بهترین عطر زمستانه زنانه با راحیه گرم و دلنشین ✨​💗​🧴​

بهترین عطر زمستانه زنانه

استفاده از عطرها و خوشبوکننده‌ها از دیرباز در میان ایرانیان رایج بوده است. نه تنها در فصول گرم، بلکه در روزهای سرد زمستانی نیز استفاده از عطر و ادکلن رایج است. به همان اندازه که یک نوشیدنی داغ در یک روز زمستانی می‌تواند دلپذیر و مطبوع باشد، به همان اندازه نیز استفاده از رایحه‌های گرم برای فصول سرد سال می‌تواند جذاب و روح‌نواز باشد. استفاده از بهترین عطر زمستانه زنانه برای آن است که نت‌های گرم موجود در عطر زمستانی تا حد زیادی سرمای هوا را خنثی کرده و گرمابخش روح و تن افراد است.

برندهای زیادی در زمینه تولید عطر فعال هستند که در میان عطرهای تولیدی آن‌ها، رایحه‌های گرم به وفور به چشم می‌خورد. در این مقاله قصد داریم تا با تعدادی از بهترین عطرهای زمستانه زنانه با رایحه گرم آشنا شویم. اگر شما هم از طرفداران رایحه‌های شرقی هستید، با ما همراه باشید.

بهترین عطر زمستانه زنانه

رایحه‌های گرم زنانه شامل چه نت‌هایی می‌شود؟

همانطور که گفته شد عطرهای زنانه زمستانی عمدتا دارای رایحه گرمی هستند. معمولا در ترکیب آن‌ها از نت‌های گرم و شیرین استفاده شده است. از جمله رایحه‌های گرم به کار رفته در عطرهای زنانه می‌توان به رایحه شکلات، دارچین، زنجبیل، عناصر چوبی، وانیل، جوز هندی و رایحه‌های‌ شرقی و گلی اشاره کرد.

همانطور که در فصل زمستان رطوبت سطح پوست کمتر است؛ باید در ساخت عطرهای زمستانی از فرمولاسیون سنگین‌تری استفاده شود تا ماندگاری عطر بالا رود. از این رو عطرهای زمستانی عمدتا بویی بسیار قوی دارند.

بهترین عطر زمستانه زنانه با راحیه گرم و دلنشین

بهترین عطر زمستانه زنانه

ادکلن‌ها و عطرهای زمستانه زنانه زیادی وجود داشته که دارای رایحه گرم و دلپذیری هستند. از جمله پرطرفدارترین و بهترین این عطرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✅​ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI

بهترین عطر زمستانه زنانه

برند جورجیو آرمانی یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن زنانه و مردانه است؛ که عطر مدل Si یکی از خوشبوترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه گرم آن می‌باشد.

این عطر دارای ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی بوده که نت ابتدایی آن شامل رایحه شیرین انگور فرنگی سیاه می‌باشد. با گذر زمان به نت‌های میانی این عطر، یعنی رایحه گل رز رسیده و نت‌های پایانی آن شامل رایحه وانیل، چوب صندل و گیاه پاتچولی می‌باشد. همین رایحه‌های پایانی بوده که پس از انرژی بخشی رایحه‌های ابتدایی و میانی حس گرما و آرامش را منتقل می‌کند.

ادوپرفیوم زنانه جورجیو آرمانی مدل SI برای مهمانی‌ها و محافل زمستانی گزینه بسیار مناسبی است.

✅​عطر زنانه ورساچه مدل Crystal Noir

بهترین عطر زمستانه زنانه

ادوپرفیوم زنانه Crystal Noir یکی از پرطرفدارترین ادوپرفیوم‌های برند موفق ورساچه است. بد نیست بدانید ترکیبات آن توسط یکی از عطرسازان مطرح دنیا ساخته شده است. این عطر به واسطه رایحه گرم و شیرینی که دارد، می‌تواند برای شب‌های سرد پاییزی و زمستانی یکی از بهترین گزینه‌ها برای بانوان باشد.

نت ابتدایی این عطر شامل رایحه‌های انگور سیاه، گل بنفشه و انجیر بوده که رفته رفته خود را به رایحه دلپذیر گل یاسمین در نت‌های میانی می‌رساند. در نهایت نیز آن‌چه از رایحه این عطر باقی می‌ماند بوی گل آفتابگردان، چوب کشمیر، وانیل و چوب صندل می‌باشد.

✅​ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl

بهترین عطر زمستانه زنانه

یکی از مشهورترین ادکلن‌های زنانه دنیا که نه تنها به واسطه رایحه بلکه به واسطه شکل ظاهری بسیار شناخته شده است، ادوپرفیوم زنانه کارولینا هررا مدل Good Girl می‌باشد. فرمولاسیون این عطر توسط لوییز ترنر که یکی از عطرسازان معروف جهان بوده انجام شده است. همچنین از خوشبوترین رایحه‌ها در ساخت آن استفاده شده است.

رایحه این ادوپرفیوم از بوی قهوه و بادام آغاز شده و به سمت نت‌های میانی گل یاسمین و گل مریم حرکت می‌کند. در گذر زمان این نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی داده و در نهایت رایحه کاکائو و دانه تونکا باقی می‌ماند.

این عطر گرم و تند یکی از ادوپرفیوم‌های جذاب برای شب‌های زمستانی بوده که به تکمیل استایل بانوان کمک می‌کند.

✅​عطر زنانه لانکوم مدل La Nuit Tresor

بهترین عطر زمستانه زنانه

اگر به دنبال عطری هستید که اعتماد به نفس شما را در جمع زیاد کند، بی‌ شک ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل La Nuit Tresor می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. برند لانکوم یکی از مشهورترین برندهای عطر و ادکلن در دنیا بوده که همواره موفقیت‌های چشمگیری در این زمینه به دست آورده است.

ادوپرفیوم زنانه لانکوم مدل La Nuit Tresor یکی از رایحه‌های گرم و شیرین این برند بوده که رایحه آن از نت‌های نارنج، نارنگی و گلابی آغاز شده و به سمت رایحه‌هایی مانند رز سیاه، گل ارکیده و توت فرنگی حرکت می‌کند. در نهایت نیز آن چه از رایحه این ادکلن باقی می‌ماند عطر گیاه شیرین بیان، کارامل، کومارین، وانیل، قهوه، میوه سرخالو، پرالین، پاپیروس و گیاه پاتچولی است.

همین رایحه‌های گرم و شیرین نیز سبب شده تا این عطر به عنوان یکی از خوشبوترین و پرفروش‌ترین عطرهای جهان شناخته شود.

✅​ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل Donna

بهترین عطر زمستانه زنانه

چنانچه عاشق رایحه چرم و وانیل هستید، ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل Donna بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

این ادوپرفیوم دارای رایحه گرم و تندی بوده که در هنگام اسپری آن در ابتدا بوی نارنج به مشام می‌رسد. در گذر زمان بوی نارنج جای خود را به عطر گل‌های زنبق و رز بلغاری داده و در نهایت رایحه وانیل، چرم و گیاه پاتچولی فضا را پر می‌کند.

از ادوپرفیوم زنانه ولنتینو مدل Donna به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین عطرهای زنانه مخصوص فصل زمستان یاد می‌شود.

✅​عطر زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium

بهترین عطر زمستانه زنانه

یکی از عطرهای پرفروش دنیا که دارای رایحه‌ای شرقی و گرم بوده، ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium است. شاید بدانید نام آن همواره در لیست برترین عطرهای گرم زنانه دیده می‌شود.

نت‌های آغازین این ادوپرفیوم شامل رایحه گلابی، شکوفه پرتقال و فلفل صورتی بوده که در گذر زمان جای خود را به رایحه گل یاسمین و قهوه می‌دهد. در نهایت نیز رایحه گیاه پاتچولی، وانیل و چوب درخت سرو فضا را پر می‌کند.

لازم به ذکر است که ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار بوده و مدت زمان زیادی لازم است تا رایحه آن به نت‌های پایانی برسد.

✅​ادوپرفیوم زنانه گرم Chanel Coco Noir

بهترین عطر زمستانه زنانه

برند شنل معروف‌ترین برند تولیدکننده عطر و ادکلن در جهان است. البته بخش عمده‌ای از محبوبیت خود را به واسطه افراد مشهوری به دست آورده است که از تولیدات این برند استفاده می‌کنند.

یکی از نام آشناترین عطرهای گرم زنانه برند شنل عطر زنانه گرم Chanel Coco Noir بوده که دارای رایحه‌ای گرم و تند است. زمانی که این عطر اسپری می‌شود، در ابتدا رایحه ترنج و گریپ فروت فضا را پر می‌کند. با گذر زمان این رایحه جای خود را به نت‌های میانی گل یاسمن، برگ گل شمعدانی، گل رز و گل نرگس داده و سرانجام این رایحه مشک سفید، وانیل، نعنا هندی، چوب صندل و دانه تونکا بوده که در فضا باقی می‌ماند.

عطر زنانه گرم Chanel Coco Noir مخصوص خاص پسندان است.

✅​عطر دیور مدل پیور پویزن

بهترین عطر زمستانه زنانه

بانوانی که به دنبال یک ادکلن با رایحه گرم و ماندگاری بالا هستند، می‌توانند عطر دیور مدل پیور پویزن را انتخاب کنند. این عطر دارای رایحه‌ای گلی و شیرین بوده که از ماندگاری بالا و پخش بوی متوسطی برخوردار است.

زمانی که عطر دیور مدل پیور پویزن اسپری می‌شود، در ابتدا رایحه پرتقال، یاس، ترنج و ماندارین سیسیلی فضا را پر می‌کند. با گذر زمان این نت‌های ابتدایی جای خود را به نت‌های میانی یعنی رایحه شکوفه پرتقال و گاردنیا داده و در نهایت به رایحه مشک سفید، عنبر سفید، چوب صندل و سدر می‌رسیم.

✅​ادکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit

بهترین عطر زمستانه زنانه

طرفداران رایحه‌های تلخ و گرم می‌توانند از ادکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit استفاده کنند. برند آتلیه کلون در تولید عطرهای خود از رایحه‌های گیاهی و مرکباتی غلیظی استفاده می‌کنند که سبب می‌شود ماندگاری عطرها بسیار بالا و رایحه آن‌ها بسیار قوی باشد.

ادکلن گرم و تلخ زنانه آتلیه کلون Tobacco Nuit نیز همین ویژگی‌ها را دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای روزهای سرد سال می‌باشد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل رایحه نارنگی، گشنیز و زیره سبز بوده که رفته رفته به عطر صمغ کندر، شکوفه تنباکو و لابدانیوم می‌رسد. در نهایت نیز عطر نعنا هندی، دانه تونکا و سدر در فضا می‌پیچد.

✅​ادوپرفیوم ریحانا Nud by Rihanna

بهترین عطر زمستانه زنانه

از دیگر برندهای مطرح تولیدکننده عطر در آمریکا می‌توان به برند ریحانا اشاره کرد. احتمالا می‌دانید صاحب اصلی آن خواننده مشهور ریحانا است که همین امر نیز در محبوبیت این برند تاثیر چشمگیری داشته است.

ادوپرفیوم ریحانا Nud by Rihanna یکی از عطرهای گرم و شیرین پرطرفدار در میان بانوان بوده که گزینه مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال می‌باشد. نت‌های ابتدایی این عطر شامل رایحه گواوا، ماندارین و گلابی بوده که در گذر زمان به نت‌های میانی گل یاس، یاسمین و شکوفه پرتقال می‌رسد. در نهایت نیز آن چه از رایحه ادوپرفیوم ریحانا Nud by Rihanna باقی می‌ماند عطر مشک، چوب صندل و وانیل است.

بهترین عطر زمستانه زنانه به نظر شما کدام است؟

بسیاری از بانوان برای روزهای سرد پاییز و زمستان عطرهای دارای رایحه گرم و شیرین را انتخاب می‌کنند. چرا که رایحه گرم این عطرها می‌تواند تا حد زیادی سردی هوا را خنثی کرده و گرمابخش روح و تن آنان باشد. برندهای مختلفی در زمینه تولید عطر فعال هستند که در میان تولیدات آن‌ها عطرهای گرم و شیرین به وفور یافت می‌شود. در بالا ده مورد از بهترین عطرهای گرم زنانه مخصوص زمستان را معرفی کردیم.

سلیقه شما در انتخاب عطر کدام رایحه است؟ آیا طرفدار بوهای گرم و شرقی در فصل زمستان و سرما هستید؟ یا عطرهای خنک را برای 4فصل می‌پسندید؟ از سلایق و علایق خود برای ما بنویسید. همچنین نام عطر مورد علاقه‌تان را برای سوریتو بنوسید و این مطلب را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *