دوربین عکاسی Lumix G9

دوربین عکاسی Lumix G9 در دست حرفه ای ها می درخشد؟!

چرا عکاسان حرفه‌ای دوربین پاناسونیک Lumix را انتخاب می‌کنند؟

همیشه فرض بر این است که عکاسان حرفه ای باید دوربین ها و لوازم جانبی سنگینی را حمل کنند.اما پاناسونیک این رویکرد را تغییر داده است.
همان گونه که می‌دانید پاناسونیک پیشگام در عرضه دوربین‌های بدون آینه بود و در دهه گذشته دوربین های سری G و GH  را به بازار معرفی کرد. عکاسان حرفه ای مانند Daniel J. Cox ، Ben Grunow ، William Innes و Jennifer Maring با دوربین‌های Panasonic Lumix عکس می‌گیرند.
آخرین دوربین سری G ، دوربین پاناسونیک Lumix DC G9 است که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است.

 

دوربین پاناسونیک

ویژگی‌های Lumix G9 :

دوربین جدید G9 در مقایسه با مدل پیش از خود یعنی G7 ، تقریباً از هر حیث پیشرفت چشمگیری داشته است. حس‌گر ۲۰٫۳ مگاپیکسلی ، دو slot برای کارت حافظه ، عکاسی پیاپی با سرعت ۲۰ عکس در ثانیه، موتور پردازشگر Venus Engine 10 ، و ضبط ویدیوی ۴K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در حالت فوکوس خودکار مستمر، تنها بخشی از قابلیت‌های چشمگیر G9 است. دیگر ویژگی مهم این دوربین، بهره‌گیری از لرزشگیر دوگانه ( ۲٫۰Dual I.S ) است که می‌تواند آثار نامطلوب ناشی از لرزش دوربین را تا ۶٫۵ استاپ تصحیح کند. این دوربین طی تنها ۰٫۰۴ ثانیه روی موضوع فوکوس می‌کند و از این جهت، بین تمام دوربین‌های کامپکت بدون آینه، سریع‌ترین سامانه فوکوس خودکار را دارد.
G9 اولین لومیکسی است که از حالت جدیدی موسوم به High Resolution mode در عکاسی بهره می‌برد؛ در این حالت، ۸ تصویر با فرمت RAW و JPEG با هم تلفیق می‌شوند و خروجی آن به یک عکس ۸۰ مگاپیکسلی تبدیل می‌شود. با این اوصاف، G9 با وضوح ۶K عکاسی و با وضوح ۴K ویدیو ضبط می‌کند.
این دوربین گزینه ای مناسب برای همه عکاسان اعم از حرفه ای و نیمه حرفه ای است که طراحی آن بسیار زیباست و دوربین سبکی محسوب می‌شود.

 

 

⭐️ مشاهده فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی دیدنگار  ⭐️

خریدانواع دوربین عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.