابسته به ارتش است. تخفیف ویژه برای خانواده شهدا و کارکنان نیروی مسلح قائل شده است. تالار پذیرایی نیروهای مسلح ، تالار وابسته به ارتش از القاب این تالار بشمار می آید.

تخفیف ویژه تالار برای خانواده های معظم شهدا و کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 3 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه یاس سفید ، میتوانید با شماره تلفن 22580288 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان پاسداران،نرسیده به چهارراه دولت،جنب تعاونی 06- تالار پذیرایی یاس سفید ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *