یکی از مهم ترین رویداد های زندگی افراد برگزاری جشن ازدواج است. همه زوج ها دوست دارند مراسم ازدواج خود را در بهترین تالار عروسی برگزاری کنند.یکی از مهم ترین معیار ها برای انتخاب تالار عروسی نزدیک بودن تالار به محل زندگی افراد است. اگر شما هم جز ساکنین منطقه 10 تهران هستید و دوست دارید با بهترین تالارهای منطقه 10 تهران آشنا شوید پیشنهاد می کنم این مقاله را مطالعه کنید و با تالار های این منطقه آشنا شوید.

لیست تالارهای منطقه 10 تهران

 

1) تالار پذیرایی قصر فردوس

تالار پذیرایی قصر فردوس

تالار پذیرایی قصر فردوس از مجموعه تالار پذیرایی های نواب صفوی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر فردوس ، میتوانید با شماره تلفن 55827012 ,09124900813 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” انتهای بزرگراه نواب(شمال به جنوب)،بعد از پل 9دی(حق شناس)،اتوبان شهید چراغی،نبش کوچه حسینی- تالار پذیرایی قصر فردوس ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

2) تالار پذیرایی میزبان (22 بهمن)

تالار پذیرایی میزبان

تالار پذیرایی میزبان (22 بهمن) از مجموعه تالار پذیرایی های بریانک آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی میزبان در منطقه خیابان قزوین بریانک تهران قرار دارد. تالار میزبان با غذای باکیفیت, هزینه مناسب و نور پردازی حرفه ای آماده برگزاری مراسم عروسی, عقد, ولیمه, افطاری و مراسم ترحیم میباشد.تالار پذیرایی میزبان با ظرفیت 380 نفر ،نورپردازی حرفه ای و منوی غذا با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه شبی به یادماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهند زد.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه میزبان (22 بهمن) ، میتوانید با شماره تلفن 55777470 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه نواب به سمت جنوب،بلوار بریانک،میدان بریانک- تالار پذیرایی میزبان (22 بهمن) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

3) تالار پذیرایی قصر نگین (خ قزوین)

تالار پذیرایی قصر نگین (خ قزوین)

تالار پذیرایی قصر نگین (خ قزوین) از مجموعه تالار پذیرایی های قزوین آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر نگین در خیابان قزوین واقع شده است. این تالار دارای سالن های شیک با ظرفیت ۱۰۰ تا ۵۰۰ نفر میهمان میباشد. از امکانات این تالار عروسی میتوان به سفره عقدهای بسیار زیبا و متنوع ، آبنما ، برق اضطراری، میوه آرایی ، پرسنل مجرب ، کیفیت غذای مطلوب اشاره نمود.

این مجموعه با نمای آبنما ، با کیفیتی برتر و کادری مجرب برگزار کننده تمامی مراسم های شماست.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر نگین (خ قزوین) ، میتوانید با شماره تلفن 55657080 ,09121106650 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” خیابان قزوین،خیابان برادران حسنی (قلعه مرغی )،جنب آتش نشانی- تالار پذیرایی قصر نگین (خ قزوین) ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

4) تالار پذیرایی زیتون – جی

تالار پذیرایی زیتون - جی

تالار پذیرایی زیتون – جی از مجموعه تالار پذیرایی های جی – شبیری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی زیتون در غرب تهران و 30 متری جیحون واقع شده است.از لیست تالار های پذیرایی وابسته به ارتش در نزدیکی آیت الله سعیدی می توان  تالار زیتون با دو سالن به ظرفیت 200 و 600 نفر که در باغ زیبایی با ظرفیت 350 نفر در منطقه سی متری جی و میدان فتح واقع شده است.مدل جایگاه عروس و داماد ساده است که پشت آن یک پرده سلطنتی قرار دارد و مبل های آن استیل می باشد.تالار زیتون را می توان به عنوان تالار پذیرایی ارزان قیمت در جنوب غرب تهران معرفی کردکه امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 20 خودرو،فیلم برداری و عکاسی و خواننده ی مجالس و شست و شوی میوه و نور پردازی اشاره کرد.مدیر تالار زیتون برای جانبازان و خانواده شهدا و نیروهای مسلح بین 10% تا 15% تخفیف در نظر گرفته است.

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زیتون – جی ، میتوانید با شماره تلفن 66659519 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” 30 متري جی – خیابان فتح آبادي- تالار پذیرایی زیتون – جی ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

5) تالار پذیرایی قصر کوروش

تالار پذیرایی قصر کوروش از مجموعه تالار پذیرایی های سلیمانی – تیموری آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.

تالار پذیرایی قصر کوروش با ظرفیت 400 نفر آماده ارائه کلیه خدمات مربوط به جشن ها ـ ولیمه ها و مراسم ها را با مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین کیفیت و شیک ترین ظروف و تجهیزات مدرن و زیبا ترین گل آرایی به همراه مجرب ترین کادر پذیرایی و پارکینگ اختصاصی تا ظرفیت 80 دستگاه به صورت رایگان به میهمانان گرامی می باشد. یکی از امکانات بارز تالار پذیرایی قصر کورش میتوان به دسترسی آسان میهمانان به تالار اشاره کرد چون تالار کورش در تقاطع شیخ فضل الله و یادگار امام قرار دارد. از دیگر مزیت ها و امکانات این تالار میتوان اشاره کرد که بازدید مراسم در حین برگذاری و تست غذا وجود دارد، تالار پذیرایی قصر کورش دارای ۲ سالن مجزا و زیبا با دکوراسیون بروز با رنگ بندی بسیار زیبا میباشد

در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 10 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه قصر کوروش ، میتوانید با شماره تلفن 66535688 ,091266516589 تماس حاصل نموده و یا به آدرس ” بزرگراه شیخ فضل ا… نوری – نرسیده به پل یادگارامام – بلوار تیموری – کوچه لاله سرخ – پلاک ۵- تالار پذیرایی قصر کوروش ” مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *