یکی از جلوه‌های آراستگی ظاهری بانوان در دنیای امروز آراستگی و زیبایی ناخن‌ها می‌باشد. از این رو بسیاری از بانوان در تمام ماه‌های سال و به ویژه پیش از عید نوروز به سراغ دریافت خدمات زیبایی ناخن می‌روند. خدمات زیبایی ناخن شامل انواع مختلفی بوده که بانوان می‌تواند متناسب با فرم ناخن و سلیقه خود نسبت به انتخاب نوع این خدمات اقدام کنند. یکی از دغدغه‌هایی که بسیاری از بانوان در هنگام دریافت خدمات زیبایی ناخن با آن مواجه هستند انتخاب مدل های جدید طراحی ناخن است.

در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از مدل های جدید طراحی ناخن و رنگ‌های مناسب برای عید آشنا شویم. با سوریتو همراه باشید.

مدل های جدید طراحی ناخن

رنگ ناخن برای عید

در انتخاب رنگ ناخن همیشه دستتان باز است. شما می‌توانید متناسب با سلیقه، رنگ لباس یا مدل ناخن انتخابی‌تان رنگ ناخن را انتخاب کنید. یکی از رنگ‌های ترند سال 1403 که در واقع به عنوان رنگ سال نیز شناخته می‌شود رنگ هلویی می‌باشد. بنابراین می‌توانید برای طراحی ناخن خود از رنگ هلویی که رنگ سال است استفاده نمایید.

رنگ هلویی را می‌توان به شکل ساده یا در کنار سایر رنگ‌ها استفاده کرد. همچنین می‌توان این رنگ را برای طراحی ناخن‌ها به کار برد. علاوه بر رنگ هلویی که رنگ سال است رنگ‌های جواهراتی نیز جزو رنگ‌های لوکس و زیبا برای طراحی ناخن به شمار می‌آیند. شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند آبی یاقوتی، سبز زمردی و قرمز یاقوتی برای طراحی ناخن خود استفاده کنید. تمامی این رنگ‌ها با اضافه کردن شاین و پترن زیباتر نیز به نظر می‌رسند.

استفاده از ترکیب رنگ‌های مکمل نیز جلوه منحصر‌به‌فردی دارد به عنوان مثال می‌توان از ترکیب زرد آفتابی و آبی آسمانی برای ناخن‌ها بهره برد یا حتی می‌توان رنگ‌های سبز و قرمز را برای الهام از طبیعت در کنار هم به کار گرفت. رنگ‌های نود و خنثی نیز جزو رنگ‌های همیشه جذاب هستند.

مدل های جدید طراحی ناخن

ایده‌های ترند طراحی ناخن برای عید

مدل های جدید طراحی ناخن 1403

حال که با تعدادی از رنگ‌های ترند و جذاب برای طراحی ناخن آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا ایده‌های ترند و مدل های جدید طراحی ناخنرا بشناسیم.

​✅​استفاده از طراحی مونوکروم

اگر طرفدار طرح‌های ساده هستید، می‌توانید از یک رنگ خاص برای دیزاین تمامی ناخن‌های خود بهره ببرید. در این امر شما دغدغه‌های مربوط به انتخاب طرح ناخن را نداشته و تنها باید فرم و رنگ ناخن را انتخاب کنید. استفاده از رنگ‌های نارنجی هلویی، سبز پسته‌ای، قرمز مرجانی، رنگ‌های نود، رنگ سفید و رنگ مشکی برای نوروز 1403 می‌تواند بسیار بهاری و جذاب باشد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از گلیترهای متنوع

از جمله ترندهای جذاب آرایشی سال 2024 استفاده از گلیتر می‌باشد. شما می‌توانید در طراحی ناخن‌های خود از لاک‌های درخشان و انواع گلیتر استفاده کنید. گلیتر بهتر است در رنگ‌های تیره باشد تا زیبایی آسمان شب را نمایان کند.

برای استفاده از گلیتر توجه کنید که حتما از لاک ساده استفاده کنید. در ضمن رنگ لاک و رنگ گلیتر نیز باید با یک‌دیگر هماهنگی داشته باشند. برای جذاب‌تر ساختن ناخن‌ها می‌توان از گلیترهای درشت و رنگی استفاده کرد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​فرنچ معکوس

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های طراحی ناخن فرنچ بوده که کمتر کسی را می‌توان یافت که حداقل یک بار این مدل را استفاده نکرده باشد. اگرچه مدل فرنچ ناخن می‌تواند برای سال جدید یک طراحی زیبا و شیک باشد، اما اگر می‌خواهید مدل ترندتری را انتخاب کنید باید به سراغ فرنچ معکوس بروید.

در فرنچ معکوس به جای آن که فرنچ در قسمت بالای ناخن قرار گیرد، قسمت پایینی ناخن دارای فرنچ می‌باشد. فرنچ معکوس می‌تواند بر روی لاک‌های ساده یا لاک‌های شلوغ استفاده شود. همچنین می‌توان این فرنچ را در رنگ‌های متنوع از جمله رنگ‌های بهاری انتخاب کرد تا حس و حال عید را نیز منتقل کند. استفاده از فرنچ‌های کج نیز در سال 1403 بسیار ترند می‌باشد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از لاک کروم

لاک‌های کروم جزو لاک‌های پرطرفداری بوده که برای سال 1403 می‌تواند بسیار مناسب باشد. لاک‌های کروم به واسطه جلوه لطیف و آینه‌ای که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. اگرچه این نوع لاک‌ها در انواع رنگ‌ها زیبایی خاص خود را دارد، اما رنگ‌های روشن و لایت آن برای عید 1403 ترندتر هستند.

لاک‌های کروم می‌تواند با استایل‌های مجلسی و رسمی ترکیب فوق‌العاده‌ای باشد. در ضمن این لاک با فرنچ سفید نیز بسیار جذاب خواهد بود.مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از پترن‌های حیوانی

از دیگر ترندهای سال 1403 برای طراحی ناخن‌ها می‌توان به استفاده از الگوهای حیوانی اشاره کرد. به عنوان مثال طرح‌های پلنگی نه تنها در طراحی ناخن بلکه در دیگر شاخه‌های صنعت مد و فشن می‌تواند بسیار جذاب باشد.

طرح پلنگی که در میان پترن‌های حیوانی یکی از پرطرفدارترین‌ها می‌باشد می‌تواند در انواع رنگ‌ها اجرا شود. اما اگر در طراحی آن از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای استفاده شود حالت طبیعی‌تری خواهد داشت.

از این پترن‌ها علاوه بر طراحی کل ناخن می‌توان برای فرنچ نیز استفاده کرد. از دیگر پترن‌های حیوانی ترند سال 1403 که البته ممکن است همه پسند نباشد استفاده از پترن‌هایی شبیه به پوست تمساح است.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​الهام از شفق قطبی

چنانچه به دنبال یک طرح خاص برای طراحی ناخن‌های خود هستید، الهام گرفتن از رنگ‌های شفق قطبی می‌تواند بسیار جذاب باشد. برای ایجاد این طرح‌ها باید از رنگ‌های جذاب در کنار لاک‌های کروم و شاین استفاده کرد.

مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​تکنیک بیبی بومر

یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین تکنیک‌های طراحی ناخن تکنیک بیبی بومر بوده که در سال‌های گذشته نیز جزو طراحی‌های ترند به شمار می‌آمده است. در طراحی بیبی بومر از رنگ‌های مختلف لاک و ایربراش جهت طراحی ناخن‌ها استفاده می‌شود. برای آن که تکنیک بیبی بومر متناسب با سال 1403 باشد، می‌توان از ترکیب رنگ‌های سفید و هلویی برای اجرای تکنیک استفاده کرد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از ورق طلا

یکی دیگر از تکنیک‌هایی که چندین سال است برای عید ترند می‌باشد، استفاده از تکنیک ورق طلا برای طراحی ناخن‌هاست. برای اجرای این تکنیک کافی‌ست تا از لاک‌های ساده بر روی ناخن‌ها استفاده شده و سپس با استفاده از ورق‌های طلا طرح‌ها و پترن‌هایی را بر روی ناخن‌ها پیاده کرد.

ترکیب ورق طلا با تمامی رنگ‌ها بسیار جذاب خواهد بود، اما ترکیب آن با رنگ‌های تیره و گیرا جلوه بیشتری دارد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از طرح‌های مینیمال

طرح‌های مینیمال همواره جذاب و همه‌پسند بوده و جزو طراحی‌های کلاسیک و جذاب ناخن به شمار می‌آید. اغلب طرح‌های مینیمال همواره ترند هستند و در تمامی اوقات سال می‌توانند استفاده شوند. این طرح‌ها در عین سادگی جذابیت خاصی دارند.

برای آن که طراحی ناخن با استفاده از طرح‌های مینیمال بیشتر حال و هوای نوروز و بهار را داشته باشد می‌توان از رنگ‌های ملایم مانند هلویی، آبی آسمانی یا صورتی استفاده کرده و سپس از طرح‌های مینیمال شکوفه و گل بر روی ناخن‌ها بهره برد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از رنگ‌های پاستیلی مات

به واسطه آن که فصل نوروز نمایانگر بهار است، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دیزاین ناخن استفاده از رنگ‌های پاستیلی مات می‌باشد. رنگ‌های پاستیلی به واسطه حال و هوای ملایم و لطیفی که دارند، می‌توانند حال و هوای بهار را به خوبی منتقل کنند.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از پترن‌های میوه‌ای

از دیگر ترندهای سال 1403 که برای نوجوانان و جوانان طرح بسیار مناسبی به شمار می‌آید، استفاده از پترن‌های میوه‌ای برای طراحی ناخن است. پترن‌های میوه‌ای می‌تواند جلوه بامزه‌ای به ناخن‌ها بخشیده و حال و هوای بهار را نیز منتقل کند.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​استفاده از نگین و مروارید

چنانچه طرفدار طراحی‌های پرزرق و برق هستید، می‌توانید در طراحی ناخن‌های خود از نگین و مروارید استفاده کنید. برای این امر بهتر است از یک لاک ساده استفاده کرده و سپس با استفاده از نگین‌ها و مرواریدهای ریز و درشت نسبت به دیزاین ناخن‌ها اقدام کنید.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

​✅​دیزاین ماربل

یکی دیگر از دیزاین‌های پرطرفدار ناخن که برای سال 1403 نیز می‌تواند مناسب باشد، دیزاین ماربل است. دیزاین ماربل یکی از دیزاین‌های مدرن ناخن بوده که با استفاده از رنگ‌های مختلف لاک طرح‌هایی شبیه سنگ مرمر بر روی ناخن‌ها پیاده می‌شود.

برای آن که طراحی ماربل حس و حالی نوروزی داشته باشد، می‌توان از رنگ هلویی که رنگ سال 1403 است به عنوان رنگ پایه استفاده کرده و سپس با استفاده از رنگ‌های طلایی و سفید رگه‌هایی بر روی ناخن‌ها ایجاد کرد.

مدل های جدید طراحی ناخن مدل های جدید طراحی ناخن

شما طرفدار مدل های جدید طراحی ناخن 1403 هستید؟

آراستگی و زیبایی ناخن‌ها می‌تواند تا حد زیادی در آراسته‌تر نشان دادن ظاهر بانوان تاثیرگذار باشد. از تکنیک‌های مختلفی برای زیباتر ساختن ناخن‌ها استفاده می‌شود که از جمله این تکنیک‌ها می‌توان به کاشت ناخن و لمینت ناخن اشاره کرد. طراحی ناخن می‌تواند در طرح‌ها و فرم‌های مختلفی صورت گیرد که در بالا تعدادی از مدل های جدید طراحی ناخنبرای سال 1403 را معرفی کردیم.

به نظر شما زیباترین طراحی ناخن چه مدلی است؟ همه طرح‌هایی که به آنها اشاره کردیم را امتحان کرده‌اید؟ از سلایق و ایده‌های خود برای ما بنویسید و این مطلب را برای دوستان خانم خود بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *