جدیدترین مدل دستگاه قهوه ساز برقی و خانگی 👌​☕​👩🏻‍🍳​

قهوه ساز

یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های داغ در ایران و بسیاری از کشورها قهوه بوده که به واسطه‌ خاصیت انرژی بخشی‌ آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای تهیه‌ یک قهوه‌ خوش عطر و خوش‌طعم داشتن یک دستگاه قهوه ‌ساز باکیفیت و مرغوب لازم است. دستگاه قهوه‌‌ساز دستگاهی بوده که با استفاده از آن می‌توان قهوه را دم کرد. از آن‌جایی که نحوه‌ درست دم کردن قهوه می‌تواند به طور مستقیم بر عطر و طعم آن تاثیرگذار باشد، بهتر است برای تهیه‌ آن به جای استفاده از قهوه‌جوش‌های معمولی به سراغ دستگاه‌های قهوه‌‌ ساز بروید.

در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین مدل‌های اسپرسو ساز موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. البته پیش از آن بد نیست نکاتی که در هنگام خرید دستگاه قهوه‌ ساز باید مد نظر قرار گیرد را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم اهل نوشیدن قهوه باکیفیت هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه قهوه ساز

اسپرسو ساز

در هنگام خرید دستگاه قهوه‌ساز باید برخی نکات و قابلیت‌های آن مد نظر قرار گیرد تا دستگاه خریداری شده بیشترین کارایی را برای فرد داشته باشد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قهوه ساز

✅​قدرت موتور

برای آن که تهیه‌ قهوه در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام شود، لازم است تا از دستگاه قهوه‌ساز ی استفاده شود که دارای توان مصرفی بالایی می‌باشد. به عنوان مثال بهترین قدرت موتور برای دستگاه‌های اسپرسو ساز قدرت‌های 900 تا 1000 وات می‌باشد.

✅​سیستم قطع خودکار

در هنگام خرید دستگاه اسپرسو ساز به قابلیت قطع خودکار دستگاه توجه کنید. با استفاده از این قابلیت زمانی که آب مخزن خالی می‌شود دستگاه به صورت هوشمند و خودکار خاموش شده و به این ترتیب دیگر دستگاه دچار مشکل نمی‌شود. همچنین قهوه‌ تهیه شده نیز کیفیت بالای خود را حفظ می‌کند.

✅​صفحه‌ گرم نگهدارنده

برای آن دسته از افرادی که تمایل دارند قهوه‌ خود را کاملا داغ نوش جان کنند، داشتن صفحه نگهدارنده برای دستگاه اسپرسو ساز یکی از مهمترین موارد می‌باشد. این صفحه نگهدارنده درون دستگاه تعبیه شده که از سرد شدن سریع قهوه جلوگیری می‌کند.

✅​سیستم ضد چکه

از جمله مهمترین قابلیت‌های دستگاه‌های اسپرسو ساز سیستم ضد چکه‌ آن است که از کثیف شدن سطوح جلوگیری می‌کند. این سیستم سبب می‌شود تا در هنگامی که قوری از دستگاه جدا می‌شود، قطرات قهوه‌ موجود در دستگاه بر روی سطوح نریزد.

✅​جنس بدنه

دستگاه‌های قهوه‌ساز در مدل‌های مختلفی طراحی شده‌اند و معمولا از پلاستیک و استیل ضد زنگ در ساخت بدنه‌ آن‌ها استفاده می‌گردد. در هنگام خرید دستگاه قهوه‌ساز باید جنس بدنه‌ آن نیز مد نظر قرار گیرد.

✅​فیلتر دائمی

از دیگر ویژگی‌های مهم دستگاه‌های قهوه ساز فیلتر دائمی و قطعه‌ نگهدارنده‌ فیلتر بوده که باید از قابلیت جداسازی آسان برخوردار باشد تا به این ترتیب بتوان به سهولت آن را جدا کرده و مورد شست‌و‌شو قرار داد.

✅​نشانگر آب

ویژگی‌ مهم دیگر دستگاه‌های اسپرسو ساز نشانگر میزان آب بوده که با استفاده از آن کاربر می‌تواند از میزان آب موجود در دستگاه مطلع شود.

قهوه ساز

معرفی جدیدترین مدل‌های دستگاه قهوه ساز

قهوه ساز دلونگی | اسپرسوساز دلونگی

حال که با برخی از قابلیت‌های مهم دستگاه‌های قهوه‌ساز آشنا شدیم نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین و جدیدترین مدل‌های دستگاه اسپرسو ساز را به شما معرفی کنیم.

دستگاه قهوه ساز گوسونیک مدل GCM 861

از جمله پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های اسپرسو ساز موجود در بازار می‌توان به قهوه‌ساز ترکیه‌ای گوسونیک مدل GCM 861 اشاره کرد. این قهوه ساز مجهز به فیلتر دائمی بوده و برای آن صفحه‌ گرم نگهدارنده نیز در نظر گرفته شده است.

این محصول وزنی در حدود 1 کیلوگرم داشته که از این رو می‌توان به سهولت آن را جابه‌جا کرد. توان مصرفی این قهوه ساز 450 وات بوده و همراه با 2 فنجان قهوه به مشتریان ارائه می‌گردد. این قهوه ساز دارای ظاهری جذاب و شیک می‌باشد.

دستگاه قهوه ساز بوش مدل TKA8013

قهوه ساز

یکی دیگر از قهوه سازهای پرطرفدار و شیک موجود در بازار قهوه ساز آلمانی بوش است. این اسپرسو ساز وزنی در حدود 3.5 کیلوگرم داشته و به موتوری با توان 1160 وات مجهز شده است. محفظه‌ اصلی این قهوه ساز قابلیت جدا شدن داشته و برای آن فیلتر قابل تعویض، نشانگر میزان آب، سیستم قطع خودکار، محفظه‌ جمع‌آوری سیم برق، چراغ نشانگر روشن و خاموش و سیستم ضد چکه در نظر گرفته شده است.

دستگاه قهوه ساز ویداس مدل VIR 2224

قهوه ساز

برند ویداس یکی از برندهای محبوب فرانسوی بوده که در زمینه‌ تولید دستگاه‌های اسپرسو ساز بسیار مطلوب عمل کرده است. قهوه‌ساز ویداس مدل VIR 2224 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به یک موتور پرقدرت با توان مصرفی 450 وات مجهز شده است.

این قهوه ساز وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم داشته و از قابلیت تهیه‌ 2 فنجان قهوه به صورت همزمان برخوردار است. برای این محصول یک فیلتر دائمی قابل شست‌وشو در نظر گرفته شده و 2 فنجان نیز همراه آن ارائه شده است.

دستگاه قهوه ساز فکر مدل Kaave

قهوه ساز

از دیگر قهوه سازهای باکیفیت موجود در بازار می‌توان به اسپرسو ساز فکر مدل Kaave اشاره کرد. این قهوه ساز آلمانی دارای وزنی در حدود 2 کیلوگرم بوده و از حداکثر توان مصرفی 735 وات برخوردار می‌باشد. با کمک این اسپرسو ساز می‌توان برای تهیه‌ انواع قهوه‌ ترک استفاده کرد.

دستگاه قهوه ساز فکر مدل Kaave مجهز به صفحه‌ گرم نگهدارنده‌ قهوه بوده و برای آن زمان‌سنج، سیستم قطع خودکار و کاور سوییچ برق نیز در نظر گرفته شده است. این اسپرسو ساز مجهز به فیلتر دائمی بوده و جهت روشن کردن داخل مخزن یک چراغ LED نیز در آن تعبیه شده است. سیستم جلوگیری از سر رفتن قهوه نیز از دیگر ویژگی‌های این قهوه ساز می‌باشد.

دستگاه قهوه ساز نینجا مدل CM407

قهوه ساز

قهوه ساز نینجا مدل CM407 از دیگر دستگاه‌های قهوه‌ساز جدید و باکیفیت موجود در بازار است که دارای طراحی مدرن و زیبایی بوده و از کیفیت عملکرد بالایی برخوردار می‌باشد. این اسپرسو ساز به تایمر مجهز شده که با استفاده از آن می‌توان زمان دم کردن قهوه در هر ساعتی از روز را برنامه‌ریزی کرد.

برای این دستگاه یک کف زن تاشو نیز در نظر گرفته شده که می‌توان از آن برای درست کردن فوم سرد و گرم شیر استفاده کرد. قهوه ساز نینجا مدل CM407 دارای چهار روش برای دم کردن قهوه بوده و امکان تعیین 6 گنجایش مختلف برای دم کردن قهوه در آن وجود دارد.

دستگاه قهوه ساز Zojirushi مدل EC-YGC120

قهوه ساز

یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های تولید لوازم آشپزخانه در دنیا شرکت Zojirushi بوده که فعالیت خود را از سال 1918 آغاز کرده است. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به انواع دستگاه اسپرسو ساز اشاره کرد که یکی از انواع جدید آن دستگاه قهوه‌ساز Zojirushi مدل EC-YGC120 می‌باشد. این اسپرسو ساز برای تهیه‌ انواع قهوه گرم و سرد مناسب بوده که به واسطه‌ مخزن یخ تعبیه شده در دستگاه می‌تواند به تهیه‌ قهوه سرد نیز بپردازد. ا

از آن‌جایی که این دستگاه به ورودی‌های متفاوتی برای آب مجهز شده است، میزان رقیق بودن قهوه قابل تنظیم بوده و به این ترتیب قهوه‌ سرد تهیه شده رقیق نخواهد بود. این اسپرسو ساز از تایمر شروع خودکار برخوردار بوده و برای آن قابلیت تنظیم دمای قهوه در چهار درجه‌ مختلف تعریف شده است. برخورداری از نمایشگر LED و هشدار Clean برای آگاه ساختن کاربر از نیاز دستگاه به تمیزکاری و تعمیر نیز از دیگر ویژگی‌های این قهوه ساز می‌باشد.

دستگاه قهوه ساز همیلتون مدل 49976

قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز همیلتون مدل 49976 را می‌توان یکی از پرکاربردترین دستگاه‌های قهوه‌ساز موجود در بازار به شمار آورد. این قهوه ساز نه تنها به یک پارچ بزرگ برای تهیه قهوه مجهز شده است، بلکه در آن یک بخش مجزا جهت دم کردن قهوه‌ تک نفره نیز تعبیه شده است. این بخش مجزا از قابلیت تنظیم برخوردار بوده که می‌توان از انواع لیوان و فنجان با اندازه‌های مختلف و گنجایش‌های گوناگون در آن استفاده کرد.

این اسپرسو ساز مجهز به دو گزینه برای دم کردن قهوه‌ پررنگ و معمولی بوده و یک تایمر برنامه‌ریزی نیز در آن تعبیه شده است. با استفاده از این تایمر می‌توانید زمان تهیه‌ قهوه در هر روز را برنامه‌ریزی کنید. دستگاه اسپرسو ساز همیلتون مدل 49976 از قابلیت خاموشی خودکار پس از 2 ساعت برخوردار بوده و یک نمایشگر LED و یک نشانگر میزان آب نیز بر روی آن تعبیه شده است.

دستگاه قهوه ساز بیترون مدل BKF-50

قهوه ساز

از دیگر دستگاه‌های قهوه ساز موجود در بازار می‌توان به قهوه‌ساز بیترون مدل BKF-50 اشاره کرد که وزنی در حدود 1.5 کیلوگرم داشته و در ابعاد 25×20×35 سانتی‌متر طراحی شده است. این اسپرسو ساز دارای حداکثر توان مصرفی 1200 وات بوده و برای آن سیستم قطع خودکار نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین این دستگاه مجهز به فیلتر دائمی بوده و از صفحه‌ گرم نگهدارنده‌ قهوه نیز برخوردار می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این قهوه ساز می‌توان به مخزن آب جدا شونده با قابلیت شستشوی آسان و ارائه قوری و پیمانه همراه با دستگاه اشاره کرد.

دستگاه قهوه ساز BUNN مدل BT

قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز BUNN مدل BT یکی از منحصربه‌فردترین محصولات تولید شده توسط شرکت BUNN بوده که از قابلیت‌های متعددی برخوردار می‌باشد. این قهوه‌ساز دارای مخزنی بوده که می‌تواند آب را دائما گرم نگه دارد؛ از این رو نیازی به روشن و خاموش کردن مداوم دستگاه نیست. البته این امر به منزله‌ آن است که مصرف انرژی دستگاه بالاست.

از دیگر ویژگی‌های دستگاه اسپرسو ساز BUNN مدل BT می‌توان به امکان آماده‌سازی 10 فنجان قهوه در عرض 3 دقیقه، برخورداری از بدنه‌ پلاستیک ضدزنگ، وجود عایق دو جداره در پارچ دستگاه با قابلیت نگه داشتن گرما تا 2 ساعت و برخورداری از قابلیت Vocation برای خاموش کردن دستگاه در مواقع عدم استفاده از آن اشاره کرد.

دستگاه قهوه ساز Bonavita مدل BV1900TS

قهوه ساز

اگر به دنبال یک قهوه‌ساز با قدرت موتور بالا هستید، دستگاه اسپرسو ساز Bonavita مدل BV1900TS یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. این قهوه ساز دارای توان مصرفی 1500 وات بوده که می‌تواند دمایی بین 198 تا 205 فارنهایت را ایجاد کند. این دستگاه دارای طراحی ساده و جمع و جوری بوده و از کاربری ساده‌ای برخوردار می‌باشد. در واقع تعبیه تنها یک دکمه برای خاموش و روشن کردن دستگاه سبب می‌شود تا تمامی افراد بتوانند به سهولت از این دستگاه استفاده کنند.

در ساخت بدنه این دستگاه از پلاستیک مرغوب فاقد BPA استفاده شده و امکان تفکیک قطعات مختلف دستگاه و شست‌وشوی آن‌ها در دستگاه ظرفشویی نیز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این اسپرسو ساز می‌توان به گنجایش بالای مخزن دستگاه و مدرج بودن مخزن اشاره کرد.

شما کدام برند را ترجیح می‌دهید؟

قهوه را می‌توان یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی‌های دنیا دانست که برای تهیه‌ آن با عطر و طعمی مطلوب بهتر است از دستگاه‌های اسپرسو ساز استفاده شود. دستگاه‌های قهوه ساز مختلفی در بازار وجود داشته که هر یک دارای قابلیت‌های مختلفی می‌باشند. اسپرسو سازهای معرفی شده در بالا جزو جدیدترین و محبوب‌ترین قهوه سازهای موجود در بازار بوده که برای مصارف خانگی مناسبند.

آیا شما برای جهیزیه خود دستگاه قهوه‌ساز تهیه کردید؟ تا چه حد به نوشیدن انواع قهوه علاقه دارید؟ به نظرتان بهترین ویژگی دستگاه‌های برقی نسبت به قهوه جوش‌های قدیمی چیست؟ اگر اطلاعات مفید و نظری در این باره دارید، حتما برای ما بنویسید و این مقاله از سوریتو را برای آشنایان خود که به قهوه علاقه دارند، بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *