بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی 👌​🎉​👰​

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی باغ تالارهای مجلل

در چند سال گذشته برگزاری مراسمات عقد و عروسی در فضاهای باز مانند باغ تالارها بسیار گسترش یافته است. برگزاری بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان می‌تواند حس و حال جذابی به مراسم شما ببخشد. استقبال زیاد مردم از فضاهای سرسبز باغ تالارها سبب شده تا باغ تالارهای متعددی در کشور تاسیس شود.

در این مقاله قصد داریم با تعدادی از بهترین بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی و این لوکیشن‌ها که در شهر تهران واقع شده‌اند آشنا شویم. البته پیش از آن بد نیست نکاتی که برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز باید مد نظر قرار گیرد را بررسی کنیم. با سوریتو همراه باشید.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی در ساحل

نکات مهم برای برگزاری عروسی در فضای باز

عروس و دامادهایی که تمایل دارند جشن عقد یا عروسی خود را در فضای باز برگزار کنند باید نکاتی را رعایت کنند که از جمله مهم‌ترین این نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

✔️اولین نکته‌ای که باید مد نظر قرار گیرد، آماده‌سازی خود برای مواقع بارانی است. اهمیتی ندارد مراسم در کدام یک از فصل‌های سال برگزار می‌شود. آنچه مهم است این است که حتما اقدامات لازم برای مواجهه با باران انجام شود.

✔️متناسب با فصل برگزاری مراسم از وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب جهت رفاه حال مهمانان استفاده نمایید.

✔️در انتخاب خوراکی‌ها به ویژه نوشیدنی‌ها دقت کرده و متناسب با فصل به انتخاب نوشیدنی‌ها بپردازید. اگر مراسم شما در فصل‌های سرد سال برگزار می‌شود نوشیدنی‌های داغ در فضای باز بسیار مطلوب خواهند بود.

✔️بهتر است به جای شمع‌آرایی از فانوس‌ها برای روشن ساختن محیط استفاده شود تا دیگر نگرانی بابت خاموش شدن شمع‌ها وجود نداشته باشد.

✔️در صورت استفاده از شمع‌آرایی شمع‌ها را در محیطی قرار دهید که وزش باد باعث خاموش شدن شمع‌ها نشود.

✔️اگر مراسم شما در روز آغاز می‌شود، حتما به فکر سایبان‌هایی برای جلوگیری از تابش شدید نور آفتاب باشید.

✔️از سیستم‌های صوتی مناسب استفاده کنید تا صدای موسیقی در فضای باز به خوبی شنیده شود.

✔️احتمال وجود حشرات مزاحم و موجودات دیگر را در نظر گرفته و فکری به حال آن‌ها بکنید.

✔️تلاش کنید بهترین چیدمان را برای میز و صندلی‌ها داشته باشید تا تمامی مهمانان بتوانند از مراسم لذت ببرند.

✔️اگرچه تمایل به برگزاری مراسم در فضای باز دارید، حتما یک محل سرپوشیده جایگزین برای مواقع اضطراری در نظر بگیرید.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی

معرفی بهترین لوکیشن عروسی

حال که با مهم‌ترین نکاتی که برای برگزاری مراسم عروسی در فضای باز باید رعایت شود آشنا شدیم، نوبت به آن می‌رسد تا تعدادی از بهترین فضاهای باز برای برگزاری مراسم عروسی را به شما معرفی کنیم.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی باغ تالار

✅باغ عروسی سعادت (گرمدره)

از جمله شکیل‌ترین باغ‌های عروسی شهر تهران که در منطقه گرمدره واقع شده است، می‌توان به باغ عروسی سعادت اشاره کرد. این باغ تالار دارای طراحی ورودی زیبا و منحصربه‌فردی بوده و در دکوراسیون آن از گل‌آرایی‌های به روز و نورپردازی‌های منحصر‌به‌فرد به ویژه برای مراسم‌های شب استفاده شده است. این باغ تالار مجهز به فضای بزرگی جهت پذیرایی از مهمانان بوده و برای فصل‌های سرد سال به سیستم‌های گرمایشی مناسبی نیز مجهز شده است.

از دیگر امکانات این باغ تالار می‌توان به امکان تغییر روکش صندلی‌ها متناسب با تم مراسم، تهیه میز شام جداگانه برای عروس و داماد و ارائه خدمات باکیفیت اشاره کرد. لازم به ذکر است که موقعیت قرارگیری این باغ تالار دسترسی آسان به آن را امکان‌پذیر می‌کند.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با غ تالار با استخر

✅باغ عروسی والا (باغستان)

اگر به دنبال یک باغ لوکس برای برگزاری مراسم عروسی خود هستید، می‌توانید به سراغ باغ عروسی والا بروید. این باغ در منطقه شهریار واقع شده که به واسطه برخورداری از یکی از خاص‌ترین سفره‌های عقد می‌تواند برای برگزاری مراسم عقد نیز مورد استفاده قرار گیرد. باغ عروسی والا گنجایش پذیرایی از 700 نفر مهمان را دارد و به واسطه وجود فضای مسطح، آلاچیق‌های سنگی و برکه آب محیط دلنشینی را برای مهمانان فراهم کرده است.

از جمله مهمترین امکانات این باغ تالار می‌توان به اتاق عقد طراحی شده در داخل برکه، برخورداری از لوکیشن‌های عکاسی متعدد، برخورداری از سفره خانه سنتی به سبک‌های مصری، مراکشی و عربی، برخورداری از فضای سرسبز وسیع و برخورداری از بهترین تیم پذیرایی و خدمات اشاره کرد. امکان دسترسی آسان به این باغ تالار از سمت غرب تهران وجود دارد.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی و باغ تالار با نمای سفید

✅باغ تالار 777 (گرمدره)

اگر تعداد مهمانانتان زیاد است و به دنبال یک لوکیشن زیبا و با ظرفیت بالا هستید، بهتر است به سراغ باغ تالار 777 بروید. این باغ تالار گنجایش پذیرایی از 800 نفر مهمان را داشته که علاوه بر فضای زیبای باغ، به تالارهای مجزایی جهت برگزاری مراسم در مکان سرپوشیده نیز مجهز شده است. باغ تالار 777 مجهز به پارکینگ اختصاصی بزرگی بوده و به فضای بازی کودکان و سفره‌خانه سنتی نیز مجهز شده است. فضای داخلی باغ نیز جلوه‌ای سرسبز و زیبا جهت برگزاری مراسم دارد. این باغ تالار مجهز به سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد بوده و ارائه‌دهنده بهترین خدمات در زمینه سفره‌آرایی، شمع‌آرایی، گل‌آرایی، پخش موسیقی زنده و انجام مراسم آتش بازی می‌باشد.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با چیدمان میز

✅باغ تالار روما (گرمدره)

عروس و دامادهایی که تمایل دارند مراسم عقد خود را در فضای باز برگزار کنند، می‌توانند به سراغ باغ عروسی روما بروند. این باغ تالار مجهز به فضای باز ویژه‌ای بوده و علاوه بر آن به سالن‌های مجزایی نیز مجهز شده است. یک سالن ویژه عقد نیز در فضای باز این باغ تالار قرار دارد.

باغ تالار روما دارای برکه و آب‌نمای زیبایی بوده و در آن از درختان کهنسال و چمن مصنوعی برای زیباتر ساختن فضای باغ استفاده شده است. وجود سفره‌خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، استیج رقص ویژه و نورپردازی‌های مدرن از دیگر خدمات این باغ تالار می‌باشد. به واسطه همکاری این باغ تالار با تیم عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای، عروس و دامادها دیگر نیازی به رزرو جداگانه عکاس و فیلمبردار ندارند.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با نمای برج ایفل

✅باغ عروسی باران (گرمدره)

برای عروسی‌های 500 نفره یکی از بهترین باغ تالارها باغ عروسی باران در نزدیکی پارک آبی گرمدره است. البته به شرط آن که بخواهید مراسم خود را در فضای سرپوشیده تالار برگزار کنید. در غیر این صورت فضای 10 هزار متری سرسبز باغ می‌تواند برای عروسی‌هایی با تعداد مهمان بیشتر نیز استفاده شود. در فضای این باغ تالار چندین آلاچیق زیبا و استخر بزرگی جود داشته و جایگاه‌های سرپوشیده و سرباز نیز برای برگزاری جشن عقد در نظر گرفته شده است. فضاسازی زیبایی که در این باغ تالار انجام شده سبب شده تا گوشه گوشه آن را بتوان برای عکاسی و فیلمبرداری استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های این باغ تالار می‌توان به پارکینگ اختصاصی آن با گنجایش 200 خودرو اشاره نمود.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با چیدمان میز

✅باغ تالار مجنون (ورودی احمد آباد مستوفی)

از دیگر باغ تالارهایی که برای عروسی‌های شلوغ مناسب است می‌توان به باغ تالار مجنون اشاره کرد. این باغ تالار وسعتی در حدود 11 هزار متر مربع داشته و گنجایش پذیرایی از 900 نفر مهمان را دارد. از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فردی که سبب شده باغ تالار مجنون جزو باغ تالارهای پرطرفدار شناخته شود، می‌‌توان به وجود دریاچه مه‌آلود، وجود جزیره منحصربه‌فرد در باغ، استفاده از نورپردازی‌های خاص، امکان ارائه خدمات بر روی عرشه کشتی به سبک بندری، گل‌آرایی‌های زیبا، برگزاری آتش بازی در اطراف دریاچه و البته نزدیک بودن باغ به تهران اشاره کرد. در ضمن این باغ تالار به کافی‌شاپ و فضای اختصاصی برای بازی کودکان نیز مجهز شده است.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی در غروب

✅باغ تالار سام (گرمدره)

باغ تالار سام از دیگر عمارت‌های منحصربه‌فرد شهر تهران بوده که امکان برگزاری مراسم در فضای باغ و همچنین فضای سرپوشیده و لوکس سالن‌ها را فراهم می‌کند. این باغ تالار دارای ظرفیت متوسطی بوده و از فضای لوکسی برخوردار می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های این باغ تالار می‌توان به منوی غذایی متنوع، تیم پذیرایی حرفه‌ای، برخورداری از قهوه‌خانه سنتی و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد. در این باغ تالار امکان چیدمان میز شام در فضای باز و در کنار استخر وجود داشته و زیباترین شمع‌آرایی‌ها، گل‌آرایی‌ها، نورپردازی‌ها و دیزاین‌ها متناسب با سلیقه عروس و داماد انجام می‌شود. این باغ تالار گنجایش پذیرایی از 600 نفر مهمان را دارد.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با نمای مجلل

✅باغ تالار تاج (انتهای همت غربی)

اگر به دنبال یک باغ تالار نوساز و مجهز برای برگزاری مراسم عروسی خود هستید، می‌توانید به سراغ باغ تالار تاج بروید. باغ تالار تاج جزو لوکیشن‌های پنج ستاره برای برگزاری مراسم عروسی بوده که تیم مدیریتی آن سابقه 20 سال فعالیت در این عرصه را دارند. از جمله امکانات این باغ تالار می‌توان به تزیینات ویژه و دکوراسیون باشکوه و مجلل باغ اشاره کرد.

این باغ تالار از پرسنل آموزش دیده و تحصیل کرده بهره برده که همین امر سبب شده چیدمان و پذیرایی به مدرن‌ترین شکل ممکن انجام شود. از دیگر امکانات این باغ تالار می‌توان به فضای اختصاصی جهت عکاسی و فیلمبرداری و برخورداری از آتلیه اختصاصی اشاره کرد.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با نمای سفید

✅باغ ملل (سعید آباد)

آن دسته از عروس و دامادهایی که تمایل دارند مراسم عروسی خود را در فضای باز برگزار کرده و در عین حال فضای سرپوشیده مناسبی نیز جهت برگزاری مراسم در اختیار داشته باشند می‌توانند به سراغ باغ ملل بروند. باغ ملل یکی از باغ‌های شیک تهران بوده که برای برگزاری مراسمی با 100 تا 600 نفر مهمان مناسب است. طراحی ویژه این باغ سبب شده تا از باغ ملل به عنوان یکی از لوکیشن‌های لوکس عروسی یاد شود. این باغ مجهز به عمارت شیک و سالن‌های مجللی بوده و یک فضای لوکس برای برگزاری عقد نیز در آن وجود دارد. این باغ به پارکینگ اختصاصی نیز مجهز شده است.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی با تالار شیک و مجلل

✅باغ عمارت یلان (گرمدره)

باغ عمارت یلان نیز جزو فضاهای لوکس شهر تهران بوده که می‌تواند برای برگزاری مراسم عقد و عروسی استفاده شود. علاوه بر فضای سرسبز و آلاچیق بسیار زیبای قرار گرفته در باغ، تالارهای پذیرای چهار فصلی در این عمارت وجود داشته و اتاق عقد و تراس عقد نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این باغ عمارت دارای روف گاردن، تراس، پارکینگ و استیج رقص زیبایی نیز می‌باشد.

بهترین مکان‌های فضای باز برای برگزاری عروسی

برگزاری مراسم عقد و عروسی در فضای باز باغ تالارها به ویژه در فصل‌های بهار و تابستان می‌تواند شور و حال ویژه‌ای داشته باشد. استقبال زیاد بسیاری از عروس و دامادها از باغ تالارها جهت برگزاری مراسم خود در فضاهای باز سبب شده تا لوکیشن‌های باز بی‌نظیری برای برگزاری مراسم عقد و عروسی در کشور ایجاد شود که در بالا تعدادی از بهترین لوکیشن‌های فضای باز تهران جهت برگزاری این مراسمات را معرفی کردیم.

شما کدام باغ تالار را برای برگزاری مراسم عروسی خود می‌پسندید؟ یه نظرتان بهترین ویژگی‌های یک باغ تالار درجه یک چیست؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید، برای ما بنویسید و این مطلب را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *