بهترین دوربین‌های ارزان قیمت

بهترین دوربین ها به لحاظ قیمت که در حال حاضر می توانید خریداری کنید

شما احتمالا می‌خواهید بدون صرف کردن زمانی زیاد و سرچ کردن هایی طولانی بفهمید که بهترین دوربین‌ها از نظر قیمت که در حال حاضر در بازار موجودند و می‌توانید خریداری کنید کدام اند.
در ادامه ی مقاله‌ی زیر بهترین دوربین‌های سال ۲۰۱۷ در محدوده‌های قیمتی متفاوت را به شما معرفی می‌کنیم.

سوال: بهترین دوربین ارزان کدام است؟

دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon Eos M6 : مناسب افراد اهل سفر

دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon Eos M6 یک دوربین سبک و یک گزینه بسیار عالی برای کسانی است که زیاد مسافرت می‌کنند. کوچکی و سبکی این دوربین به عکاس تسلط لازم برای عکاسی را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین فن آوری فوکس خودکار ۲ محوره ی فوق العاده آن است.
به علاوه این دوربین یک گزینه‌ی انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال قابلیت‌هایی مانند قابلیت‌های دوربین های DSLR و کنترل و نگه داری دوربین در یک بسته‌ی کامپکت هستند.

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

راهنمای خرید دوربین کارکرده

 دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon Eos M100 : ببین و بگیر

دوربین عکاسی کانن Canon EOS M100 Mirrorless Digital Camera

دوربین عکاسی بدون آینه کانن Canon Eos M100 مشابه دوربین Canon Eos M6 ، که در بالا به آن اشاره شد است؛ با این تفاوت که نسبت به آن بزرگ‌تر و سنگین‌تر و چند صد دلار ارزان‌تر است. از نظر ما باید این دوربین را سریعا خریداری کرد چرا که دارای وزنی سبک و ایده آل است؛ اگر شما با حدود ۵۰۰ دلار به دنبال یک دوربین جدید هستید این دوربین پیشنهاد ما به شماست.

دوربین عکاسی کانن Canon Eos Rebel sl2 ) EOS 200D ) : دارای کاربری آسان

دوربین عکاسی حرفه ای کانن ۲۰۰D ۱۸-۵۵ STM

مشتریانی که به دنبال یک دوربین DSLR ساده برای شروع هستند دوربین عکاسی کانن Canon Eos Rebel sl2 ) EOS 200D ) پیشنهاد مناسبی برای آن‌ها می‌باشد.
رابط کاربری آسان این دوربین بسیار کاربردی است و تمام قابلیت‌ها‌ی Canon Eos M6 را به صورت در دسترس‌تر و راحت‌تری ارائه می‌دهد.
 دوربین عکاسی حرفه ای کانن CANON EOS ۲۰۰D ۱۸-۵۵ STM
دوربین عکاسی حرفه ای کانن CANON EOS ۲۰۰D ۱۸-۵۵ III

دوربین عکاسی فوجی فیلم Fujifilm X100F : مناسب برای عکاسی مطبوعات


این دوربین برای عکاسی در مطبوعات بسیار محبوب است و انتخاب ما در دسته بندی دوربین های لنز ثابت با توجه به پردازش عالی عکس با فرمت JPEG و شکلی رویایی آن است.
در نظر اکثریت جامعه عکاسان، این یک دوربین با قابلیت های نوآورانه است.
مطمئنا اگر شما قصد لذت بردن از عکاسی را دارید این دوربین گزینه ای عالی برای شما می‌باشد.

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

بهترین دوربین‌ عکاسی از طبیعت سال 2017

دوربین عکاسی نیکون Nikon D5600 : مناسب برای دانشجویان عکاسی


دوربین عکاسی نیکون Nikon d5600 انتخاب ما برای دانشجویان عکاسی و هر کسی است که تمایل به هزینه کردن مقدار پولی کمتر از ۱۰۰۰ دلار دارند.
شاید این دوربین خیلی جذاب نباشد، اما قابل اعتماد و همه کاره است و ارائه دهنده‌ی ویژگی های مدرنی مانند صفحه‌ی نمایش لمسی ، وای فای و بلوتوث است.

دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D۵۶۰۰ BODY
دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D۵۶۰۰ ۱۸-۵۵
دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D۵۶۰۰ ۱۸-۱۴۰

دوربین عکاسی نیکون Nikon D7500 : قیمت کمتر از ۱۵۰۰ دلار

 

دوربین عکاسی نیکون D7500

در رده بندی قیمتی زیر ۱۵۰۰ دلار، توصیه ما دوربین عکاسی Nikon D7500 می‌باشد.
Nikon D7500 یک دوربین بسیار خوب است؛ ردیابی موثر سوژه ، AF ( فوکوس خودکار ) خوب و سنسور ( حسگر ) ۲۰٫۹ مگاپیکسلی ثابت شده، باعث می‌شود این دوربین بهترین انتخاب در این رنج قیمت باشد.

دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D۷۵۰۰ Body
دوربین عکاسی نیکون Nikon D۷۵۰۰(۱۸-۱۴۰) Tailand

دوربین عکاسی نیکون Nikon D850 : مناسب برای عکاسان حرفه‌ای

بهترین دوربین های عکاسی
دوربین عکاسی نیکون Nikon D850 نقاط اشتراکی با دوربین Sony a7R III دارد؛ به این صورت که اولا هردو، دوربین انتخابی برتر برای عکاسان حرفه ای هستند؛ ثانیا قیمت هر دو آن ها بالای ۲۰۰۰ دلار است. مقدار حساسیت ایزو ۶۴ برای عکاسانی که نیاز به نتیجه مطلوب در محدوده‌ی دینامیکی ( dynamic range ) دارند بسیار مناسب است و سیستم فوکوس خودکار آن بسیار قدرتمند‌تر از دوربین D5 است.
این دوربین به لحاظ قابلیت‌های ویدیویی حرفه‌ای ویژگی‌های نسبتا کمی دارد اما در کل، Nikon D850 به سادگی یکی از بهترین گزینه‌ها در میان تمام دوربین‌هایی است که می‌توانید خریداری کنید.

دوربین عکاسی حرفه ای نیکون Nikon D۸۵۰

دوربین عکاسی نیکون Nikon D5 : مناسب برای عکاسی ورزشی


در زمینه‌ی عکاسی ورزشی، دوربین نیکون Nikon D5 از میان دوربین های دیگر بالاترین کارایی را دارد.
این دوربین بسیار مستحکم است و سرعت عکسبرداری آن ۱۴ فریم بر ثانیه ( ۱۴ fps ) است؛ همچنین بهترین چهره یاب خودکار AF در بازار است.
بسیاری از عکاسان نمونه‌ی کوچک‌تر این دوربین یعنی D500 را به اندازه‌ی کافی مناسب می‌دانند اما برای حرفه‌ای‌ها و کسانی که به عالی‌ترین دوربین‌ها نیاز دارند بهتر از این دوربین در حال حاضر وجود ندارد.

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

بهترین لنز و دوربین مناسب عکاسی معماری

دوربین عکاسی پاناسونیک Panasonic lamix GH5

دوربین پاناسونیک DC-GH5

اگر شما در مورد ضبط ویدئوها جدی هستید دوربین عکاسی Panasonic lamix GH5 یک دوربین هیبریدی بسیار عالی برای خرید می‌باشد. این دوربین با ابزا‌رهای حرفه‌ای ساخته شده است و دارای لرزشگیر خوبی برای عکس ها و شات‌های دستی است.

دوربین عکاسی سونی Sony a7RIII : مناسب عکس برداری از رویدادها


دوربین عکاسی سونی Sony a7RII یکی از دوربین هایی است که ما امسال مورد آزمایش قرار دادیم و مشابه Nikon D850 به عنوان برنده بهترین دوربین برای عکاسی در فضای باز و مناظر طبیعی در رنج قیمتی ۲۰۰۰ دلار و بالاتر می‌باشد؛ به علاوه به لطف چشمی AF ( چشمی فوکوس خودکار ) فوق العاده سریع و دقیق آن این دوربین برترین انتخاب ما برای عکسبرداری از رویدادهاست.

دوربین عکاسی سونی Sony cyber-shot Rx10 III : مناسب ثبت خاطرات ما


انتخاب برتر ما برای کسانی که همواره در حال سفر هستند، دوربین نسل قبلی Rx10 است که نسبت به دوربین Mark IV  موجب چند صد دلار صرفه جویی می شود؛ البته اگر از دوربین، انتظار داشتن صفحه‌ی نمایش لمسی و حالت پیشرفته فوکوس خودکار را دارید این دوربین انتخاب مناسبی برای شما نیست زیرا امکانات گفته شده را ندارد؛ اما این دوربین دارای لنز  ۶۰۰mm-24 ، محدوده‌ی زوم بالا و ضبط ویدئو با فرمت عالی ۴k است که شما می‌توانید تمام خاطرات زیبایتان را با آن ثبت کنید.

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

آشنایی با دوربین مناسب عکاسی خبری

دوربین عکاسی سونی Sony cyber-shot Rx10 IV : دوربین در دسترس


اگر ما بخواهیم در مورد بهترین دوربین‌هایی که در حال حاضر در دسترس اند و در بازار وجود دارد صحبت کنیم، لازم است به آخرین و بهترین نمونه ی سری Rx10 اشاره کنیم.
اگر یک دوربین با قابلیت سوپر زوم وجود داشته باشد که بتواند ما را متقاعد کند که با یک دوربین حرفه ای ورزشی عکس بگیریم، همین دوربین است؛ این دوربین  در سری خود بی نظیر است.

مقاله‌ای دیگر بخوانید:

راهنمای خرید و فروش دوربین دیجیتال دست دوم

دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-shot Rx100v : دوربین جیبی

 

دوربین سونی RX100 V

اگر۱۰ سال پیش به ما می گفتند که یک دوربین میخواهیم که در جیب جا شود، بتواند ویدئوهایی با کیفیت باورنکردنی ۴K ضبط کند ، ۲۴ فریم بر ثانیه عکس برداری کرده و ۳۱۵ نقطه چهره یاب خودکار ( AF ) را ارائه دهد قطعا میخندیدیم. در حال حاضر، در سال ۲۰۱۷، دوربین عکاسی سونی Sony Cyber-Shot RX100V با داشتن تمامی این ویژگی‌ها همه را شگفت زده و متعجب کرده است.
سوالی که مطرح است این است که آیا آخرین حد فن آوری پیشرفته‌ی edge ارزش پرداخت پول را دارد؟ البته!
اگر به دنبال بهترین هستید تعلل نکنید و این دوربین را خریداری کنید!

⭐️ مشاهده فروشگاه اینترنتی دوربین و لوازم عکاسی دیدنگار ⭐️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.