منطقه ۹ تهران، یکی از مناطق پرجمعیت و پرافتتاحی در پایتخت ایران است که همچنان در طیف وسیعی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شکوفا می‌باشد. یکی از جشن‌ها و مراسم‌های مهمی که در این منطقه برگزار می‌شود، مراسم عروسی و مجالس خانوادگی هستند. انتخاب یک تالار مناسب برای برگزاری این مراسم ضروری است و در این مقاله، به بررسی بهترین تالارهای منطقه ۹ تهران می‌پردازیم. تالارهای منطقه ۹ تهران در ارائه خدمات برگزاری مراسم متنوعی از جمله عروسی، نامزدی، تولد، و جشن‌های شخصی و تجاری موفق عمل می‌کنند. این تالارها با طراحی‌های زیبا، امکانات مدرن، و خدمات با کیفیت، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای مهمانان فراهم می‌کنند. در ادامه این مقاله، ما به شما چندین تالار برتر از منطقه ۹ تهران را معرفی می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا تصمیم بهتری در انتخاب تالار برای مراسم خود بگیرید. این تالارها هر یک با ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد خود، تجربه بی‌نظیری را برای شما و مهمانانتان فراهم می‌کنند. با ما همراه باشید تا در دنیای جذاب تالارهای منطقه ۹ تهران سفری شگفت‌آور آغاز کنیم و بهترین گزینه را برای مراسم شما انتخاب کنیم.

1) تالار پذیرایی بزرگ قصر جی

تالار پذیرایی بزرگ قصر جی

تالار پذیرایی بزرگ قصر جی از مجموعه تالار پذیرایی های جی – شبیری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی بزرگ قصر جی دارای ظرفیت ۴۵۰ نفر می باشد.تالار قصر جی از مجموعه تالار های غرب تهران می باشد که دارای سیستم صوتی JBL، دیزاین کلاسیک، صندلی های مبله، لابی مجلل، کادر مجرب با لباس فرم یکدست، طراحی جایگاه عروس و داماد به سبک رومی و کیفیت غذا عالی با برنج ۱۰۰٪ ایرانی می باشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه بزرگ قصر جی ، میتوانید با شماره تلفن 66068676 ,09125370936 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان آزادی،میدان استاد معین،خیابان ۲۱ متری جی،بین طوس و دامپزشکی- تالار پذیرایی بزرگ قصر جی ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی مهر ماندگار

تالار پذیرایی مهر ماندگار از مجموعه تالار پذیرایی های مهرآباد جنوبی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار مهر ماندگار از تالارهای خوب غرب تهران به شمار می رود. این تالار با ظرفیت 500 نفر آماده پذیرایی از مهمانی ها و جشن های عروسی شما را دارد. از مزایای تالار عروسی مهر ماندگار می توان به سه طبقه پارگینگ اختصاصی با ظرفیت 110 ماشین، دکوراسیون زیبا و کلاکسیک، دو سالن مجزا و مبله نام برد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 9 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مهر ماندگار ، میتوانید با شماره تلفن 66286824 ,09121770794 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” مهرآباد جنوبی،پشت بیمارستان شریعت رضوی،ابتدای 35 متری طالقانی- تالار پذیرایی مهر ماندگار ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی قصر پارسه

تالار پذیرایی قصر پارسه از مجموعه تالار پذیرایی های مهرآباد جنوبی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار عروسی قصر پارسه دارای دو سالن مجزا در دو طبقه مجزا میباشد. این تالار زیبا که به صورت مبله و بسیار شیک چیدمان شده است دارای یک اتاق عقد با ظرفیت بالا و بسیار زیبا و مدرن طراحی و اجرا شده است. بازدید از این تالار برای تمامی عروس داماد هایی که میخواهند در این منطقه مراسم خود را بررگزار نمایند خالی از لطف نخواهد بود. تالار قصر پارسه دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی،سالن های شیک و به روز،ظروف لوکس و … افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالارپذیرایی قصر پارسه با دیزاین جدید درسه طبقه به مساحت 900 متر مربع اجرا گردیده است و دارای سالن هایی با طراحی لوکس و مبله و سقف های بلند  که شکوه و جلال خاصی را در ذهن هر بیننده ای حک مینماید میباشد. از زیباییهای تالر پذیرایی قصر پارسه عدم وجود ستون، هنگام ورود به سالنها میباشد.
این مجموعه با مدیریتی توانا و با ظرفیت 500 نفر این امکانات را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه مراسم های رسمی و غیر رسمی از قبیل عروسی، نامزدی، سمینارها، ترحیم، ولیمه و نمایشگاه ها و … را با مرغوبترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و زیباترین گل آرایی به همراه مجربترین کادر پذیرایی به میهمانان گرامی ارائه دهد.
سالن عقد این مجموعه به طور قطع زیباترین سالن عقد غرب تهران است که با سفره عقد لاکچری تزیین شده و فضاسازی مناسب جهت خلق عکسهای خاطره انگیز در این مجموعه لحاظ گردیده است. دو لاین آسانسور با ظرفیت بالا برای راحتی مدعوین در نظر گرفته شده و برای سهولت مهمانان سه طبقه پارکینگ مسقف  اختصاص داده شده است.
از دیگر امکانات این مجموعه اتاق  VIP جهت سرو شام عروس و داماد میباشد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 9 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر پارسه ، میتوانید با شماره تلفن 66286508 ,09385565081 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” میدان فتح،مهرآباد جنوبی،سی متری طالقانی- تالار پذیرایی قصر پارسه ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *