شاید تصور کنید که در دنیای امروز که تقریبا تمامی افراد یک گوشی موبایل در جیب یا کیف خود داشته و یا از مچبندهای هوشمند و انواع اسمارت واچ استفاده می‌کنند، استفاده از ساعت مچی چندان اهمیتی نداشته باشد. حال آن که ساعت مچی جزو محبوب‌ترین اکسسوری‌هایی بوده که می‌تواند در زیبا و لوکس ساختن استایل شما تاثیرگذار باشد. اما بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه کدام است؟

برندهای مختلفی در زمینه تولید ساعت مچی مردانه و زنانه فعال هستند. برخی از این برندها در حکم بهترین و لوکس‌ترین برندهای ساعت مچی دنیا شناخته می‌شوند. در این مقاله قصد داریم تا با بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه آشنا شویم. اگر شما هم به فکر خرید یک ساعت جدید هستید، با ما همراه باشید.

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه

لیست بهترین برندهای ساعت مچی مردانه و زنانه

همانطور که گفته شد برندهای مختلفی در زمینه تولید ساعت مچی فعال هستند. در این بین برخی از برندها شناخته شده‌تر بود و باکیفیت‌ترین ساعت‌ها را عرضه می‌کنند. از جمله بهترین برندهای تولیدکننده ساعت مچی در جهان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

​✅​برند رولکس

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

برند رولکس یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده ساعت در دنیا بوده که می‌تواند در نشان دادن پرستیژ افراد تاثیرگذار باشد. رولکس اولین برندی بوده که در زمینه تولید ساعت‌های مقاوم در برابر آب فعالیت کرده است. این برند در ساخت ساعت‌های خود بسیار مطلوب عمل کرده و نهایت دقت را در طراحی جزئیات به خرج داده است. از این رو از ساعت رولکس به عنوان یکی از ساعت‌های تجملی و گران قیمت یاد می‌شود.

لازم به ذکر است که برند رولکس بخشی از محبوبیت خود را مدیون سیاستمداران، ستارگان سینما و ورزشکارانی است که از این ساعت استفاده می‌کنند.

​✅​برند کاسیو | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

شاید بتوان برند کاسیو را مطرح‌ترین و بهترین برند تولیدکننده ساعت مچی در نظر گرفت. این برند ژاپنی تولیدکننده متنوع‌ترین کالکشن‌های ساعت مچی بوده که بسیاری از تولیدات آن با تولیدات برندهای سوئیسی رقابت می‌کند.

از جمله کالکشن‌های معروف ساعت‌های کاسیو می‌توان به کالکشن G-Shock اشاره کرد که شامل ساعت‌هایی مقاوم و ضد ضربه می‌باشد. کالکشن Sheen دربرگیرنده ساعت‌های آنالوگ با فریم‌ها و بندهای طلایی، رزگلد و نقره‌ای بوده و کالکشن Baby-G دربرگیرنده ساعت‌های آنالوگ و دیجیتال زنانه می‌باشد. از آن‌جایی که برند کاسیو در زمینه تولید ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ فعال است توانسته تمامی سلیقه‌ها را راضی نگه دارد.

​✅​برند North Edge

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

افرادی که عاشق طبیعت‌گردی بوده و زمان‌ زیادی را در طبیعت و یا در محیط‌های مرطوب می‌گذرانند، بهتر است به سراغ ساعت‌های برند North Edge بروند. برند North Edge در زمینه تولید ساعت‌های آنالوگ، ساعت‌های دیجیتال و ساعت‌های هوشمند فعال بوده و عمدتا ساعت‌های خود را به شکل Unisex و اسپرت طراحی می‌کند. علیرغم اسپرت بودن ساعت‌های North Edge عمده طرفداران ساعت‌های این برند آقایان هستند.

ساعت‌های این برند به واسطه ضد آب بودن برای شنا و غواصی گزینه مناسبی بوده و می‌تواند یک همراه همیشگی در فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ باشد. برند North Edge در طراحی ساعت‌های خود از فریم‌ها و جنس بندهای مختلف استفاده کرده است.

​✅​برند سیتیزن | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

از دیگر برندهای شناخته شده تولیدکننده ساعت در جهان می‌توان به برند ژاپنی سیتیزن اشاره کرد. سیتیزن رسمی‌ترین و لاکچری‌ترین ساعت‌های مچی زنانه و مردانه را تولید می‌کند. این برند در ساخت ساعت‌های خود از باکیفیت‌ترین و مقاوم‌ترین قطعات استفاده کرده که همین امر سبب شده ساعت‌ها جلوه‌ای لوکس و رسمی داشته باشند.

ساعت‌های سیتیزن بسیار متنوع بوده و برای انواع سلیقه‌ها مناسب هستند. البته توجه به این نکته ضروری بوده که افرادی که طرفدار ساعت‌های اسپرت هستند، معمولا علاقه‌ای به ساعت‌های رسمی برند سیتیزن ندارند.

​✅​برند بولگاری

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

برند بولگاری نه تنها در زمینه تولید جواهرات لوکس، اکسسوری‌های منحصربه‌فرد و محصولات چرمی باکیفیت فعالیت می‌کند، بلکه یکی از محبوب‌ترین کالکشن‌های ساعت مچی را نیز دارد. بولگاری در تولید ساعت‌های خود از رنگ‌های زنده و جسورانه استفاده کرده و طراحی ساعت‌ها معمولا پرجزئیات و پر زرق و برق است.

یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های برند بولگاری ساعت‌های موجود در کالکشن Serpenti بوده که شبیه به مار دور دست پیچیده می‌شود. بولگاری این ساعت را با الهام از دستبندهای ماری ترند در دهه 40 میلادی تولید کرده است. عمده خریدار ساعت‌های موجود در کالکشن سرپنتی بانوان خاص‌پسند و طرفداران ساعت‌های رسمی هستند. البته بولگاری تولیدکننده ساعت‌های مردانه شیک و رسمی با نمایشگرهای گرد و بندهای نقره‌ای و طلایی نیز می‌باشد.

​✅​برند کارتیر | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

اگر قدری با دنیای جواهرات آشنا باشید، بی‌شک نام برند کارتیر را شنیده‌اید. برند کارتیر یک برند فرانسوی تولیدکننده جواهرات بوده که در زمینه تولید انواع ساعت نیز فعال است. کارتیر در ساخت ساعت‌های خود معمولا از طلا، نقره و الماس استفاده کرده که سبب شده ساعت‌های این برند نیز مانند جواهراتش بسیار خاص و گران قیمت باشد.

ساعت‌های کارتیر از تنوع بالایی برخوردار بوده و معمولا از بندها و متریال‌های متنوعی در ساخت آن‌ها استفاده شده است. همین امر نیز سبب شده تا بانوان و آقایان با سلیقه‌های متنوع طرفدار ساعت‌های کارتیر باشند.

​✅​برند کلوین کلاین

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

آقایان و بانوانی که ترجیح می‌دهند از ساعت‌های ساده و در عین حال زیبا در استایل خود استفاده کنند، بهتر است به سراغ ساعت‌های برند کلوین کلاین بروند. برند کلوین کلاین یکی از برندهای قدیمی دنیا بوده که از سال 1968 در زمینه تولید ساعت فعالیت می‌کند. در طراحی این ساعت‌ها از تکنیک و طراحی سوئیسی استفاده شده و عبارت ساخت سوئیس نیز در صفحه ساعت درج شده است.

اگرچه ساعت‌های کلوین کلاین دارای کیفیت مطلوبی هستند، با این حال از قیمت معقول و مقرون به صرفه‌تری نسبت به ساعت‌های رولکس و دیگر برندها برخوردار می‌باشند. ساعت‌های 2023 کلوین کلاین جزو پرطرفدارترین ساعت‌های مچی زنانه دنیا می‌باشد.

​✅​برند سیکو | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

از دیگر برندهای ژاپنی تولیدکننده ساعت می‌توان به برند سیکو اشاره کرد که فعالیت خود را از سال 1881 آغاز کرده است. آنچه سبب شده تا ساعت‌های برند سیکو محدودیت داشته باشند کیفیت بالای متریال به کار رفته در تولید ساعت، در کنار قیمت مناسب آن می‌باشد.

این برند در زمینه تولید انواع ساعت‌های مردانه و زنانه فعال بوده و بخش عمده‌ای از معروفیت خود را مدیون تولید ساعت‌های غواصی‌اش می‌باشد. این برند در زمینه تولید ساعت‌های کوارتز پیشرو بوده و به عنوان اولین برندی شناخته می‌شود که ساعت‌هایی با GPS خورشیدی را تولید کرد.

​✅​ساعت پتک فیلیپ

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

کشور سوئیس به عنوان مهد ساعت جهان شناخته می‌شود. یکی از برندهای ساعت معروف کشور سوئیس برند پتک فیلیپ بوده که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. ساعت‌های تولید شده توسط برند پتک فیلیپ از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند. همین امر نیز سبب شده تا از تولیدات این برند به عنوان پادشاه ساعت‌ها یاد شود.

برند پتک فیلیپ در تولید ساعت‌های خود به ظرافت و جزئیات اهمیت ویژه‌ای داده و همین امر سبب شده تا ساعت‌های این برند بسیار لوکس و متمایز از ساعت‌های سایر برندها باشد.

​✅​برند تیمبرلند | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

برند تیمبرلند یک برند آمریکایی تولیدکننده لباس‌های مخصوص طبیعت‌گردی بوده که اخیرا در زمینه تولید ساعت نیز فعالیت می‌کند. این برند مدعی است که ساعت‌هایی مطابق با استانداردهای بین‌المللی در جهت حفظ محیط زیست ساخته و از ساعت‌های آن به عنوان ساعت‌های سازگار با طبیعت یاد می‌شود. همین ادعا نیز سبب شده تا ساعت‌های تیمبرلند علیرغم جدید بودن بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و در همین مدت کم جزو پرفروش‌ترین و بهترین ساعت‌های دنیا شناخته شود.

​✅​برند امگا

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

از دیگر برندهای سوئیسی تولیدکننده ساعت می‌توان برند امگا را نام برد که یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های لوکس می‌باشد. این برند فعالیت خود را از سال 1903 آغاز کرد و در ابتدا ساعت‌های خود را در بازارهای انگلیس به فروش می‌رساند. این برند در سال 1970 به اصلی‌ترین رقیب برند رولکس تبدیل شد و توانست به تولید ساعت‌های منحصربه‌فرد برای افراد سلطنتی بپردازد.

محبوبیت ساعت‌های برند امگا به اندازه‌ای بوده که امروزه بسیاری از سلبریتی‌ها از ساعت‌های این برند استفاده می‌کنند.

​✅​برند مونت بلانک | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

برند مونت بلانک در ابتدا در زمینه ساخت خودکار در کشور آلمان فعال بود که از سال 1997 فعالیت خود را در زمینه تولید ساعت در کشور سوئیس آغاز کرد. ساعت‌های تولید شده توسط برند مونت بلانک دارای بالاترین کیفیت هستند که این کیفیت از ابتدا همراه با ساعت‌های این برند بود.

برند مونت بلانک در همان ابتدای فعالیت خود در زمینه تولید ساعت‌های مچی در نمایشگاه ساعت ژنو شرکت کرد و از یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های خود که تحت عنوان ساعت Meisterstück شناخته می‌شد، رونمایی نمود. همین امر نیز سبب شد تا از آن پس از برند مونت بلانک به عنوان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده ساعت مچی در جهان یاد شود.

​✅​برند سوئیس تایم

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

از دیگر برندهای سوئیسی تولیدکننده ساعت می‌توان به برنده سوئیس تایم اشاره کرد که با ساعت‌های باکیفیت و لوکسش شناخته می‌شود. این برند در ساخت ساعت‌های خود از ترکیب ساعت‌های سوئیسی دست‌ساز و تکنیک‌های مدرن استفاده کرده است. از این رو ساعت‌های آن نشان‌دهنده خلاقیت و تلاش این برند می‌باشد.

ساعت مچی‌های منحصربه‌فرد سوئیس تایم بسیار متفاوت از تولیدات سایر برندها بوده و در عین زیبایی و لوکس بودن بسیار ساده طراحی شده‌اند.

​✅​برند گنت | بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

یکی از برندهای شناخته شده در زمینه مد و فشن برند گنت است. این برند علاوه بر تولید ساعت در زمینه تولید کفش، پوشاک و سایر اکسسوری‌ها نیز فعال است. ساعت‌های مچی برند گنت دارای تنوع بالایی بوده که همین تنوع سبب شده با سلیقه‌های مختلف سازگاری داشته باشد. در ساخت ساعت‌های گنت از استیل ضد زنگ استفاده شده است؛ از این رو عمر محصولات این برند معمولا بالاست.

​✅​برند لی کوپر

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه

کشور انگلستان نیز در زمینه تولید ساعت‌های مچی لوکس حرفی برای گفتن دارد. یکی از برندهای انگلیسی مطرح تولیدکننده ساعت، برند لی کوپر بوده که در ابتدا در زمینه تولید جین و لباس فعالیت می‌کرده است. ساعت‌های تولید شده توسط این برند دارای بالاترین کیفیت و معقول‌ترین قیمت‌ها می‌باشد. همین موضوع نیز سبب شده تا مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد.

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه از نظر شما کدام است؟

ساعت مچی از جمله اکسسوری‌هایی بوده که تاثیر زیادی در کامل شدن استایل افراد دارد. برندهای متعددی در زمینه تولید انواع ساعت‌های مچی مردانه و زنانه فعال هستند که در بالا تعدادی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولیدکننده ساعت مچی جهان را معرفی کردیم.

به نظر شما بهترین برند ساعت مچی کدام است؟ شما طرفدار کدام برند هستید؟ آیا تا به حال ساعت‌هایی که معرفی کردیم را داشته‌اید؟ از سلایق و علایق خود برای ما بنوسید. همینطور اگر این مطلب از سوریتو را دوست داشتید، آن را برای دوستانتان بفرستید.

Share on telegram
Telegram
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on email
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *