تالارهای منطقه ۱۴ تهران | تالارهای عروسی منطقه چهارده

تالارهای منطقه ۱۴ تهران

تالارهای منطقه ۱۴ تهران ، تلفیقی از زیبایی، تاریخ و امکانات بی‌نظیر را در ذهن انسان به وجود آورند. این منطقه، به عنوان یکی از نقاط مهم و برجسته شهر تهران، همواره در مرکز فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و تجاری ایران قرار داشته است. با ورود به این ناحیه پر از تاریخ و انرژی، تالارها به عنوان ستارگان درخشان این فضای منحصر به فرد ظاهر می‌شوند.

در این مقاله، ما شما را به یک سفر عمیق و هیجان‌انگیز به دنیای تالارهای منطقه ۱۴ تهران دعوت می‌کنیم. در این سفر، ما به زیبایی معماری، شگفتی‌های هنری و تجربه‌های لازم برای جشن‌ها و رویدادهای ممتاز این تالارها خواهیم پرداخت. بیایید با ما باشید تا به دنیای جذاب و رنگارنگ تالارهای منطقه ۱۴ تهران خوش آمدید بگوییم.

لیست تالارهای منطقه ۱۴ تهران

1) تالار پذیرایی قصر صدف

تالار پذیرایی قصر صدف

تالار پذیرایی قصر صدف (بزرگراه بسیج) از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار قصر صدف یک  تالار خوب و با کیفیت واقع  در شرق تهران می باشد٫ تالار پذیرایی قصر صدف از 50 تا 300 نفر ظرفیت با منوی متنوع  آماده برگزاری و میزبانی از  کلیه مراسم و جشن های (جشن تولد، تکلیف، عقد کنان، عروسی، ولیمه و …)  شما عزیزام می باشد.

یکی از ویژگی های تالار پذیرایی قصر صدف سفره خانه سنتی  که با دکوراسیون سنتی فضایی دنج و آرامی را به ارمقان آورده است جهت عکس برداری مفتخر است میزبان میهمانی ها و جشن های شما عزیزان باشد.

 در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای منطقه 14 تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر صدف (بزرگراه بسیج) ، میتوانید با شماره تلفن ,09127347106 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه بسیج،از شمال به جنوب،بعد از خیابان ائمه اطهار،داخل لاین کندرو- تالار پذیرایی قصر صدف (بزرگراه بسیج) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی عطر یاس

تالار پذیرایی عطر یاس

تالار پذیرایی عطر یاس از مجموعه تالار پذیرایی های خاوران آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی عطر یاس واقع در منطقه 14دارای دو سالن مجزا می باشد. تالار عطریاس دارای دکوراسیونی جدید،اتااق شام مجزا ویژه عروس و داماد به صورت سنتی و مدرن،لیزر بخار سرد و خشک،همراه با پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی می باشد. اگر به دنبال سالنی با کیفیت مطلوب هستید این تالار پذیرایی را نیز در لیست انتخاب هایتان قرار دهید.تالار عطر یاس دارای دکوراسیون جدید، اتاق شام مجزا ویژه عروس و داماد به صورت سنتی و مدرن، لیزر بخار سرد و خشک، پرسنل مجرب و کیفیت غذای عالی میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه عطر یاس ، میتوانید با شماره تلفن 33009498 ,09124633345 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان خاوران غرب، جنب فرهنگسرای خاوران، بلوار شاهد —- آدرس 2: بزرگراه محلاتی، نبرد جنوبی، بلوار بقایی، میدان شاهد- تالار پذیرایی عطر یاس ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی قصر پیروزی

تالار پذیرایی قصر پیروزی

تالار پذیرایی قصر پیروزی از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر پیروزی در شرق تهران قرار دارد. تالار قصر پیروزی با دارا بودن 4 سالن آماده برگزاری مراسم عروسی با تعداد میهمان متفاوت میباشد. تالار قصر پیروزی دارای سالن های متعدد جهت برگزاری مراسمات شما با ظرفیت های مختلف و دکوراسیون های مختلف متناسب با سلیقه شما می باشد. ظرفیت تالار پذیرایی قصر پیروزی تا 900 نفر می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالارهای منطقه ۱۴ تهران  را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پیروزی ، میتوانید با شماره تلفن 77474683 ,09121194742 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” پیروزی – بعد از چهار راه کوکاکولا – روبروی خیابان پرستار- تالار پذیرایی قصر پیروزی ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی قصر آریان

تالار پذیرایی قصر آریان از مجموعه تالار پذیرایی های صد دستگاه آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر آریان با جدیدترین دکوراسیون و معماری کلاسیک

از ویژگی های تالار قصر آریان می توان به اتاق VIP بسیار شیک، دکوراسیون مدرن، اتاق عقد مجزا به همراه سفره عقد مجلل، دسترسی آسان و جای پارک وسیع اشاره کرد.

از شاخصه های تالار عروسی قصر آریان  می توان به پذیرایی خوب و سرو غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت خوب ، اتاق عقد مجزا با دکوراسیون شیک و سفره عقد با تنوع و خاص و دسترسی آسان  با جای پارک مناسب اشاره کرد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر آریان ، میتوانید با شماره تلفن 33179999 ,09120859240 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه بسیج(مسیر شمال به جنوب) – بعد از خروجی ائمه اطهار – لاین کندرو – نرسیده به پارک بسیج – پلاک 558- تالار پذیرایی قصر آریان ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی سورتمه

تالار پذیرایی سورتمه از مجموعه تالار پذیرایی های پیروزی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی سورتمه با ظرفیت 600 نفر در خیابان پیروزی تهران واقع شده است و آماده پذیرایی از جشن ها و مهمانی های شما عزیزان می باشد. از مزایای تالار سورتمه می توان به میوه آرایی جایگاه عروس و داماد، پیش غذای مجلل آبشار شکلات و میوه و شمع آرایی ویژه اشاره نمود.

از جمله امکانات و ویژگی های این تالار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. میوه آرایی جایگاه عروس و داماد- میز شام
2. بار نوشیدنی: قهوه – کافه mix – آبمیوه تازه- نسکافه
3. استند کیک عروسی و نامزدی 5 الی 7 طبقه
4. بشقاب پیش غذا شامل: هویج پخته – زیتون- کلم قرمز – خیار شور- ذرت مکزیکی یا قارچ
5. سفره های عقد خاص
6.هدیه عروس و داماد سر عقد
7.کریستال آرائی و شمع آرایی

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 14 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سورتمه ، میتوانید با شماره تلفن 33351796 ,09121716376 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” تهران – میدان شهداء – ابتدای خیابان پیروزی – بعد از سه را شکوفه – پلاک 1024- تالار پذیرایی سورتمه ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *