برندگان جایزه پولیتزر 2019 (Pulitzer) اعلام شدند

یادداشت سردبیر: برخی از عکس‌های انتخابی پولیتزر از بخش طبیعت گرافیکی انتخاب شدند. ما مجبور بودیم بعضی از عکس‌ها را قبل از قرار دادن در گالری فیلتر کنیم، اما حتی برخی از تصاویر نگاه کردن به آن ها نیز بسیاردشوار و دلخراش است. لطفا این موضوع را در هنگام مشاهده عکس‌ها در نظر داشته باشید.

برندگان جایزه پولیتزر 2019 در دو دسته مربوطه اعلام شدند: عکاسان رویترز برای دسته Breaking News و Lorenzo Tugnoli از واشنگتن پست برای بهترین عکاسی. به هر برنده 15000 دلار جایزه داده می‌شود.

مطالب پیشنهادی
عکاسان مشهور تاریخ کدامند؟

عکاسان رویترز جایزه پولیتزر را برای روایت زنده و تکان‌دهنده آن‌ها از فوریت، ناامیدی و ناراحتی مهاجران به عنوان سفر به آمریکای مرکزی و جنوبی دریافت کردند. عکاسان رویترز جایزه نقاشی پولیتزر را نیز در سال 2018 دریافت کردند. عکس‌های زیر یک نمونه از گالری این عکاسان در دسته Breaking News است:

رویترز روز دوشنبه به برندگان تبریک گفت. استیون جی آدلر، سردبیر نشریه، در بیانیه ای اعلام کرد:

در حالی که برنده شدن این جایزه برای ما رضایت بخش است، اما توجه عمومی باید بیشتر بر روی افرادی متمرکز شود که ما از آن‌ها گزارش تهیه می‌کنیم. در این مورد ، یعنی روهینگیا و مهاجران آمریکای مرکزی.

علاوه بر این، Lorenzo Tugnoli از واشنگتن پست برنده جایزه پولیتزر برای داستان‌سرایی عالی در مورد قحطی فاجعه‌آمیز در یمن شد ، که از طریق تصاویری که در آن زیبایی و آرامش با ویرانی درهم‌آمیخته شده‌است. این تعریف از طرف هیئت داوران پولیتزر صورت گرفت. در زیر یک گالری از تصاویر برنده در دسته عکاسی Breaking News قرار دارد:

Tugnoli عضو Craig F. Walker از Boston Globe و Maggie Steber و Lynn Johnson از National Geographic نیز نامزدهای بخش فینال بودند. در رده عکاسی Breaking News، عکاسان Associated Press and Noah Berger و John Locher و Ringo H. W. Chiu از Associated Press نیز به عنوان فینالیست انتخاب شدند.

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.